• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik glimlach en geef Ian de helft en begin dan aan mijn chocola en grinnik. 'MMMMM chocola.' zeg ik dan lachend en kijk Ian grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Nog steeds geen volunteers voor Sam of Les? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk Naomi aan. 'PLeasee..' Ik lach even en kijk haar aan. 'Alsjeblieft liefje...' Ik sla mijn arm om haar heen en breng mijn hoofd dichter bij de hare. Terwijl ik mijn lippen op de hare druk open ik een oog en kijk naar haar hand. Met mijn andere hand ga ik richting de chocola. Ik glimlach even en breek een stukje chocola af. 'Dank je.' Ik grijns en laat haar los. Dan stop ik het stukje in mijn mond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik zucht en hoor aan hoe gezellig Ian en Naomi het hebben, great. Eigenlijk hoor ik niet jaloers te zijn maar ik kan er niets aan doen. En ik weet dat zoiets nooit zal gebeuren tussen Naomi en mij. Ik zucht nog een keer en blijf gewoon strak naar het plafond staren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Ja heel triest.' Ik trek een zielig gezicht. 'nee, maar ik hoef geen medelijden.' Ik geef hem een duwtje. 'Jij hebt net zoveel en nog meer meegemaakt.' Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik houd mijn hoofd schuin. 'Ja verschillen...' Ik lach even en schud mijn hoofd. Ik sluit even mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [....Desperate. ANYONE? ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Gemeen.' zeg ik dan maar grijns toch weer en druk mijn lippen weer op de zijne en breek nog een stuk chocola af en geef het aan Ian. 'Nu hebben we eerlijk gedeeld.' zeg ik lachend en begin dan ook aan de chocola.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik besluit Naomi en Ian nog wat alleen te laten en loop weer naar Sam.
    "Hallo, reden van al mijn fronsen." glimlachte ik. Het was nog niet eens gelogen. "Ik kom je nog wat lastigvallen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [YAAAYYY I LOVE YOU FEMKE <3333333333333333333]

    Sam Jason Night
    Ik kijk op en zie dan Nala, ik glimlach naar haar. Ik ga overeind zitten op mijn bed met enige moeite maar het gaat wel goed. 'Hallo, reden van mijn anti-verveling.' zeg ik dan. 'Jij mag me wel lastigvallen hoor.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip terwijl ze zocht tussen de nummers. Een peinzende blik speelde samen met een lichte frons op haar gezicht terwijl ze het knopje in drukten zoekend naar het juiste nummer. Een lichte verbaasde blik speelde op haar gezicht toen echter op het schermpje het nummer stond, want ze had niet verwacht dat hij er tussen zou staan, maar ze was blij dat hij er tussen stond. Een kleine giechel ontsnapte uit haar mond terwijl ze het play knopje indrukten en de bekende Muziek de zaal in dreunde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Mmm. Nog een kusje,' fluister ik en kijk haar aan. Ik heb het chocola nog steeds vast. Ik stop hem in mijn mond en kijk haar dan aan. 'Chocolade kus.' Ik grinnik en kijk haar aan. Ik speel met een plukje van haar en kijk haar aan in haar mooie ogen. 'je bent mooi lieverd.' Ik glimlach en strijk met mijn duim over haar wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    De eerste tonen klinken uit de stereo-installatie, en de muziek klinkt nog mooier door het dure materiaal hier. Veel en veel beter dan het kleine ding op de Spaanse straatjes.. De muziek brengt een scala aan herinneringen met zich mee, vooral van de sfeer in Spanje, en ik kijk Eleadora aan. Eerst lichtelijk verbaasd, maar dan blij. Opgewekt. Want dit is geen Ballroom.. Dit is Latin. Een Paso Doble. Een typisch Spaanse dans. Een dans van Eleadora en mij. Een dans.. De noten voeren me mee, nemen mijn lichaam mee. De glimlach maakt plaats voor een geconcentreerde uitdrukking, waarna ik naar Eleadora loop op het ritme en een paar woorden fluister: "¿Puedo tener esta danza de usted?"

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:14 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Wat een eer!" grijnsde ik. "Mijn miezerige leventje is verlicht door deze gedenkwaardige gebeurtenis." zei ik dramatisch.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik moet lachen en trek Nala dan naast me op mijn bed. Ik zucht en zeg dan, 'Ik hoop dat je miezerige leventje helemaal verlicht wordt gauw. Dat verdien je wel.' ik glimlach en kijk een beetje voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi micheal
    Ik bloos weer even en kijk hem dan weer aan. 'Nog een kusje?' vraag ik dan grijnzend. Ik weet gewoon dat hij chocola in zijn mond heeft maar druk dan toch mijn lippen op de zijne en glimlach tegen zijn lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp