• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Carmenta- Athan Romanescu

    Meisjes:
    • Reyna - Willow Nastya Reyes.
    • Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Izusu - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damien Hunter

    "Zeker weten dat we de goede kant op gaan?" vroeg Willow na een tijdje en ik keek haar aan. "Natuurlijk." zei ik met een glimlach. Vlak nadat ik geantwoord had hoorde ik rare geluiden. Ik zag Willow fronsen en ze duwde wat takken op zij. Voor ons was het meertje, maar zo te zien waren we niet alleen. En Willow had het ook gemaakt want de stap die ze wilde zetten maakten ze niet.
    "Oh mijn god." mompelde ze zacht. Ik keek naar de twee mensen die op de grond lagen. Het waren Xavier en James.. En ze hadden seks. Willow sloeg haar hand voor haar ogen en draaide zich om naar mij. Daarna haalde ze haar hand weg en schraapte haar keel.
    "Laten we maar verder gaan. De tortelduifjes zijn aan het rollebollen." Ik grinnikte maar schudde van nee. "Nog niet." zei ik grinnikend waarna ik naar ze toe liep. Ik ging naast ze staan en staarde naar hoe hun lichamen met elkaar verbonden waren. "Is het lekker?" vroeg ik plagend. Ergens van binnen voelde ik dat ik zoiets ook wel wilde. Lichamelijk contact, de intimiteit die erbij te pas komt.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 16:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson.

    Ik liep rustig achter met Damien en Willow en Athan liepen voor ons. In principe konden ze wel een leuk setje zijn. Ik zelf was er niet helemaal bij en alles wat ze zeiden ging een beetje langs me heen.
    Uiteindelijk stopte we en ik zag Willow terug lopen.
    Ik fronste. Wat was er nou? Ik maakte plaats en ging kijken en mijn mond viel open. 'O..mijn..hel. ' zei ik en ik kon het niet geloven. Dat was Guppy aka Xavier, samen met James. 'What the..' ik kon de woorden niet uitslaan en ik wou weg. Ik hoefde dit niet te zien en liep een stap achteruit. Ik trok aan Damiens arm, maar hij liep naar ze toe ?! 'Damien. Kom terug !' Siste ik en zuchtte, waarna ik een paar stappen terug nam.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan Romanescu

    Ik zuchtte en liep met Willow voorop. We spraken wat en ik probeerde mijn charmes te uiten zodat ik haar gewoon in mijn macht kon krijgen en haar daarna langzaam en wreed te laten lijden.
    Ze vroeg wat aan Damien en ik bevestigde wat hij zei, tot we ineens allemaal vage geluiden hoorde en ook ik fronste. Willow en Amber kwamen meteen terug en ook ik was niewsgierig en ging kijken maar ik kon het niet geloven. Het monster van deze dimensie. James lag daar naakt met die wetenschapper.
    Ik kon mijn ogen niet geloven en Amber riep James terug. Ik keek naar Willow, nu je kans pakken Athan. Ik liep naar haar toe. 'Kom laten we gaan. ' zei ik toen en legde mijn hand op haar schouder.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James - wezen

    Als ik met mijn bekken omhoog kom, kreunt Xavier zacht tegen mijn lippen aan, dan likt hij met zijn tong snel over mijn lippen en komt hij weer omhoog. Ik kan direct voelen dat er meer wrijving ontstaat en kreun ervan. Xavier begint harder te hijgen en ook mijn ademhaling gaat behoorlijk snel ondertussen. Zijn vingers knijpen in mijn schouders en hij gooit zijn hoofd in zijn nek om er een kreun uit te laten.
    Hij maakt snellere en wildere bewegingen waardoor ik steeds dieper kom. Zijn mond staat iets open, waaruit verschillende soort kreunen komen. Ook uit mijn mond zijn kreunen te horen, steeds iets luider. Zijn handen glijden over mijn borstkas en verlangend begin ik mee te stoten, mijn ogen gesloten. Mijn ene hand laat ik afwdwalen terwijl mijn andere steeds steviger in het vlees van zijn heup knijpt. Wat onwennig glijd mijn hand af naar zijn geslacht die ik vastpak en begin te verwennen. In de verte hoor ik geluiden, die ik negeer.
    "Is het lekker?" hoor ik een mannelijke stem naast mij. Mijn ogen vliegen open en kijken recht in het gezicht van de jongen die mee is gekomen met Xavier. Ik kijk hem verwilderd en wat beschaamd aan, maar dat verdwijnt al snel met de kokende woede die ik op voel komen.
    "Heerlijk." grauw ik kwaad. "Als je nou niet oprot doe ik je wat aan." is mijn hijgende bedreiging om hem weg te krijgen. Ik wil niet absoluut niet stoppen. Mijn ogen stralen moordlust uit.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 22:02 ]


    Your make-up is terrible

    [Nu wachten op Xavier. Ik heb wat leuks in gedachten.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Oh, oh.. Wil ik het wel weten?)

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Ondertussen gaat zijn ademhaling ook behoorlijk snel en als ik kon grinniken, zou ik dat nu ook zeker doen. Uit allebei onze monden zijn luide kreunen te horen en ik voel mijn hart tegen mijn borstkas kloppen. Hij kon mij echt niet wijs maken dat hij dit niet lekker vond of alleen voor de vrouwen leefde, maar mijn gedachten stopte al snel weer toen hij verlangend mee begon te stoten. Snel wierp ik een blik op hem en zag hoe hij zijn ogen had gesloten, zijn hand liet hij afdwalen terwijl hij steeds steviger in het vlees van mijn heup knijpt. Verlangend knijp ik mijn ogen dicht en kreun zachtjes wanneer ik opeens merk hoe hij mijn lid vastpakt en deze begint te verwennen. De geluiden gaan vaag langs me heen omdat ik me hier al helemaal op ingesteld heb en merk dus op een gegeven moment ook niet op dat er iemand naast ons komt staan.
    “Is het lekker?” hoor ik opeens vaag en ik frons eerst kort om daarna mijn ogen te open en deze op de jongen naast ons te richten. Het was Damien en gelijk knarsetandde ik, dat hij dit durfde! Waarom bemoeit hij hier sowieso mee? Ja, ik kon nogal chagrijnig reageren als ik gestoord word. “Heerlijk.” Hoor ik opeens James kwaad grauwen. “Als je nou niet oprot doe ik je wat aan.” Klinkt zijn hijgende bedreiging dan, waardoor ik een blik op hem werp en merk dat zijn ogen moordlust uitstralen. “Je stoort ons, Damien.” Meld ik hem met een emotieloze stem en kijk hem dan weer aan. “Het lijkt mij dat je toch duidelijk ziet waar we mee bezig zijn…” klonk het vervolgens iets chagrijnig terwijl ik in de brug van mijn neus kneep en zuchtte. Het was toch wel duidelijk dat ik mijn gehijg onder controle probeerde te houden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 22:57 ]


    †

    Willow Nastya Reyes
    Damien grinnikt en schudt zijn hoofd. 'Nog niet,' zegt hij waarna hij naar James en Xavier loopt. Ongelovig schud ik mijn hoofd. Is hij gek geworden?. Amberlynn probeert hem nog tegen te houden maar dat lukt niet. Vervolgens hoor ik Damien aan de tortelduifjes vragen of het lekker is. Yup, hij zeker weten gek geworden. 'Heerlijk,' gromt James kwaad. 'Als je nou niet oprot doe ik je wat aan,' bedreigt hij Damien hijgend. Yeah right, alsof hij zomaar zijn intieme spelletjes met Xavier zou onderbreken. Xavier zegt ook wat maar dat hoor ik niet goed omdat Athan op hetzelfde moment iets zegt. 'Kom laten we gaan'. Hij legt zijn hand op mijn schouder. Ik bijt aarzelend op mijn lip. Het liefste wil ik, zoals Athan voorstelde, gewoon weg gaan. Maar aan de andere kant heb ik de neiging om Xavier toe te snauwen wat een hypocriet hij is, niet dat hij daar zich iets van aan zou trekken maar dat doet er niet toe. Bovendien heb ik net al meer van James en Xavier gezien dan ik ooit van ze zou willen zien. Ik heb niks tegen homo's maar wat ik net zag klopt gewoon niet. Het is raar. Ik zucht zachtjes en kijk Athan aan. 'We kunnen Damien hier niet gewoon achterlaten bij die twee'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Donovan Nickolas

    Xavier knarsetandde en James begon kwaad te grauwen. "Heerlijk." zei ik en ik grinnikte. "Als je nou niet oprot doe ik je wat aan." zei hij dreigend en zijn ogen keken me moordlustig aan. Ik haalde mijn schouders op. "Alsof je nu wilt stoppen." zei ik lachend.
    Toen keek ik naar Xavier. "Je stoort ons, Damien." melde hij emotieloos. "Het lijkt mij dat je toch duidelijk ziet waar we mee bezig zijn…" zei hij vervolgens iets chagrijnig terwijl hij in mijn neus kneep en zuchtte. Het was alleen een zucht van genot en niet van irritatie.
    "Ja, dat zie ik en daarom kom ik lekker kijken." zei ik uitdagend. Toen schudde ik mijn hoofd en besloot ze maar alleen te laten. Ik keek naar het meertje, het zag er erg uitnodigend uit. Ik trok rustig mijn kleding uit, tot aan mijn onderbroek. Legde de kleding wat verder van Xavier en James weg en sprong in het water. Toen keek ik naar de anderen die nog steeds in het bos stonden en wenkte ze. "Kom er lekker bij." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (-kucht- Xaviers zwarte boxer ligt nog op de bodem van dat meertje.. Wow, awkward. ;x)


    †

    [Hahaha, ik zal die wel even vinden (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (En dan ga je het hem zeker heel lief teruggeven zodat hij het niet meer op hoeft te vissen, right? (cat))


    †

    [Ik gooi hem in zijn gezicht ofzo. Iets in die richting]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Wat zijn we toch weer aardig. Ach ja, hij heeft hem dan in ieder geval terug..)


    †

    Amberlynn Jefferson.

    Ik wist niet wat ik hoorde. Was hij serieus?!
    Hij was helemaal getikt !
    Ik keek hem vol ongeloof aan terwijl hij Ijn kleding uit trok en het water in dook.
    'Damien. ' siste ik nog een keer.
    Als hij nu niet kwam liep ik gewoon zonder hem door. Ik had meer van die twee gezien dan dat ik ooit in mijn hele leven zou willen zien.
    Ik vond James al een vaag figuur. Misschien was dit waarom ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( omg sorry ik kreeg een uur lang het neem geen vriendje, maak eerst je school af verhaal van mijn oom. Goddamn. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.