• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik knik even, 'Ja ze weet het al'zeg ik en grinnik daar even. 'Nou dan ga ik ze niet storen'zeg ik lachend. 'Wat gaan we doen dan?'vraag ik en kijk even om me heen door het ziekenhuis.

    Ian

    Ik haal mijn schouders op en lach even. 'Nee, zeker niet storen!' Ik grinnik en kijk Austin aan. 'Dat doen we ook niet bij jouw en Isa he...' Ik kijk even naar Jayson en grinnik. 'Al hebben wij Danny en Drew eerder gestoord,' lach ik en denk even terug, wat een lach oplevert. 'Wat was Danny pissig,' grinnik ik en kijk Jayson even met een grijns op mijn gezicht aan. 'Maar goed. Ik ga een colaatje uit de automaat halen.' Ik loop naar de automaat en haal de cola eruit. 'Waarom is Isa eigenlijk weg? En hoe laat gaan wij hier weg? Of wil je de hele avond bij Danny blijven Austin?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik begin hard te lachen als Ian daarover begint en gruwel daarna even. 'Al had ik die keer storen in de douche graag overgeslagen'zeg ik met een vies gezicht en lach daarna weer even. 'Isa die heeft het niet zo op ziekenhuizen'zegt Austin tegen Ian. 'En ja ik wil der heel graag de hele avond blijven, dan ga ik lekker samen met hem in een bed liggen' grapt hij en ik begin te lachen. 'Nee maar laten wij zo ook gaan, dan zeggen we nog even gedag' stelt hij daarna voor en ik knik instemmend.

    Ian

    'Prima,' glimlach ik en open het blikje cola. 'Zeggen we dan nu gedag?' Ik kijk ze aan en leun even tegen de automaat. Een jongetje kijkt me aan. Ik zet een stap aan de kant en hij besteld cola. Ik glimlach even naar het jongetje en richt me dan op mijn vrienden. 'Nou, op naar de kamer dan maar. Eerst kloppen,' grijns ik. 'Is dat trouwens niet romantisch... Zoenen in het ziekenhuis?' Ik grijns even en schudt mijn hoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik begin hard te lachen. 'Ja echt wel, jij bent een echte romanticus hé'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik snap niet dat jij nog steeds single ben' zeg ik lachend en geef hem een zachte tik op zijn schouder. 'Ja, ik denk dat we der nu wel heenkomen maar ik klop inderdaad wel even' zeg ik grijnzend en loop langzaam teug naar Danny's kamer.

    Ian

    Ik lach, maar mijn gezicht betrekt als hij het over single heeft. Ik schraap even mijn keel. 'Misschien wil ik wel liever single zijn. Ik heb een hekel aan vaste relaties. Geen vrijheid om te doen wat je wilt. Hup, je danst al te intiem met een ander en er is ruzie. Of een leuke andere meid vraagt je aandacht en jouw vriendin loopt te zeiken dat ze te weinig aandacht krijgt. Nee dankje.' Ik kijk Austin even aan en rol met mijn ogen. 'Niets voor mij.' Het was een grote leugen, maar nou en?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik even lachend en kijk hem aan. 'Het was niet eens serieus bedoeld'zeg ik en grinnik even. 'Maarja, ik snap wel een beetje wat je bedoelt hoor, vrijheid is ook fijn'zeg ik en glimlach even naar hem.

    Ian

    'En bedankt.' Ik glimlach even. 'Maar jij bent er een beetje te laat mee. Je hebt nu eenmaal iemand om aan te denken.' Ik grinnik. 'Je vrijheid is afgenomen Austin,' zeg ik duivels en grinnik even. Dan klop ik op de deur bij Danny. 'Danny we komen binnen in tien seconde.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik even, 'Maar gek genoeg vindt ik dat niet zo erg'zeg ik met een grijns. Ik hou van Isabella en ik wou echt niet zonder haar. Een relatie heeft ook gewoon veel voordelen. Ik grinnik even om wat Ian zegt tegen Danny via de deur en begin daarna lachend te te tellen. '10... 9.. 8...'

    Ian

    'Mooi. Want als je haar breekt he...' Ik kijk hem dreigend aan en glimlach dan. '7...6...5...' Ik bons op de deur. '4...3...2...' Ik lach. 'Klaar Danny?!' Ik grinnik en gooi de deur open. 'OmyGod,' schreeuw ik voor de grap en doe alsof ik iets heel ergs zie. 'Nee grapje. Hoi jongens,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'ZOu ik nooit doen, hou heel veel van haar'zeg ik met een glimlach en hoor dan hoe Ian veder aftelt. Hij gooit de deur open en ik begin hard te lachen om zijn actie. 'Hello' zeg ik nog na lachend en probeer dan te stopen. Uiteindelijk lukt het me wel gewoon en ik loop dichter naar het bed toe.

    Danny

    Ik schrik op als er ineens luidruchtig de kamer in word gelopen. Ik klamp me aan Drew vast. Ik lag echt net weg te zakken. Ik draai me om en kijk de jongens aan.
    "Wat zachter mag!" roep ik naar ze. "Ik lag net weg te zakken!" ik kijk ze aan en schiet dan in de lach. "Nou, slapen lukt me dus ook niet de komende zestig minuten." grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian
    'Het spijt me zo erg!' Ik lach even en plof neer op een stoel. 'Maar even het slechte nieuws.' Ik kijk hem sip aan en sta op. 'Wij...' Ik sla Austin op zijn schouder en maak een gebaar naar Jayson. 'Gaan zo.' Ik kijk Danny aan en glimlach even. 'Goede nieuws.' Ik grijns even. 'We komen morgen weer.' Ik glimlach en kijk Danny aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grijns even.
    "Betergezegd; Goede nieuws, jullie gaan. Slechte nieuws, jullie komen morgen terug." ik steek plagerig mijn tong naar ze uit. "Nee hoor. Ik ben toch moe, dus zo erg vind ik het niet. Ik lag net toch al bijna te slapen." ik glimlach naar ze. "Grouphug?" ik strek mijn armen naar de jongens uit en kijk ze vragend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Nou, anders komen we morgen gewoon niet hoor'zeg ik lachend en kijk hem even aan.Hij steekt zijn armen uit voor een groepshug en ik grinnik. 'Why not'.Ik loop op Danny af en geef hem een knuffel.