• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.

    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) :

    -
    -
    -
    -
    -


    Vijf jongens (tussen 12 en 18):

    - gereserveerd door Olympus
    -
    -
    -
    -


    Drie Bewakers (20+) :

    -
    -
    -



    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 18:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gallymogger schreef:
    Awesome. Ik vul ze vanavond ergens wel in. xd

    Als je trouwens geen tijd meer zou hebben ofzo, zou je dan zegmaar gewoon je personage kunnen opgeven om gehersenspoeld te worden?
    ja en dan komt de rol vrij.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Meisje
    Naam: Ophelia Alfie D'Auvêrte - Fee, zoals sommigen haar noemen.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Ashley Benson
    Ophelia heeft lang, golvend blond haar en grijsblauwe ogen, die veel intelligentie en emotie uitstralen, omringd door mooie volle wimpers die ze meestal met mascara accentueert. De enige make-up die ze af en toe draagt is mascara en oogschaduw, soms wat lipgloss. Ze heeft een bepaalde blik in haar ogen, zodat je meteen aan die ogen kunt zien dat zij het is. Ook al zie je niets van de rest van haar lichaam. Haar haar steekt ze niet vaak op, alleen als het nodig is of als het warm is en ze een briesje in haar nek wilt. Ze heeft een welgevormd figuur en is van gemiddelde lengte.
    Karakter: Ophelia is uitzonderlijk slim, bijna hoogbegaafd zelfs. Daar loopt ze niet graag mee rond te bazuinen, omdat het haar vaak in de problemen helpt. Mensen beginnen haar erdoor te mijden, zelfs te pesten soms, maar ze is niet op haar mondje gevallen, soms is ze zelfs een beetje een flapuit. Veel van wat ze dan gezegd heeft, wil ze liefst zo snel mogelijk uit je geheugen wissen. Ze is te koppig om zich gewoon om te draaien en weg te lopen van een ruzie, en zal altijd bij haar standpunt blijven, wat er ook gebeurt.
    Sinds ze bij de sekte zit is dat karakter een beetje weggetrokken, je zou kunnen zeggen dat het doffer is. Ook is ze somberder geworden en zal ze niet zo snel meer een uitdaging aannemen als vroeger. Ook vertrouwt ze nu totaal niet snel mensen, iets wat ze vroeger wel deed en dan ook vaak spijt van kreeg. Ze is erg argwanend geworden en sluit zich het liefst af van de buitenwereld. Verder houdt Ophelia enorm veel van muziek. Ze kan er hyper door worden, maar ook verdrietig, vrolijk, gelukkig, noem maar op. Omdat ze een heel erg emotioneel typje is - en dat is ze altijd al geweest, ondanks het sterke karakter dat daar voor hangt - vindt ze zichzelf terug in muziek. Ze houdt enorm veel van zingen en legt zoveel emotie in haar stem, dat mensen er vaak rillingen van krijgen. Ze kan/kon verschillende instrumenten bespelen en hield ervan om te experimenteren. Ophelia is ook erg creatief en artistiek. Ze kan ongelofelijk goed tekenen en schilderen en buiten zingen, is dat wat ze doet om zichzelf in te verliezen. Schrijven is ook haar ding, korte teksten over bijvoorbeeld wat er is gebeurd die dag. Maar ze is er mee opgehouden in de sekte omdat ze teksten over vroeger begon te schrijven en daar ongelofelijk depressief van werd.
    Extra: Ophelia is geboren in Frankrijk, Avignon, en is op haar derde verhuisd. Ze is tweetalig opgevoed, maar voornamelijk in het Frans, wat haar dus een nogal sterk accent heeft. Ze probeert het zoveel mogelijk te verstoppen, omdat veel mensen het hautain en bekakt vinden klinken. Ze is trouwens ook claustrofobisch en wordt echt hysterisch als ze opgesloten word of zich in het pikkedonker bevindt. Dan begint ze te huilen en te schoppen en te slaan naar de eerste de beste persoon die ze tegenkomt.

    Ik vul morgenochtend mijn jongen in, aangezien ik nu naar bed moet.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:34 ]


    help

    Da's de tweede die tweetalig is opgevoed en ook uit Frankrijk komt met een accent. (cat)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:17 ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Da's de tweede die tweetalig is opgevoed en ook uit Frankrijk komt met een accent. (cat)


    Woep. Moet ik het veranderen? Ik heb niet alle aanmeldingen gelezen. xd

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:19 ]


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Woep. Moet ik het veranderen? Ik heb niet alle aanmeldingen gelezen. xd


    Begrijpelijk, haha. Je moet niets. Ik ben tegen moeten. (:


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Begrijpelijk, haha. Je moet niets. Ik ben tegen moeten. (:


    Haha, oké. xd Wie was het trouwens? En welke rol?


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Haha, oké. xd Wie was het trouwens? En welke rol?


    Mijn rol. :'D
    Esmée Nynke Prideaux, pagina 3. :3

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:23 ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Mijn rol. :'D
    Esmée Nynke Prideaux. :3


    Oh, okay. xd Dus je vindt het niet erg? ^^ Ik ging trouwens ook eerst Bordeaux genomen hebben! Maar ik denk dat het Avignon of Marseille gaat worden.

    Ik maak haar trouwens ook claustrofobisch. [Bijna al mijn personages zijn claustrofobisch.. xd]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:24 ]


    help

    [Sorry heb vanavond feest vul morgen echt in......]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nee hoor, zolang er maar geen competitie komt wie 't meest Frans heeft of wie de origineelste achtergrond heeft of zo. :'D
    Nu hebben ze wel een leuke klik, als het ze teveel wordt of zo, kunnen ze samen Frans praten. (:

    & I know, dat heb je wel eens verteld, mhihi.


    everything, in time

    Trouwens, Marleen, Esmée heeft een klein accent. xd Dat van Fee is redelijk zwaar.

    Blijft er toch verschil. ^^

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:28 ]


    help

    Broadfields schreef:
    Nee hoor, zolang er maar geen competitie komt wie 't meest Frans heeft of wie de origineelste achtergrond heeft of zo. :'D
    Nu hebben ze wel een leuke klik, als het ze teveel wordt of zo, kunnen ze samen Frans praten. (:

    & I know, dat heb je wel eens verteld, mhihi.


    Geweldig. ^^

    O.o Speel ik dan al zo lang RPG met jou?


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Geweldig. ^^

    O.o Speel ik dan al zo lang RPG met jou?


    Met klein bedoel ik subtiel hè, maar het is natuurlijk wel duidelijk hoorbaar. 8D

    En ja, hahaa. Best wel. (:


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Met klein bedoel ik subtiel hè, maar het is natuurlijk wel duidelijk hoorbaar. 8D

    En ja, hahaa. Best wel. (:


    So what, wij kunnen Frans praten. 8D

    Ik kan alleen nog maar herinneren vanaf Progeny, of was het al langer misschien?

    [Die smiley is zo echt DE smiley voor iedereen die in het topic zit/zat... xd]


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    So what, wij kunnen Frans praten. 8D

    Ik kan alleen nog maar herinneren vanaf Progeny, of was het al langer misschien?

    [Die smiley is zo echt DE smiley voor iedereen die in het topic zit/zat... xd]


    Ik gebruik '8D' al lang hoor. :c

    Hahaha, vanaf Progeny ging ik meedoen aan RPG's - als het goed is. Dus dat zou goed kunnen. ^^

    En Frans wordt nog moeilijk, ik heb namelijk Duits gekozen op school hahahaha. :3


    everything, in time