• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt.

    Ik loop richting de uitgang van het vliegveld, ik kwam net van mijn broer die op het vliegveld werkt en zoals altijd was hij weer iets vereten en moest ik het natuurlijk als zijn kleine zusje komen brengen. Ik zucht en loop verder in gedachten en zonder dat ik het door heb knal ik tegen iemand op.

    (Het kan Liam zijn maar ook een van de andere boys want Liam is off...)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn

    'Wel opletten Hazza' lach ik.
    Ik kijk hem grijnzend aan, en stop mijn Iphone weer in mijn zak.
    Opeens botst er iemand tegen me op, en ik kijk op.
    Ik grijns lichtjes.
    'Wel uitkijken babe' lach ik...

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:22 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Harry Edward Styles
    Ik steek mijn tong even uit naar Zayn en besluit dan zijn voorbeeld maar te volgen en mijn mobiel ook maar weg te stoppen.
    'Waar moeten we eigenlijk heen?' Vraag ik dan maar terwijl ik met mijn hand door mijn krullen heen gan en de hal rondkijk.
    Als ik terug naar Zayn kijk, botst er een meisje tegen hem op en ik schiet in de lach. 'Ja kan niet door hem heen he.' Grijns ik.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ben even weg zo terug! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Lachend kijk ik naar Zayn en dan naar Harry. Mijn lach is ver te zoeken als te zoeken als ikzelf bijna struikel doordat mijn koffer ergens achter blijft hangen. 'Blijkbaar mag ik meer lachen als iemand ergens tegen aanloop of iets in die richting' zeg ik teleurgesteld.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Verveeld stap ik uit mijn auto en loop naar binnen. Qua type kon je me dromerig, gek en roekeloos noemen. Ik heb nog altijd in mijn hoofd dat ik mijn prins op het witte paard ooit nog tegenkom. Ik loop expres langs wat jongens en bekijk er een paar uitvoerig. Ik stop bij een jongen met krullen. 'Kan je die zonnebril eens af doen?' vraag ik zo lief mogelijk, terwijl ik mijn best moet doen om niet in de lach te schieten. Ik zie nog net hoe de jongen naast hem bijna valt en daarna springt Curly op zijn rug. Misschien verstaat hij mijn accent niet, ik had er Spaans doorheen zitten. 'Waar komen jullie vandaan?' vraag ik zo duidelijk mogelijk.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:36 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Dat heet Karma Boo Beer.' Grijns ik en ik spring op zijn rug. Ik sla mijn armen stevig om zijn nek en mijn benen om zijn middel als er een random meisje vraagd of ik mijn zonnenbril af wil doen. Tenminsten dat denk ik toch want hellemaal verstaan deed ik het niet.'Tpch deed ik mijn zonnenbril af. 'Zo better?' grijns ik en dan vraagd ze waar we vandaan komen. 'Engeland.' Zeg ik meteen trots.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Hoe kan ik weer inspringen? was even weg]

    [OKe wacht STOP!
    alleen ik verander hem dit keer weer ja x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Jep! Sorry! xD.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    [Hoe kan ik weer inspringen? was even weg]


    (Ehm... Bemoei je met het gesprek tussen Harry, Stephanie en Louis?:P Half Louis dan.xD.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haha oke we kunnen weer. ;p]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ben er weer, ga nu reageren.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    [Hoe kan ik weer inspringen? was even weg]


    {Bij Zayn en Elena, elena botste tegen Zayn en Elena hoort bij Liam, of zoiets. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stephanie Rosanna Swift.
    Ik knik langzaam. 'Engeland... Lijkt me heel anders als Miami.' zeg ik, terwijl ik hem bekijk. 'En hebben jullie al plannen voor vanavond?' grijns ik, terwijl ik speels met mijn wenkbrauwen wiebel. Ik moet zeggen dat ik nogal een flirt was, maar op nogal Romeo en Julia manier of nogal gekke pogingen tot flirten dan.


    Reading a good book is like taking a journey.