• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik Zayn (A)


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Mag ik Zayn (A)


    Juaa!(H) Dan kunnen we beginnen.(A) Ik zal eventjes een beginstukje plaatsen, dan weten jullie waar we ongeveer starten.

    De jongens hadden besloten om een welverdiende vakantie te vieren in Amerika, Miami om precies te zijn. Feesten, maar toch kunnen relaxen aan het strand of het zwembad bij het hotel. Eigenlijk gewoon een feestje. De jongens zaten onderhand in het vliegtuig wat te praten over koetjes en kalfjes, niet wetend wat deze vakantie hun nog allemaal ging brengen...

    (Zo? Duidelijk begin?xD.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Jup^^ beginnen we op dit topic?]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    (Hmm... Het lijkt me makkelijker voor de mensen om het zo te vinden... Ik zal alles ook kopiëren en opslaan in een word bestandje, spelfouten eruit halen en zinnen kloppend maken, dan kunnen we het later nog altijd ergens anders neerzetten.(A) Wie van One Direction begint?!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Louis wilt wel beginnen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dan zou ik zeggen: Take your chance Boo bear!(H))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ondertussen zaten we in het vliegtuig op weg naar Miami voor een welverdiende vakantie. Iets waar we allemaal wel aan toe waren. Ik wend mijn blik af van het raam om vervolgens naar de andere te kijken. 'Wat verwachten jullie eigenlijk van deze vakantie?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Wat verwachten jullie eigenlijk van deze vakantie?'hoor ik Louis zeggen en ik kijk op. 'Gewoon veel gezelligheid met met me vier beste vrienden'zeg ik en glimlach even naar hem . 'En jij?'vraag ik

    Niall

    Ik haal mijn hand door mijn haar. 'Uhm, van die hoeden met fruit?' zeg ik met een glimlach. 'Enn op het strand liggen en zo...' ik zucht en kijk door het raam. Ondertussen pak ik mijn mobiel en tweet nog even wat.
    Miami, here we come!! xxx

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:01 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Louis William Tomlinson

    Ik knik als ik beide antwoorden hoor. 'Mhm, zon, zee, strand, gezelligheid en ergens toch ook wel weer fans die doorhebben dat we daar zijn. Dus eigenlijk wel hetzelfde als jullie' beantwoord ik de vraag van Liam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn

    'Vooral het strand.' grinnik ik.
    Ik kijk Louis even aan, en grijns lichtjes.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Liam James Payne
    Ik knik even, 'Ik hou van onze fans hoor, maar eigenlijk heb ik liever dat ze even niet komen'zeg ik tegen Louis. Echt de fans waren lief, maar ik wou ook wel is een beetje rust. 'Hoe lang duurt de vlucht eigenlijk nog?'vraag ik daarna aan niemand in het bijzonder en kijk even vragend om me heen.

    -

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:12 ]


    El Diablo.

    Louis William Tomlinson

    'Dat ben ik met je eens, maar ik denk dat dat inderdaad even het beste is. Maar met fans weet weet je het eigenlijk nooit' zeg ik tegen Liam en haal mijn schouders op. 'Eerlijk gezegd heb ik geen idee.' Na die antwoorden richt ik mijn blik op Zayn. 'Waarschijnlijk word het ook vooral het strand'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn

    'Ik denk nog iets van een halfuurtje, uurtje ofzo' zeg ik.
    Ik rek me even uit, en kijk uit het raampje.
    'Jeej.' grijns ik, en kijk even naar Louis.
    Miami, here we come.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable