• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hoi Noa :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Te amo también" Ik glimlach en druk een kus op haar lippen, voel de warme golven al snel weer door mijn lichaam heen gaan, maar ik wen er maar niet aan. Ik laat me niet al te erg meeslepen en verbreek de kus al snel. "Als we ons zo braaf blijven gedragen worden de diepere verwondingen vanzelf minder, en dan word ik weer een betere danser" Ik glimlach, verlangend naar het vooruitzicht. "En als de mannen zich een beetje gedeisd houden"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Haaajz! Ik ben wel hw aan het maken en ga zo, maar HAAAIZ!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ian zegt me gedag met een glimlach maar ik weet gewoon dat het niet anders kan dan dat hij me nog steeds haat. Ik mompel iets van een gedag en loop dan terug naar mijn bed. Ik ga er voorzichtig op liggen. Ondanks dat de pijnstillers werken, moet ik nog wel voorzichtig doen. Ik staar gewoon een beetje naar het plafond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik zie Sam en bijt even op mijn lip en kijk dan weer naar Ian en glimlach. IK weet gewoon dat die 2 nooit beste vrienden zullen worden. Ik leg dan mijn hoofd op Ian's schouder en glimlach weer, het was fijn om weer bij de andere te zijn. Opeens schiet me iets te binnen. 'Zou er nog chocola zijn?' vraag ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik keek even bezorgd, maar glimlachte toen weer.
    "Ok... Heb je nog wat chocolade? Ik heb honger!" glimlachte ik toen weer enthousiast en ik moest lachen omdat Naomi net iets in die richting vroeg.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Twee meiden die chocola willen?' Ik lach. 'Geen idee. Zouden we moeten kijken.' Ik sta op en glimlach. Ik loop naar het rooster en trek die open. Verbaasd kijk ik naar het mes, maar besluit die te laten liggen. Ik pak 2 repen chocola en maak het rooster weer dicht. Dan loop ik naar Nala en Naomi. 'Alsjeblieft.' Ik geef ze allebei 1 reep.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Volunteers voor Sam? :3 of voor Les? Dan laat ik Les weer terug komen naar de zaal ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben even douche.. Tot zo... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [geen volunteers dus ):

    Nu zijn ze al helemaal lonely XD

    douchese Naoom :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    "Je bedoeld als wij ons gedeisd houden. Je weet dat de mannen niets doen zolang wij niets doen" zei ze terwijl ze haar hoofdje schuin hield en zachtjes met haar duim over de huid in zijn nek wreef. Zijn warrige haardos en het beetje glimmende zweet op zijn voorhoofd door het dansen, liet haar terug denken aan de vroegere tijd in Spanje. Maar echter was er een ding dat ontbrak, de Paso Doble. Een dans waarvan Eleadora wist dat ze deze hier niet met Julio kon dansen, aangezien ze zich hier strict aan de regels hielden en de Paso Doble buiten het Ballroom dansen viel. Zachtjes beet ze op haar onderlip terwijl een bedenkelijke frons op haar voorhoofd speelden. "Wacht even..." zei ze zachtjes terwijl ze haar handen uit zijn nek liet glijden en terug liep naar de stereo zoekend door de nummers.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    "Dank je!" grijnsde ik en scheurde hem open. Ik was nu echt uitgehongerd. Vreemd als je bedenkt dat ik net nog even misselijk was. Ik propte de chocoladereep gulzig naar binnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Ja, alsjeblieft...' Ik lach even en kijk haar aan. Ze propt de reep gulzig naar binnen. 'Honger?' Ik lach en ga op het bed zitten. Ik kijk even naar Naomi en glimlach. 'Zou ik dan van jouw een klein stukje mogen? Ik lust ook wel een beetje chocola.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    "Wie weet wanneer de mannen beginnen met trainingen.. en dan vragen ze gegarandeerd van me dan wat ik nu kan geven" Mompel ik haar achterna, maar ik betwijfel of ze het nog helemaal hoort. Eleadora staat tenslotte al bij de stereo.. Waarom weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik vermoed dat ze een speciafiek nummer zoekt om op te dansen. Dat zou tenminste wel het meest logisch zijn. Alleen dan is het nog de vraag: welk nummer?


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nog steeds geen volunteers voor Sam of Les? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.