• oke, dit spel bestaat eigenlijk niet maar ik denk dat de meeste spellen hierop niet bestaan dus dit zijn de spelgerels:
    gewoon zoals de titel al zegt, omschrijf degene boven je met maximaal 5 woorden. geen nutteloze grappen er tussendoor maar je mag wel gewoon iets over jezelf vertellen om het de volgende wat makkelijker te maken.
    zoiets als 'ik heb donkerblond haar ,kortgeknipt, en ik vind mezelf een trut' (just joking) maar je moet wel een beetje serious blijven.
    En op iemands profiel gaan om te kijken wat je over hem kunt zeggen is niet verboden (kan er toch niet voor zorgen dat dat niet gebeurt)


    Dit is mijn signature

    eigenlijk moet het maar met 5 woorden maar zo kan ook
    vrolijk, spreekt duits (ik krijg het gevoel dat ze niet altijd nuchter is.)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:33 ]


    Dit is mijn signature

    Houdt van zeedieren en weet welke taal mensen spreken


    Mijn geheim is geheim

    Een van de weinige mannen op quizlet, hungergamesfan, niet-bevooroordeeld, disneyfan, vrij veel quizzen en stories.


    Aan niets denken is ook denken.

    Minder dan 1000 posts, heeft een automerk als username, leuke profielfoto, online

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:52 ]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Mooie naam, is online, houdt van toneel, woont in België en is 14 jaar.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Mooie signature, fan van Tokio Hotel, volgens mij nog niet zo lang op Quizlet, lijkt me een aardig persoon


    26 - 02 - '16

    Leuke foto, leuke naam, veel posts, lange quizletter, lijkt me een grappig iemand


    Tijd voor koffie.

    username die ik niet kan uitspreken, leuke profielfoto, best vaak op forum gezien (nu ben ik zelf de regels aan het overtreden):P

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:01 ]


    Dit is mijn signature

    Offline, donker plaatje, heeft iets met zwart, signature niet met hoofetter begonnen!(nee nee ik ga niet betweterig doen hoor!), is vandaag online geweest


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Heeft net iets meer als 800 posts. Heeeft een schattige profielfoto^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lieve pf, Mooi profiel, mede HP fan i guess! :3 en leuke username en almost 2160 posts.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een mede HP fan, een grappige pf, ken ik niet echt, heeft al 51 badges, is nu online.

    Leuke username, je lijkt me aardig (aangezien je free hugs geeft), offline, 41 badges

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 7:31 ]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Mooi profiel, 1D fan?, mooi plaatje, offline, zit nog niet heel lang op Q.


    You are beautiful, you are love.

    Zit al een tijdje op Q, Heet Nynke, vindt katten schattig, heeft een awesome uil als plaatje en heeft een übermooie signature.


    He's a lion. Who Can Talk.