• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.

    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) :

    -
    -
    -
    -
    -


    Vijf jongens (tussen 12 en 18):

    - gereserveerd door Olympus
    -
    -
    -
    -


    Drie Bewakers (20+) :

    -
    -
    -



    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 18:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    Oja haakjes zijn automatisme:) Ik heb het gelezen:) Haha, maar uhm.. Ga nu mijn rol invullen:) x
    ok als je die klaar hebt, wil je dan ook terug naar de zaal komen ik wil welis me u spreken, ma aub nie boos zojn aangezein sam al pissed op me is.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BrokenPlace schreef:
    Rol: jongen.
    Naam: Ethan Smith.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk(+foto):


    Hij heeft kort, bruin, en een beetje golvend haar. Hij houdt van losse en wijde kleding. Hij heeft heel erg donkerbruine ogen, soms lijkt het zwart.

    Karakter: Ethan ziet er iets ouder uit dan hij is. Hij denkt dan ook anders over sommige dingen. Ethan is een bescheiden en welgemanierde jongen. Hij heeft geleerd hoe hij een vrouw goed moet behandelen,in tegenstelling tot sommige andere zestien jarigen. Ethan houd van mensen om zich heen maar heeft soms ook een momentje voor zichzelf nodig. Als hij een leuk meisje ziet gaat hij er niet meteen achteraan, (ik bedoel dus niet extreem flirten en dat soort dingen.)
    Het is geen enorme verleider maar ook geen braaf jongetje, hij laat het allemaal maar op zich af komen. Toch heeft hij wel een bepaalde charme die de meeste meisjes wel aantrekkelijk vinden. Verder houdt hij er wel van om wat lol te maken.

    Extra: Ethan is een roker. Drinkt niet.


    hij staat erbij en jummie!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol:Hersenspoelster
    Naam: Jennifer Jones
    Leeftijd:20, bijna 21
    Uiterlijk(+foto):



    Karakter: Jennifer is een haatdragend persoon. Althans van de buitenkant. Diep in haar zit een lieve vrouw, maar door haar verleden is ze haatdragend. Ze heeft een hekel aan meisjes. Dat komt omdat haar zusjes altijd voorgetrokken werden door haar vader. Haar moeder was haar steun, maar die is overleden. Haar vader mishandelde haar, zij was zijn afdankertje. Ze was de oudste en moest de wereld zelf ontdekken. Ze werd zwijgzaam en stil. Op school werd ze gepest, door klasgenoten. Vooral door meiden. Vriendinnen had ze niet. Jarenlang heeft ze dat toegelaten, maar toen ze van school afging werd ze uit huis gezet. Ze wilde niet langer als slachtoffer leven en zette al haar oude eigenschappen en gevoelens aan de kant. Sinds haar achttiende gaat ze als haatdragend, emotieloos en mysterieus persoon door het leven. Niemand kent haar meer zoals ze vroeger was. Van het lieve, bange, kwetsbare meisje is niks meer over vanuit de buitenkant. Diep vanbinnen schuilt dat meisje nog in haar. Ze wordt snel kwaad en kan dan rare dingen doen, ook vergeeft ze je het niet zo snel, tenzij je dat goedmaakt met liefde. Ze heeft een zwak voor liefde.
    Extra: Jennifer heeft een jaartje op straat gewoond en heeft toen de ommekeer gemaakt van lief, bang en kwetsbaar, naar haatdragend, emotieloos en mysterieus.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IIlumination schreef:
    (...)

    hij staat erbij en jummie!!


    Hahaha. Thanks.


    Shit Could Be Worse.

    Demi1309 schreef:
    Rol:Hersenspoelster
    Naam: Jennifer Jones
    Leeftijd:20, bijna 21
    Uiterlijk(+foto):



