• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    Andrew
    'Ja raar hé'zeg ik lachend en kijk hem aan.'Geen dank, ik zeg graag dingen die ik meen'glimlacht hij en ik voel hoe ik weer licht rood wordt. Ik glimlach even naar hem en neem dan nog een voorzichtig slokje van mijn thee. 'Jij bent veel lekkerder'zeg ik gemeend en met een lichte grijns op mijn gezicht.

    [Even half uurtje geen reactie]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:57 ]

    Danny

    Ik lach even en schudt mijn hoofd. "Altijd het laatste woord hé?" grijns ik en neem een slokje van de kamille thee. Ik voel het warme drinken door mijn slokdarm gaan. Meteen word ik helemaal verwarmd. Ik sluit mijn ogen even en neem nog een slokje. "Hmm..." zeg ik genietend en zucht een keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grijns en haal onschuldig mijn schouders op. Ik neem een wat grotere slok en geniet even van de warme thee. Ik kijk naar Danny die helemaal aan het genieten is van zijn thee en grijns even. 'Ik hoef niet te vragen of het lekker is'zeg ik lachend

    Danny

    Ik open mijn ogen en grijns terug.
    "Wat, de seks met jou. Of de thee?" vraag ik met een grote grijns. Ook niet zacht of zo, een aantal mensen kijken onze kant op. Ik trek speels een wenkbrauw naar Drew op. Oh dit is fun! Ik neem nog een slok van de thee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk even beschaamt rond als wat mensen naar ons kijken, 'Danny!' zeg ik met mijn wangen licht rood gekleurd. 'Ik had het over de thee, maar is dat andere ook lekker dan'vraag ik en kijk hem aan.

    Danny

    Ik grijns. "Hmh, het is beiden erg lekker. Nee ik vergelijk nu niet de thee..." de borden worden op tafel gezet. "Dankjewel... met onze seks, maar ik vind het beiden gewoon lekker." Ik pak rustig mijn broodje en doe of er niets is. Ik voel ogen op me branden en moet bijna lachen. Ik kauw rustig op het stukje brood en grijns een beetje naar Drew.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Gek kind'zeg ik lachend en kijjk hem daarna serieus aan. 'Dus je vindt mij niet eens lekkerder dan thee?'vraag ik nep arrogant en maak een afkeurend gebaar. Daarna grinnik ik zachtjes en begin mijn salade te eten.

    Danny

    "Ey! Dát zei ik niet hé." lach ik en leg mijn hand op zijn wang. Grijnzend kijk ik hem aan. "Natuurlijk ben je lekker, vooral wat je allemaal doet!" zeg ik spontaan en streel even over zijn wang. Nu pas merk ik hoeveel energie dit alles van me vergd. Praten, drinken, eten, lachen, het is allemaal erg vermoeiend. Ik kijk Drew lachend aan en neem nog een hap. Ik knipper even een aantal keer om mijn ogen wijd open te houden. Ik wil nog niet moe zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even en kijk naar zijn hand die op mijn wang ligt. Mijn blik glijd over zijn arm en dan naar zijn gezicht. Ik zie aan hem dat die moe is en glimlach even naar hem. 'Ga nou maar gewoon eten, dan kan je zo lekker slapen'zeg ik met een glimlach en pak zijn hand die op mijn wang ligt vast. Ik leg hem op tafel en laat mijn hand erop liggen. Ik eet weer veder en kijk af en toe even naar Danny.

    [ik ga morgen weer reageren in dit topic, goed?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke is goed :), tot morgen ^^]

    [Ik reageer ook morgen weer. Ik ga slapen, morgen 8:45 op en 10:25 op school zijn :3 Ben om... twee uur klaar volgens mij xx tot dan.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke truste x, ik ben 3 uur uit maar hoef pas 5 over 12 te beginnen xd]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:11 ]

    [ik ben van 8.00 tot 16.00 weg:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne