• Topic-eigenaar; Beat.


    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.



    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin
    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98
    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309
    Nog vrij.
    Nog vrij.
    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.
    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.
    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.




    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.



    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sorry ... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en houd zijn hand goed vast. Vooral omdat die lekker warm was. Ik stap ook in en zak onderuit. In de auto was het lekker warm. Ik kijk hem aan en glimlach even. Dan kijk ik weer naar buiten en Ril. Mijn natte haar hielp niet echt. Ik doe mijn haar in een knot zodat het natte haar uit mijn nek is. Ik bijt op mijn lip en voel het kippenvel op mijn huid slaan. Ik sluit even mijn ogen en sla mij armen om me heen voor de warmte.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik doe mijn gordel op en start de auro, ik zet de verwarming lekker hoig aangezien ik zag dat Amy het koud had en begon alsnel te rijden naar mijn eigen appartement. Ik nuriede zachtjes mee met de radio en begon wat sneller te rijden. Na een tijdje parkeerde ik voor het complex en stapte uit. Ik trok Amy mee naar binnn nafat ik hem opslot had gedaan en liep snel door naar mijn deur di ik net een zwaai opende en de lichten aan deed. Ik trek mijn jas uit en gooi hem op de tafel en belijk de post die ook op de tafel lag. Ik gooide de post weer terug "ik ga de douche aanzetten, ik zie je zo in de badkamer.. Of wil je allen douchen" vroeg ik maar ok liep ak snel door naar de Badkamer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ineens gaat alles snel, trekt hij mij zijn appartement in, gooit zijn jas op tafel, bekijkt de post, gooit de post weer weg, vraagt of ik met hem onder de douche wil en loop alweer weg. Langzaam kom ik ook in actie. Mijn spieren zijn stijf en ik heb het koud. Ik trek mijn jas uit, trap mijn schoenen uit en loop naar de badkamer. Ik steek mijn hoofd om het hoekje. 'Samen?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach even. Ik zet nu een stap de badkamer in en blijf hem aankijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zet de kraan aan en bekijk mezelf in de grote spiegel boven de wasbak en zucht even, niet veel lster hoor ik Amy op de gang en zieik haar hoofd in de deuropening "Ik hoopte al dat je dat zou zeggen" grinnik ik en was blij met mij grote douche. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en voel even aan mijn wang, ik zou me morgen wel weer scheren dacht ik in mezelf en trok ook mijn broek en schoenen uit. Ik voelde het water dat op en lekkere warme tempratuur lzat en keek Amy aan, ik trok snel mijn boxer uit en opende de glazen deur en ging onder de douche staan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Een sorry helpt niet, blijkbaar. :') I'm about to give this shit up, tenzij Wesley en William nog leven.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Mijn mondhoeken krullen zich omhoog. Ik pak een elastiekje en doe mijn haar in een hoge knot. Ik trek mijn kleren langzaam uit. 'Jamie moeten we geen handdoeken klaar leggen?' Ik kijk even richting de douche, maar besluit dat ik het te koud heb om hier te blijven staan. Ik leg mijn ondergoed zo neer dat het kan drogen, dan doe ik de badkamer deur dicht en stap ook onder de douche. De warme stralen bezorgen mij kippenvel. Even word het rillen en klappertanden erger maar neemt dan af. Ik sluit mijn ogen en houd mijn hoofd onder de kraan. Ik glimlach even en kijk Jamie aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    [Een sorry helpt niet, blijkbaar. :') I'm about to give this shit up, tenzij Wesley en William nog leven.]


    [Weet je de reactie van Chàrline nog, ongeveer ? Ben thuis en heb niets anders te doen ;3]


    [Facetious -- N4I5]

    Aragog schreef:
    [Jezus, ik volg dit echt niet meer --'.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    N4I5 schreef:
    (...)


    Brandon Jason Jefferson
    'Zoiets had ik al verwacht.' zuchtte ik en ik draaide me op mijn rug. Op mijn rug liggen vond ik altijd veel fijner dan op mijn buik. Geen idee waarom, maar het was gewoon fijner.
    Veronica ging dichter tegen me aan liggen en ik zuchtte nogmaals.
    'Het is echt nog heel warm..' zei ik toen ik mijn hoofd haar kant op draaide.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Ik begon te grijnsen.
    In een simpele beweging maakte ik mijn bikinitopje weer vast en draaide me om.
    "Ik weet wel iets" zei ik onschuldig.
    Ik ging gebaarde dat hij moest rechtstaan, wat hij ook deed, waarna ik het ook deed.
    "Het is een simpele truc" zei ik, waarna ik achter hem ging staan, "Je staat hier, en wacht tot iemand je het zwembad induwt".
    Met die woorden gaf ik hem een duwtje en viel hij van het kussen, zo het zwembad in, "Al afgekoeld ?" vroeg ik onschuldig glimlachend.

    N4I5 schreef:
    (...)

    [Weet je de reactie van Chàrline nog, ongeveer ? Ben thuis en heb niets anders te doen ;3]

    [Nee D:
    We can start over? :3 Gewoon op een random plek, random gebeurtenis/bezigheid.. idk. Mijn reactie op Will is weggespamt. --']


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Jup, al mijn reacties zijn ookal weggespamt --' Oké, kies maar, ik ben even totaal inspiratieloos op dit moment x3]

    [EHM.
    In de bioscoop? x'DDDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''