    Karakter: Jennifer is een haatdragend persoon. Althans van de buitenkant. Diep in haar zit een lieve vrouw, maar door haar verleden is ze haatdragend. Ze heeft een hekel aan meisjes. Dat komt omdat haar zusjes altijd voorgetrokken werden door haar vader. Haar moeder was haar steun, maar die is overleden. Haar vader mishandelde haar, zij was zijn afdankertje. Ze was de oudste en moest de wereld zelf ontdekken. Ze werd zwijgzaam en stil. Op school werd ze gepest, door klasgenoten. Vooral door meiden. Vriendinnen had ze niet. Jarenlang heeft ze dat toegelaten, maar toen ze van school afging werd ze uit huis gezet. Ze wilde niet langer als slachtoffer leven en zette al haar oude eigenschappen en gevoelens aan de kant. Sinds haar achttiende gaat ze als haatdragend, emotieloos en mysterieus persoon door het leven. Niemand kent haar meer zoals ze vroeger was. Van het lieve, bange, kwetsbare meisje is niks meer over vanuit de buitenkant. Diep vanbinnen schuilt dat meisje nog in haar. Ze wordt snel kwaad en kan dan rare dingen doen, ook vergeeft ze je het niet zo snel, tenzij je dat goedmaakt met liefde. Ze heeft een zwak voor liefde.
    Extra: Jennifer heeft een jaartje op straat gewoond en heeft toen de ommekeer gemaakt van lief, bang en kwetsbaar, naar haatdragend, emotieloos en mysterieus.


    Klaar :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IIlumination schreef:
    peeps de RPG story staat online en de rollen staan er al op!

    [RPG] The White Panel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat zijn eigenlijk de regels van de sekte? Het is wel zo handig als we die weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dus het is de bedoeling dat iedereen dus in de sekte zit en daar gebeurd vanalles maar niemand kan dus ontsnappen? :'p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Lahey schreef:
    Wat zijn eigenlijk de regels van de sekte? Het is wel zo handig als we die weten.
    Je doet wat ze zeggen, maar die zet ik erbij als het topic word geopend. Maar hier al een paar.
    Kom nooit te laat.
    Ga tegen niemand in die boven jou staat.
    geen rellen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Excitatio schreef:
    Dus het is de bedoeling dat iedereen dus in de sekte zit en daar gebeurd vanalles maar niemand kan dus ontsnappen? :'p
    ongeveer. het is aan de personage om niet gehersenspoeld te worden.:Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lahey schreef:
    Wat zijn eigenlijk de regels van de sekte? Het is wel zo handig als we die weten.
    ik zal er al een paar in de story zetten. Als er mensen nog weten...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Demi1309 schreef:
    Rol:Hersenspoelster
    Naam: Jennifer Jones
    Leeftijd:20, bijna 21
    Uiterlijk(+foto):



    Karakter: Jennifer is een haatdragend persoon. Althans van de buitenkant. Diep in haar zit een lieve vrouw, maar door haar verleden is ze haatdragend. Ze heeft een hekel aan meisjes. Dat komt omdat haar zusjes altijd voorgetrokken werden door haar vader. Haar moeder was haar steun, maar die is overleden. Haar vader mishandelde haar, zij was zijn afdankertje. Ze was de oudste en moest de wereld zelf ontdekken. Ze werd zwijgzaam en stil. Op school werd ze gepest, door klasgenoten. Vooral door meiden. Vriendinnen had ze niet. Jarenlang heeft ze dat toegelaten, maar toen ze van school afging werd ze uit huis gezet. Ze wilde niet langer als slachtoffer leven en zette al haar oude eigenschappen en gevoelens aan de kant. Sinds haar achttiende gaat ze als haatdragend, emotieloos en mysterieus persoon door het leven. Niemand kent haar meer zoals ze vroeger was. Van het lieve, bange, kwetsbare meisje is niks meer over vanuit de buitenkant. Diep vanbinnen schuilt dat meisje nog in haar. Ze wordt snel kwaad en kan dan rare dingen doen, ook vergeeft ze je het niet zo snel, tenzij je dat goedmaakt met liefde. Ze heeft een zwak voor liefde.
    Extra: Jennifer heeft een jaartje op straat gewoond en heeft toen de ommekeer gemaakt van lief, bang en kwetsbaar, naar haatdragend, emotieloos en mysterieus.
    wil je nog eens antwoorden met Amy?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)ongeveer. het is aan de personage om niet gehersenspoeld te worden.:Y)


    Aha, eigenlijk vind ik dit wel een origineel idee maar ik weet niet goed of ik het met school enzo kan combineren D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Excitatio schreef:
    (...)

    Aha, eigenlijk vind ik dit wel een origineel idee maar ik weet niet goed of ik het met school enzo kan combineren D:
    Haha ik kan je wel op de hoogte houden via het topic en alle stukjes worden in één story gezet. Btw hi naomi!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)Haha ik kan je wel op de hoogte houden via het topic en alle stukjes worden in één story gezet. Btw hi naomi!!


    Hiiii Xanthe :'D okeoke, euhm als ik nu eens een proefpersoon aanmaak? Dan kan ik altijd later nog zien, niet? :'D


    Rise and rise again until lambs become lions