• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zou ik gewoon doen dat ze geland zijn dan?]

    (Ja, anders duurt het allemaal zo lang.:$ En dan komen we nooit bij het echte plot van het verhaal.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    De lanfing wordt ingezet en eigenlijk gaat alles daarna snel. Ik klap even met de andere mensen mee voor de piloot en sta daarna op. Ik pak mijn tas uit de handbagage rek en kijk even naar de jongens. 'Kom op jongens, we gaan Miami verkennen'zeg ik vrolijk en loop al door het gangpad heen richting de uitgang van het vliegtuig.

    [oke wat heb ik allemaal al gemist?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn

    Nadat we zijn uitgestapt, ga ik op zoek naar de koffers.
    Al snel vind ik ze op die band, en ik gris mijn 2 zwarte koffers weg.
    Ik wacht op de anderen, en kijk even op mijn Iphone...


    El Diablo.

    [Shit, nu gebeurt het weer XD ]


    El Diablo.

    (Je hebt niks belangrijks gemist, alleen de uitleg van het verhaal en de vliegreis.xD En het hele gedoe met Wonderwatch en Monticia die de hele tijd op het verkeerde profiel zitten.:P That's it.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik loop naar de bagage band en zie tot mijn opluchting mijn koffer al. Ik pak hem gauw van de band en wacht nog op mijn andere. Als ik die ook heb ga ik op het randje ervan zitten en wacht op de andere jongens.

    -

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:08 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Goed plan Liam' zeg ik vrolijk en sta nog net niet te springen. Ondertussen waren we al bij de bagage band aangekomen en na even goed kijken zie ik mijn koffers al. Ik pak hem van de band en loop naar de andere toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    --

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Kan ik misschien doen dat Elena tegen 1 van de jongens opbots, en mijn peronage hoort toch bij Liam?? Dus bijvoorbeeld tegen Liam?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amina

    Terwijl ik zacht zing loop ik rond het vliegveld.
    Ik weet niet waarom, maar het is hier gewoon leuk.
    Opeens zie ik vijf jongens, en grijns lichtjes. Mhm, sommigen zijn best cute...


    El Diablo.

    (Ja hoor, doe wat je niet laten kunt. xD. Als iets echt nergens op slaat kunnen we het altijd veranderen.(A) Dus laat Elena maar lekker tegen Liam aanwaggelen.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik loop achter de jongens aan terwijl ik mijn aandacht gevestigd heb om mijn Iphone, waardoor ik tegen de bagageband aanloop. Ik schik op en ben even gedesorienteerd maar als ik zie dat de rest zijn koffer al heeft, zoek ik snel de mijne. Gelukkig valt mijn vel rode koffer op en kan ik hem zo tussen de andere vandaan vissen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''