• Heeey

    Ik ga een RPG over 1D maken. Verhaallijn gaat als volgt :

    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Mweh , slechte samenvatting. Maar als het dan opeens 2012 word , dan waarschuw ik wel even (;

    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles -lluvia
    Zayn Malik - Feline
    Liam Payne -lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain
    Niall
    Zayn - Naomia
    Louis
    Liam - quin98

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux
    Niall - PopRocket
    Zayn - JustMx1D
    Louis - Naomia
    Liam - xMHoran

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne -Styx
    - Aileen Melody Tomlinson -IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson -lluvia
    - Elize Nathalie Horan -JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan -lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills PopRocket
    Oneindig

    EDIT : IK HEB OOK NOG IEMAND DIE CAROLINE FLACK WILT SPELEN NODIG!

    Invullen :
    Rol :
    Naam :
    Geboortedatum :
    Uiterlijk :
    Innerlijk :
    Familie :
    Bijzonderheden :
    Extra :


    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 9:19 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    lluvia schreef:
    [Mag ik het jongere broertje van Niall maken :3]



    jaaa ddoooeeen!!! nog een broertje voor Niall en Elize erbij =)


    Do what people say you can't.

    Haha XD , jongere broertje mag :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Zo gaat de nieuwe muziekvideo er zo'n beetje uitzien :Y)

    ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ja omg i can't wait!!!


    Do what people say you can't.

    Rol : Broertje van Niall
    Naam : Sem Jarmo Horan
    Geboortedatum : 12-8-2007
    Uiterlijk :


    klik
    klik
    Sem heeft net als zijn broer blond haar alleen is dat van hem niet geverft. hij heeft groote bruine ogen en hetzelfde ierse accent. Hij heeft een klein wipneusje.
    Innerlijk :
    Sem is ontzettend speels en rent de hele dag rond. Ook kan hij serieus zijn als dat moet maar het liefste speelt hij gitaar of beter gezegt ukulele.
    Familie : Stuff can change
    Bijzonderheden : x
    Extra : x

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:16 ]

    Mijn rol is af! :Y)

    Naomia schreef:
    Rol: Vriendin Louis 2012.
    Naam: Jessica Karin Millens.
    Geboortedatum: 18-05-1994
    Uiterlijk:
    Ze heeft half lang blond haar met een slag erin (zie plaatje 3) en ze heeft licht blauwe ogen, meestal doet ze dan ook wat zwarte eyeliner op waardoor haar ogen nog meer opvallen en haar ogen nog blauwer lijken.




    Innerlijk: Ze kan iedereen aan het lachen krijgen en is een tikkeltje gek en lijkt op dit gebied dan ook veel op Louis, maar als het moet is ze ook serieus en kan je goed met haar praten over problemen enz. en hoef je je geen zorgen te maken dat ze het zal doorvertellen of niet zal luisteren en ze zal je altijd haar advies en mening geven. Ze is altijd eerlijk, ook als de waarheid niet zo leuk is en daarom vinden veel mensen haar brutaal, maar eigenlijk is ze een lief, grappig, zorgzaam meisje. (Verder zie RPG.)
    Familie: Ze woont in vrij groot huis met haar ouders en haar 2, 14 jarige broertjes, Austin (links) en Micheal (rechts), een tweeling. Maar ze is van plan op zichzelf te gaan wonen.
    Bijzonderheden: Ze is een beroemd actrice, meestal speelt ze in komedie of actie films, maar soms ook andere genres.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 23:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Mijn rol is af! :Y)
    (...)


    Ik vind de haren van het uiterlijk (3e plaatje) zo awesome!


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ik vind de haren van het uiterlijk (3e plaatje) zo awesome!


    Yeah, I know. :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol : "gewone" vriendin Harry
    Naam : Lizel Sarah Mills
    Geboortedatum : 17-10-1994, 17 jaar
    Uiterlijk :


    Innerlijk : Daar houd ik me nooit zo aan bij RPGs :$ Ze is in iedergeval edgy, heeft een attitude en is heel zelfverzekerd.
    Familie : Lizels ouders zijn ooit in een auto-ongeluk omgekomen en ze is toen bij haar tante in Holmes Chapel in huis gaan wonen samen met haar broertjes Quil (16) en Brian (14).
    Bijzonderheden : lievelingsdier - flamingo, verslaafd aan pizza, leeft voor dans, leest graag fantasy, verslaafd aan tv series, wil een huis vol dieren.
    Extra : Lizel is een Scene-girl. Haar broer Quil is Emo.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Ik wil vriendin Harry 2010 ook wel doen. Vul hem
    Morgen in ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 11:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol : Vriendin Harry 2010
    Naam : Sonny Mabel Puckerman
    Geboortedatum : 3 Maart 1994, 17
    Uiterlijk :






    Sonny is een klein meisje met een dun postuur. toch zal je haar nooit over het hoofd zien door haar knal rode haar. Ze heeft grote opvallende ogen en schattige deukjes in haar wnagen als ze lacht.
    Innerlijk :
    Sonny is een meisje wat je echt moet kennen.
    Ze word gezien als een spontaan en vrolijk iemand en dat is ook absoluut waar. Ze staat goed in het leven en heeft eigenlijk niet veel te klagen.
    Ze is enorm spontaan en bijdehand iets waardoor ze snel vrienden maakt, maar ook vijanden.
    Het is iemand die je liefhebt of haat.
    Het lijkt vaak of Sonny totaal geen zorgen aan haar hoofd heeft, maar ze zit vaker met zichzelf in de knoop als het lijkt.
    Sonny is iemand die wil dat iedereen haar mag, maar niet heel de wereld kan je liefhebben.
    Ze is een echte flapuit en zegt dus meteen het eerste wat in haar opkomt. Iets wat niet altijd goed terechtkomt.
    Hierdoor heeft ze toch redelijk vaak ruzie, en roept ze dingen waar ze later meteen spijt van heeft. Het is alleen niet zo dat ze snel sorry zecht.
    Hoe erg het haar ook spijt, meestal houd ze net zolang voet bij stuk, totdat ze breek.
    Familie :
    Sonny heeft 2 vaders. Door middel van een draagmoeder is ze op aarden terecht gekomen en de twee mannen zijn dus ook echt haar vaders. ze is hun enige echte kind, want de rest van haar 4 broers zijn allemaal geadopteerd. Ze is dus het enige meisje thuis, maar ze vermaakt zich prima tussen al die jongens.
    Bijzonderheden :
    /
    Extra :
    /


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 17:56 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    tuurlijk niet, ze kennen elkaar toch nog niet als Harry meedoet aan de auditie's?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien kunnen we doen dat alle oude vriendinnen van 2010 goede vriendinnen met elkaar zijn, omdat ze elkaar al eens hebben ontmoet met de jongens voordat ze het uitmaakten??? En dan hebben ze hun verdriet met elkaar gedeeld. :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp