• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [W8, ik doe zo wel moet eerst even gauw douchen anders moeten jullie weer lang wachten op reactie]

    Elena Olivia Britt.

    'Uhhhh, sorry, ik was niet aan het opletten.' zeg ik dan tegen de jongen met het zwarte haar en bloos licht en bijt op mijn lip en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn

    'Geeft niet babe' grijns ik.
    Ik leun op mijn koffer, en kijk haar grijnzend aan...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Louis William Tomlinson

    'Nou echt leuk kan ik het niet vinden. Nu kan ik helemaal niemand meer uitlachen zonder zelf in de problemen te raken' zeg ik nog steeds teleurgesteld. Maar al snel verschijnt er weer een klein glimlach op mijn gezicht als Harry op mijn rug springt. Mijn blik gaat van het meisje naar Harry en weer terug terwijl ik naar het gesprek luister.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kijk het meisje even vreemd aan en laat me weer van Louis rug afgleiden. ik besluit niet in te gaan op haar vraag. 'Mischien eerst een naam?' ginnik ik en steek mijn hand uit. 'Harry.' en ik geef Louis een por. 'En dit is Louis.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik ben sproten. ben rond half 11 weer terug ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik zucht en glimach voorzichtig. 'Natuurlijk. Mijn naam is Stephanie, of Steph, Het is wat je makkelijker vind.' zeg ik, voordat ik Harry zijn hand aanpak en speels een rondje om mijn eigen as draai. 'Ook leuk om jou te ontmoeten, Louis.' zeg ik, met een glimlach naar de andere jongen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt

    Ik glimlach even naar hem en kijk dan naar de andere jongens en dan weer terug naar de jongen voor me. 'Ik ben Elena.' zeg ik dan en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik kijk naar de jongens die allemaal een beetje in gesprek zijn. Ik loop naar Zayn toe en leun tegen zijn schouder. 'Wie is dat?' vraag ik aan Zayn en kijk even van het meisje terug naar Zayn.

    Zayn

    'Zayn' stel ik mezelf voor, en kijk even naar Liam.
    'Dat is nou Elena' zeg ik droogjes, 'en dit is dus Liam.' zeg ik.
    Ik kijk haar aan, en glimlach..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Elena Olivia Britt

    'Hey.' zeg ik dan tegen de jongen die erbij is komen staan. En bekijk hem even goed. Hij is knap dat zeker. En ik bijt even kort op mijn lip, gewoonte.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Mijn aandacht had ik alweer gevestigd op andere tot het moment dat Harry me een por geeft. 'Huh..wat..oja dat is inderdaad mijn naam Hazz' zeg ik glimlachend, zodra ik doorheb wat hij zei. 'Het is ook leuk om jou te ontmoeten, Stephanie'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn

    Ik kijk maar wat rond, en tik wat met mijn voet.
    'Dus.. Waar verblijven we ook alweer?'


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Liam James Payne
    'Oké'zeg ik tegen Zayn en glimlach even vriendelijk naar Elana. 'Heey' zeg ik daarna en laat mijn blik even naar de jongens gaan. Daarna richt ik me weer op Zayn en Elena. 'In een luxe hotel, maar ik weet niet precies waar het zit dus we moeten zo de taxi even pakken'zeg ik tegen Zayn.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:06 ]

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik grijns en weet even niks meer te zeggen. 'Dus Louis... Jouw hobby is mensen uitlachen en dan bijna vallen?' vraag ik, een tikkeltje sarcastisch, maar toch op een vriendelijke toon. Ik spring wat op en neer als een klein kind. Ik begrijp eigenlijk best wel waarom jongens mijn nooit zagen staan. Ik was veel te druk, hyper en soms wat kinderachtig.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:32 ]


    Reading a good book is like taking a journey.