• Kinderen die weglopen van huis hebben vaak geen doel of opvang. Dus worden ze gewoon meegenomen door leden van een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. Met zware gevolgen. De Kinderen worden gefolterd of opgesloten zonder eten. Op de dag voor hun negentiende verjaardag worden ze afgevoerd naar 'het witte compartiment', om er vervolgens nooit meer uit te komen. Het verhaal doet de ronde dat ze gevraagd worden om bij de sekte te komen en anders worden ze gedood en verbrand. Maar aangezien niemand het ooit heeft kunnen navertellen blijft het bij geruchten.

    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) :

    -
    -
    -
    -
    -


    Vijf jongens (tussen 12 en 18):

    - gereserveerd door Olympus
    -
    -
    -
    -


    Drie Bewakers (20+) :

    -
    -
    -



    Wat moet ik weten over een rol?

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 18:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Excitatio schreef:
    (...)

    Hiiii Xanthe :'D okeoke, euhm als ik nu eens een proefpersoon aanmaak? Dan kan ik altijd later nog zien, niet? :'D
    jha natuurlijk!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil zo graag beginnen.

    Oke, euhm ik reserveer een jongen dan want daar zijn er toch weinig van :'p
    en euhm ik zit nu wel op de ipad dus ik weet niet of ik hier alles kan typen en foto enzo kan neerzetten, dus het kan zijn dat straks pas de omschrijving komt.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Wat is de witte sekte ofzo?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Wat is de witte sekte ofzo?
    Sectie het gebouw is in delen opgedeeld in secties dus. De witte sectie is waar je gehersenspoeld wordt.
    @ lluvia ik begin maandag, reden? dan begint ook voor de belgen school weer,dus zijn we zeker dat het niet té snel zal gaan. maar ik start aleen als er ten minste 1 leider is en de docent.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Excitatio schreef:
    Oke, euhm ik reserveer een jongen dan want daar zijn er toch weinig van :'p
    en euhm ik zit nu wel op de ipad dus ik weet niet of ik hier alles kan typen en foto enzo kan neerzetten, dus het kan zijn dat straks pas de omschrijving komt.
    ok ik wacht wel even. Maar proefrollen mogen altijd aangevraagd worden. DIe mogen met zoveel als ze willen zijn tenzij ik het té vind.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)ok ik wacht wel even. Maar proefrollen mogen altijd aangevraagd worden. DIe mogen met zoveel als ze willen zijn tenzij ik het té vind.


    Oké, dan pak ik een proefrol. Maar dat wilt toch zeggen dat ik mee doe aan de rpg, maar als ik dus te weinig tijd enzo heb, kan ik er altijd mee stoppen, of wat is de bedoeling? :'p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Excitatio schreef:
    (...)

    Oké, dan pak ik een proefrol. Maar dat wilt toch zeggen dat ik mee doe aan de rpg, maar als ik dus te weinig tijd enzo heb, kan ik er altijd mee stoppen, of wat is de bedoeling? :'p
    je kan zeggen nu stop en vul ik een officiële rol in of je stopt en word gehersenspoeld en je ligt uit het topic als je snapt wat ik bedoel.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)je kan zeggen nu stop en vul ik een officiële rol in of je stopt en word gehersenspoeld en je ligt uit het topic als je snapt wat ik bedoel.
    maar je doet gewoon mee zoals de rest van het topic.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je zou ook nu wel al kunnen beginnen, zodat iedereen een beetje in kan komen. Dan zit iedereen tegen maandag goed in het verhaal en gaat het vanaf daar rustiger aan.
    RPG's gaan in het begin meestal toch snel en nemen dan af qua snelheid.(:


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Je zou ook nu wel al kunnen beginnen, zodat iedereen een beetje in kan komen. Dan zit iedereen tegen maandag goed in het verhaal en gaat het vanaf daar rustiger aan.
    RPG's gaan in het begin meestal toch snel en nemen dan af qua snelheid.(:
    maar zolang er geen leiders zijn en er geen docent is kùnnen we niet starten!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom zou je gehersenspoeld worden? Als je iets fout doet?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Waarom zou je gehersenspoeld worden? Als je iets fout doet?
    Na drie keer de regels te breken. Jullie moeten mekaar niet even graag zien ea! en soms doen ze het ook voor de fun! dus opgepast!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rol: Jongen
    Naam: Luca Ayan Basilio
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk(+foto):

    Luca heeft zwart haar, dat altijd zonder al te veel moeite mooi in model valt. Hij heeft donkergroene ogen en zoals je op de foto kan zien, verschijnen er kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. Overigens heeft hij een lichtgetinte huid en is hij toch wel altijd 'modieus' gekleed.
    Karakter: Luca is een energieke jongen die -als hij je eenmaal goed kent- door het vuur kan gaan voor mensen. Hij is erg eerlijk en zal nooit rond de pot draaien, maar zegt meteen alles waarop het staat. Het enige grote nadeel dat hij bezit, is dat hij heel agressief is. Hij is al enkele keren opgepakt geweest omwille van de vele gevechten waarin hij in verzeild is geraakt en waardoor hij dus een cursus angermanagment moest volgen. Deze heeft echter niets veel uitgehaald, maar naarmate hij ouder werd, heeft hij zijn woede beetje bij beetje leren beperken (hoewel dit niet vaak voorkomt.) Luca is ook een jongen die steeds het goede uit de mensen wil bovenhalen en meestal ervoor zal zorgen dat er entertainment in de groep is. Hij is heel realistisch ingesteld hoewel hij natuurlijk ook wel eens zijn downmomenten heeft, maar zal zich altijd groter laten lijken dan hij is.
    Extra: Luca doet aan kickbox sinds hij een jaar of tien is en heeft ook een tattoo op zijn rechterbovenarm die een betekenis voor hem heeft. Bovendien rookt hij, maar hij is wel van plan om te stoppen. Hij heeft een jonger broertje, Domeninco, die elf is en veel voor hem betekent. Zijn vader heeft hem en zijn familie verlaten toen hij een jaar of tien was en sindsdien heeft hij hem nooit meer gezien, ook al probeert zijn vader de laatste tijd meer en meer contact met hem te zoeken. Zijn broertje daarintegen heeft wel weer contact met hun vader.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 16:28 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    IIlumination schreef:
    (...)je kan zeggen nu stop en vul ik een officiële rol in of je stopt en word gehersenspoeld en je ligt uit het topic als je snapt wat ik bedoel.


    Jup, ik snap het :'p
    Is deze beschrijving goed?


    Rise and rise again until lambs become lions