• oke, dit spel bestaat eigenlijk niet maar ik denk dat de meeste spellen hierop niet bestaan dus dit zijn de spelgerels:
    gewoon zoals de titel al zegt, omschrijf degene boven je met maximaal 5 woorden. geen nutteloze grappen er tussendoor maar je mag wel gewoon iets over jezelf vertellen om het de volgende wat makkelijker te maken.
    zoiets als 'ik heb donkerblond haar ,kortgeknipt, en ik vind mezelf een trut' (just joking) maar je moet wel een beetje serious blijven.
    En op iemands profiel gaan om te kijken wat je over hem kunt zeggen is niet verboden (kan er toch niet voor zorgen dat dat niet gebeurt)


    Dit is mijn signature

    Duister, buitenlands, babbelkont (dat lijkt me zo xd), onbekend, jong...
    (is dit de bedoeling van het topic?!)


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Gezellige belg, naam die me doet denken aan het kruid camille, theaterfan, voor mij onbekend, jong


    Aan niets denken is ook denken.

    Humoristisch, creatief, vriendelijk, naam die me doet denken aan een planeet/land, mysterieus username plaatje


    26 - 02 - '16

    Mooie profiel foto, aardig, heeft een vriend


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Houdt niet van One Direction


    Mijn geheim is geheim

    Disney fan, niet zoveel op het forum, schrijfwedstrijd, vaag plaatje, wel bekende naam voor mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hunger games fan, redelijk op forum, gedichten, koekiemonster plaatje.


    26 - 02 - '16

    Heeft een mooie username, heeft een vriendje, heeft 60 badges


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dierenliefhebster, vriendin van Instelllingen, maakt trailers, vaak op forum. Too late xd

    Harry Potter fan, LOTR fan?, heeft een prachtige wolf als profielfoto, best vaak op het forum gezien.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:42 ]


    You are beautiful, you are love.

    Te laat

    Een kattenliefhebber, houdt van mysterieuze en aparte plaatjes, geeft goede raad, mooie username

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:05 ]


    26 - 02 - '16

    Mega mooie username, veel badges, heeft dus blijkbaar een vriend, best vaak op het forum


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Heeft een hele mooie username, al aardig wat badges, woont in België en heb ik al een aantal keertjes op het forum voorbij zien flitsen.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Vrolijk, Houdt van duits, aardig?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Haar geverfd, houd van japanse muziek?, aardig, best vaak op het forum gezien.


    You are beautiful, you are love.

    Houd van katten, en van NBC, luisterd graag muziek, heeft een awesome username en een überuil als profpic.


    He's a lion. Who Can Talk.