• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik staat hem vol verbazing aan. 'Wat?' Ik kijk hem aan en knipper ongelovig met mijn ogen. 'Dat is gestoord! Dat kan je niet doen! Ik bedoel... Waarom zou je? Je kent mijn ouders niet en ik ga dat geld niet van je aannemen Luke.' Ik kijk hem aan. 'Waarom zou je dat voor mij willen doen? Het is gestoord en ik red het zelf wel! Ik geef dat geld liever aan mijn ouders.' Ik kijk Luke aan. In mijn ogen staat ng steeds ongeloof en verbazing.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    [Happy B'day alvast girl.





    Zeker nog steeds geen volunteers voor Leslie? :c]


    [Nee.... Maar jij wilt je personage's volgensmij echt graag dood hebben is het niet?? Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    (...)

    [Nee.... Maar jij wilt je personage's volgensmij echt graag dood hebben is het niet?? Haha.]


    [Nehhh, wil ik niet c: ik houd niet van de dood ^.^ dus wil ik ook niet dat mijn personage's dood gaan :3 ik vind het namelijk leuk om met Les te spelen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Amy, kijk naar mij, ik kom uit een megarijk gezin. Ik kan heus wel wat missen hoor. En daarbij ik kan jou die beurs geven en eventueel elke maand een klein deel op de bankrekening van je ouders storten. ik wil het doen omdat ik het niet eerlijk voor je vind, omdat ik je gekwetst heb en omdat ik het wil voor jou."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Nehhh, wil ik niet c: ik houd niet van de dood ^.^ dus wil ik ook niet dat mijn personage's dood gaan :3 ik vind het namelijk leuk om met Les te spelen :3]


    [Ik speel wel sadist man voor je, oke, moet je het wel uitlokken, haha! Nou happy! (cool)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [@Jaimy ik kan bij hiphop nog een rol maken en dan kan die les wel steunen?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    (...)

    [Ik speel wel sadist man voor je, oke, moet je het wel uitlokken, haha! Nou happy! (cool)]


    [Je weet hoe Les is, die lokt altijd uit :3 maar nee, hoeft niet ^.^ anyway thanks :3 ik heb mezelf voorgenomen om mijn personage's goede dingen te laten overkomen ^^

    Trollollollol, weet je nog Naoom dat je ging verzinnen wie voor Sam de ware kon zijn? :Y) omdat hij anders forever alone zou zijn xD volgens mij hebben we voor de verkeerde gezocht :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat lief dat jullie dat willen doen :3 maar ik moet gewoon niet zo zeuren ^,^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Het slaat nergens op. Ik zou nooit iets terug kunnen doen. Bovendien zouden mijn ouders denken dat jij denkt dat ze niets zelf kunnen. Luke we hoeven je geld niet. Of dat van je ouders. Het is zd 15 jaR gelukt. 15 jaar hebben ze me kunnen opvoeden. En die beurs is niet perse nodig. Ik weet niet eens of ik wel een carrière als danseres wil. Je hebt een kleine kans op doorbreken en ik wil niet arm eindigen. Ik heb niet voor niks een paar hersens gekregen. Bovendien ben ik te slecht om door te breken.' ik kijk hem aan en zucht. 'Maar ik waardeer wel dat je het aanbiedt,' zeg ik snel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Je weet hoe Les is, die lokt altijd uit :3 maar nee, hoeft niet ^.^ anyway thanks :3 ik heb mezelf voorgenomen om mijn personage's goede dingen te laten overkomen ^^

    Trollollollol, weet je nog Naoom dat je ging verzinnen wie voor Sam de ware kon zijn? :Y) omdat hij anders forever alone zou zijn xD volgens mij hebben we voor de verkeerde gezocht :P]


    [Ja, best wel, nu moet Naomi kiezen en igenlijk heeft ze al voor Ian gekozen, maar vind het zo zielig voor Sam.... En hij is ook nog jalours hoe erg... Nou voel ik me sad... En Ian is aan de beurt! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Wat lief dat jullie dat willen doen :3 maar ik moet gewoon niet zo zeuren ^,^]
    [@Jaimy ik kan bij hiphop nog een rol maken en dan kan die les wel steunen?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    (...)[@Jaimy ik kan bij hiphop nog een rol maken en dan kan die les wel steunen?]


    [Lief van je maar ach. Niet elk personage hoeft een relatie :3 en jk laat haar nu wel gewoon dansrn]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Een beetje gebroken zweeg ik. Ik dacht na over mezelf en anderen en rolde mezelf weer op de grond. De grond was fris en het deed goed aan mijn blote bovenlijf.
    "Aimz, misschien is het weer tijd voor zalf?" zei ik vragend.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Lief van je maar ach. Niet elk personage hoeft een relatie :3 en jk laat haar nu wel gewoon dansrn]
    [Ik zeg voor een relatie. Een vreind misschein?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ii ben aan het dansen en normaal helpt het me wel om mijn gedachten leeg te maken maar vandaag niet. Het is gewoon een rotdag vandaag. Ik stop uiteindelijk met dansen, maar laat de stereo aan staan en ga op de grond liggen. Misschien is klote een betere benadering want er lopen verdomme weer tranen over mijn wangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.