• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik grinnik en trek hem dan weer mee naar de kamer met de oude meubels en als we binnen zijn doe ik de deur achter me dicht en loop naar Ian toe en druk mijn lippen weer op de zijne en grijns tegen zin lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar dan is Marcell ook verdwenen o_0
    Niet dat hij nou zo geweldig is, maar toch...
    Als je haar wil laten sterven.. Nouja, doe maar dan. Maar Marcell gaat zich verantwoordelijk voelen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik lach en kijk hem hoofdschuddend aan. 'Echt niet. Je had dan Misschen vandaag meer gelijk, maar dit was een slechte dag voor mij.' Ik por hem lachend terug. Dan kijk ik weer serieus. 'Jij hebt niet altijd gelijk dat kan niet. Niemand heeft altijd gelijk.' Al die tijd kijk ik hem nog steeds aan en neem zijn gezicht nu voor het eerst goed op. Hij had wel iets... Ik zucht even en glimlach dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:47 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [I'm bored... (nerd) Moeten jullie ook morgen naar school??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Ik moet zeggen we hebben alle ups en downs van een koppel dat nu al bejaard moet zijn al gezien. En kijk nu je bent vrolijker!" zeg ik tegen haar.
    "Nee ik heb gewoon altijd geluk, vandaar de bijnaam Lucky Luke. Of nu mister snapback, want echt lucky ben ik niet."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik laat Les niet dood gaan. En Sam ook niet. Mijn vader heeft namelijk in een halve minuut heel mijn humeur verpest en dat wil ik nog wel eens in mijn personage's dan laten doorvloeien :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Zo fijn beter te zijn,' fluister ik. Mijn handen glijden weer onder haar shirt op haar rug. Ik trek haar mee naar de bank en duw haar erop in zit stand. Ik zet mijn benen aan weerzijdes van haar lichaam en laat mijn handen onder jaar shirtje vandaan glijden en streel met mijn duim haar wang en met de ander ga ik door haar haren. Onze tongen spelen een vurig spel met elkaar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    [I'm bored... (nerd) Moeten jullie ook morgen naar school??]


    [Jij hebt tenminste Ian nog. En Jup, ik moet morgen gewoon weer naar school. Zucht. Ik mag school gewoon niet 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Koppel?' Ik kijk hem even verbaasd aan en schiet dan in de lach. 'Ja helemaal. Alleen ben ik niet bejaard, godzijjdsnk.' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Tja.... Ik heb nu ook niet geluk. Niemand. Maar je kan je ook weer vereerd voelen, ze hebben mensen gekozen die goed kunnen dansen...' Ik lach even. 'Nee laat maar. Liever thuis dansen dan hier.' ik kijk Luke aan en glimlach weer. 'Ik ben vrolijk omdat ik anders jouw humeur verpest, ik niet schattig wil zijn en niks aan een chagrijnig gevoel heb.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik heb morgen ook school. Ben pas 4 uur thuis:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even. En voel dan zijn lippen weer op de mijne en open mijn mond een klein stukje dan duw ik hem op de bank zodat ik bovenop zit en hij op de bank ligt en grijns even en druk dan mijn lippen weer op de zijne en laat dan mijn handen weer onder zijn shirt naar zijn borst glijden en krats weer zacht met mijn nagels over zijn huid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Mijn humeur? onverstoorbaar. Ik heb met twee, nee correctie, drie nukkige meiden gepraat en ben ik daar maar een klien beetje down van geworden? Dacht het niet. Als we hier ooit uitkomen, geef ik je geld voor een beurs op een dansschool en zoeken we samen werk voor je ouders, deal?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Weten jullie dat ik over 5 dagen jarig ben! Happy B-Day to me, jeej! Oke, moest ik eve mededelen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Happy B'day alvast girl.





    Zeker nog steeds geen volunteers voor Leslie? :c]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.