• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    [Lange dag dus:/, sterkte xD]

    [nee dat is voor mij een normale dag, van 8.00 tot 16.45 is voor mij lange dag... Van 8.00 tot 14.30 is korte dag.. Maar ik moet ook 45 minuten fietsen... X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [wow das lang fietsen]

    [jep. Als ik snel fiets 30 minuten. Er is geen goede buslijn, dus dat houd ook op]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ow oke, als ik normaal fiets doe ik er 20 min. over xD]

    [Moet ik nog ergens op reageren? Ga ondertussen Wiskunde huiswerk maken]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    quin98 schreef:
    Jayson
    Lachend loop ik achter Ian aan gevolgd door Austin. 'Ik heb geen idee'zeg ik en stap de auto in. 'Volgens mij ging Isa eten maken'hoor ik Austin zeggen die inmiddels ook plaats heeft genomen in de auto.

    [Ik was al mijn werkboeken vergeten, dus ik moet nu even wat ik in de les had moeten maken in mijn werkboek overschrijven, daarna reageer ik goed?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke is goed, suc6 ^^]

    [Ik ga reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Yay ^^]

    Isabella

    Ik glimlach even naar Tim. 'Zo terug.' Vlug loop ik de supermarkt in om snel wat eten bij elkaar te pakken. Ik heb besloten om spaghetti te eten. Dat lusten ze vast wel. Zodra ik afgerekend heb loop ik terug naar de auto. 'Hallo,' grijns ik. Tim rijdt weer weg. 'Wat gaan jullie eten?' 'Spaghettie a la Isabella,' grijns ik en kijk hem even aan. Ik leun achterover en kijk naar de weg die voorbij zoeft. 'Lekker.' Ik grijns even. 'Ja, het is alleen nog niet gemaakt,' grijns ik en kijk hem aan. 'Zal je vast wel lukken.' Hij parkeert op de parkeerplaats. Ik stap uit. 'Kan ik misschien dingen lenen? Ik bedoel... Ik moet het wel kunnen koken..'
    'Gebruik de keuken bij de bar maar. Je weet hoe die werkt.' Ik knik en loop gelijk door. Met een glimlach begin ik te koken. Hopelijk hadden ze honger...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik grijns. 'Mmm lekker. Ik heb wel een beetje honger,' grijns ik en rijd weg. Ik rij niet zo hard als op de heenweg. Ik zet de radio aan en neurie zachtjes mee. Dan stop ik en kijk ik Austin en Jayson aan. 'Ik ben echt blij dat het goed gaat met Danny.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja ik ook'zeg ik tegen Ian, 'Ik was echt even bang dat het helemaal mis zou gaan'mompel ik en kijk even naar Ian. Gelukkig ging het wel redelijk goed en mocht die morgenavond weer naar huis.

    Ian

    Ik glimlach even en parkeer de auto op de parkeertplaats. Ik spring uit de auto en gooi de deur achter me dicht. Geduldig wacht ik op Austin en Jayson en werp een blik op mijn horloge. Zes uur geweest. Zaten we nog best lang in dat ziekenhuis. Ik grijns even. 'Maar over dat feestje he, waar gaan we dat doen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne