• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik knik even, 'Kan niet wachten'zeg ik met een grijns. Ik kon echt niet wachten tot we der waren, lekker naar het strand. Mijn blik gaat even naar het raampje waar ik een beetje door kan kijken en daarna zak ik achterover in de stoel.

    [Wanner kunnen de meisjes erbij komen?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Als ze geland zijn denk ik ^^, denk dat dat zo wel gebeurt.]

    (Jep.(A) Dat lijkt me wel zo logisch...:P Ik volg jullie gesprek al de hele tijd en zit als een gek te kopiëren, plakken, controleren en weer opnieuw... Het is heel moeilijk om jullie bij te houden hoor.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha, begrijp ik.]

    (Ok, als niemand hier eens gaat landen ga ik het zelf doen.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik wacht tot er iemand een stukje post, daarna kan ik wel doen dat die gaat landen..xd]

    Louis William Tomlinson

    'Daar heb ik niets meer aan toe te voegen' zeg ik lachend tegen zowel Liam als Zayn. Mijn blik gaat even het vliegtuig door en kijk erna weer uit het raampje. 'Dit word echt geweldig, maar dat is het toch al doordat mijn vier beste vrienden erbij zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn

    Ik grijns breed, 'ik weet het gewoon, dit word geweldig.' lach ik.
    Ik leun naar achter, en sluit even mijn ogen...


    El Diablo.

    Liam James Payne
    'Daar ben ik het helemaal mee eens'zeg ik met een grote glimlach en merk dan op dat het riemen vast symbool aangaat. Ik klik mijn gordel vast en glimlach breed. 'We zijn er bijna'zeg ik enthousiast en kijk even naar de andere.

    Zayn

    Ik grijns, en klik de riem vast.
    'Miami, here we are.' lach ik...


    El Diablo.

    Wonderwatch schreef:
    Zayn

    Ik grijns, en klik de riem vast.
    'Miami, here we are.' lach ik...


    (Ho... Ik dacht toch echt dat Monticia met Zayn schreef, jij schrijft toch met Amina?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik maak mijn gordel vast zodra de woorden van Liam tot me doorgringen. 'Jeej' Enthousiast begin ik in mijn handen te klappen aangezien op en neer springen misschien niet zo'n heel goed plan was en ook zo goed als onmogelijk was op dit moment. Tsja misschien was ik dan wel de oudste, maar dat betekent niet dat ik me ook zo hoef te gedragen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Famous1xx schreef:
    (...)

    (Ho... Ik dacht toch echt dat Monticia met Zayn schreef, jij schrijft toch met Amina?:P)


    Haha, Monticia is bij me XD Ik zit met mijn acount op Firefox en zij op Chrome met haar account :p Gaat soms beetje mis XD


    El Diablo.

    (Ok, dan maakt het niets uit.(A) Ik dacht dat ik gek aan het worden was, ben ik al maar goed... Ik schrijf zometeen wel, als ik ertussenin pas.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.