• Heeey

    Ik ga een RPG over 1D maken. Verhaallijn gaat als volgt :

    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Mweh , slechte samenvatting. Maar als het dan opeens 2012 word , dan waarschuw ik wel even (;

    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles -lluvia
    Zayn Malik - Feline
    Liam Payne -lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain
    Niall
    Zayn - Naomia
    Louis
    Liam - quin98

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux
    Niall - PopRocket
    Zayn - JustMx1D
    Louis - Naomia
    Liam - xMHoran

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne -Styx
    - Aileen Melody Tomlinson -IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson -lluvia
    - Elize Nathalie Horan -JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan -lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills PopRocket
    Oneindig

    EDIT : IK HEB OOK NOG IEMAND DIE CAROLINE FLACK WILT SPELEN NODIG!

    Invullen :
    Rol :
    Naam :
    Geboortedatum :
    Uiterlijk :
    Innerlijk :
    Familie :
    Bijzonderheden :
    Extra :


    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 9:19 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik reserveer Zusje van Liam ^^ en Zusje van Niall ^^ Mogen ze ook meedoen aan de X-factor eigenlijk? Samen ofzo?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mag ik nog een zusje van Louis invullen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Styx , is goed. Je kan ze invullen. Meedoen met de TXF mag ook , maar dat ze het niet ver halen xd. Irishstar - natuurlijk ^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Styx , is goed. Maar als je TXF plan wil doen , dan maar 1 , zo niet , dan mag het allebei


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -Forget This.-

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 22:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol: Zusje Liam
    Naam: Alexa Lorraine Payne
    Roepnaam: Rain
    Leeftijd: 18
    Uitgebreide beschrijving karakter: Rain speelt graag electrisch viool en dan laat ze haar broer zingen. Meestal probeert ze nummers van Delain, Nightwish, Evanescence en Within Temptation te spelen. Ze heeft soms last van claustrofobie, maar dan ook in erg kleine ruimtes, en een lichte vorm van Achorafobie (straatvrees). Ze kan de toekomst ook voorspellen. Ze heeft er een hekel aan om in de spotlights te staan, maar ze durft het met gemak.

    Uiterlijk+foto en uitleg:


    Rain heeft lang bruin haar en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1 meter 75 en slank.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Rain speelt graag electrisch viool, luistert naar Nightwish, Delain, Evanescence, Within Temptation, Metallica, Linkin Park en Three Days Grace. Ze is erg op zichzelf, maar ze houdt er ook van om bij Liam te zijn. Ze hebben een goede band. Ze wilt meedoen aan de X-Factor, maar durft het niet. Ze heeft daarom gevraagd of ze in het orkest mag dat de zangers begeleid. (kan dat?)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol : Zusje Louis Tomlinson
    Naam : Aileen Melody Tomlinson
    Geboortedatum : 23 September 1994
    Uiterlijk :



    Bijzonderheden: Verschillende mensen waren met haar bevriend om dichter in de buurt van haar broer en de rest van One Direction te komen. Ondertussen vindt ze het dus moeilijk om zomaar mensen te vertrouwen.
    Extra: Ze kan goed zingen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    hoiii mag ik de nieuwe vriendin van Zayn reserveren en het zusje van Niall???? XO

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:17 ]


    Do what people say you can't.

    Rol :Louis Tomlinson
    Naam : Louis William Tomlinson
    Geboortedatum :20
    Uiterlijk :



    Familie :Hij heeft twee jongere zusjes
    Bijzonderheden :/
    Extra :x-factor verandert hem nauwelijks, hij is en blijft altijd zijn vrolijke zelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn rol^^ Voor Zayn's oude vriendin. :Y)

    Naomia schreef:
    Rol: Vriendin Zayn 2010.
    Naam: AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Geboortedatum: 17jaar, bijna 18. 09-09-1994.
    Uiterlijk: Ze heeft lang bruin/zwart haar en blauw/groene ogen die verkleuren in het licht.




    AnnaLynne in 2010: KLIK KLIK
    Familie: Ze woont in een rijke familie, haar ouders zijn beide bijna nooit thuis door hun drukke werk en ze is enigskind, waardoor ze vaak alleen huis is.
    Innerlijk: Ze is erg dapper en gaat geen uitdaging uit de weg en ze gaat vaak door tot het uiterste, het woord bang en opgeven is dan ook niet in haar woordenboek te vinden, ze kan vaak brutaal overkomen, maar als je haar leert kennen is het een heel aardig en lief meisje die, als je eenmaal haar vertrouwen hebt, wat moeilijk gaat, je altijd zal helpen en altijd voor je zal klaarstaan. Ook is ze erg ondeugend en haalt graag grappjes uit en je kan goed met haar lachen, ook is ze altijd wel in voor een feestje en is ze erg muzikaal en kan erg goed dansen. (Kan een beetje verranderen in RPG.)
    Bijzonderheden: Ze is al eens bedrogen door een jongen en vertrouwt jongens daarom niet snel, ook kan ze heel goed zingen en bespeelt ze meerdere instrumenten, alleen niemand weet dat. Ook maakt ze vaak zelf liedjes, maar ze laat die nooit aan iemand oren want ze zijn erg prive en ze durft het niet en is bang dat ze niet goed genoeg zijn, want als het over haar muziek gaat is ze erg onzeker. Ooit wil ze ook meedoen aan X-factor, ze is alleen nog niet zeker wannneer.
    Extra: Ze had een relatie met Zayn toen ze nog maar 15 was en hij was haar eerste vriendje. Ze is erg geliefd bij jongens waardoor ze na Zayn nog veel vriendjes heeft gehad en ook erg populair op school was, maar nadat haar laatste vriendje haar had bedrogen vertrouwt ze jongens nu moeilijk.


    X.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 13:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol : 2012 vriendin Niall
    Naam : Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel
    Geboortedatum : 19-09-1994, 17 jaar
    Uiterlijk :


    Familie : Bryn heeft een broertje genaamd Daren (14) en twee zusjes die een tweeling zijn genaamd Fallon en May (5).
    Bijzonderheden : Verslaafd aan witte chocola, muziek is haar leven, is snel ergens verveeld aan, heeft iets met "peace signs".
    Extra : Voordat Bryani, Harry ontmoette was ze een Directioner. Bryn heeft een tattoo.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Yup yup ^^ morgen ga ik alles aanpassen (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alles aangepast , nu ga ik mijn rol invullen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deze is ook van een andere RPG , maar ik doe het omdat ik dan de namen niet doorelkaar haal :Y) Want ik ga nu meedoen aan 3 RPG en één heeft dan een andere naam XD

    Rol: Vriendinnetje Liam
    Naam: Jaymina (Jay) Dé La Garté
    Leeftijd: 17 , geboren op 6-6-1995
    Uitgebreide beschrijving karakter: Jay is van Spaanse afkomst. Ze kan Spaans. Jay is een aardig meisje. Ze kan acteren en zingen. Het liefst doet ze dat elke dag. Als je Jay boosmaakt , was dat geen goed plan want Jay heeft zo nu en dan haar woedeaanvallen. Ze is ook helderziend.
    Uiterlijk+foto en uitleg:



    Jay heeft donkerbruine haren én ogen. Ze haat jurken en draagt het liefst gewoon skinny jeans. Haar haren doet ze vaak los.
    Extra (verleden, hobbies, favo muziek etc.): Haar verleden was een beetje - erg. Haar vader is overleden tijdens een auto-ongeluk. Hij had daarbij levensgevaarlijke wonden en is naar het ziekenhuis gebracht. Daar is hij overleden. Haar moeder is alcoholiste geworden. Ze kan niet meer thuis wonen , dus heeft ze een klein appartementje gekocht in hartje Londen. Ze heeft die betaald van de erfenis van haar vader.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 8:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    toch niet...sorry

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 9:33 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.