• oke, dit spel bestaat eigenlijk niet maar ik denk dat de meeste spellen hierop niet bestaan dus dit zijn de spelgerels:
    gewoon zoals de titel al zegt, omschrijf degene boven je met maximaal 5 woorden. geen nutteloze grappen er tussendoor maar je mag wel gewoon iets over jezelf vertellen om het de volgende wat makkelijker te maken.
    zoiets als 'ik heb donkerblond haar ,kortgeknipt, en ik vind mezelf een trut' (just joking) maar je moet wel een beetje serious blijven.
    En op iemands profiel gaan om te kijken wat je over hem kunt zeggen is niet verboden (kan er toch niet voor zorgen dat dat niet gebeurt)


    Dit is mijn signature

    Heeft een supermooi profiel, mooie profielfoto, heeft weheartit-account, en zie ik vaak op t forum.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 18:07 ]


    He's a lion. Who Can Talk.

    Heeft een super mooi profiel en veel poll's.


    Life is full of fake people

    heeft iets met phineas & ferp? is goed in het maken van templates en heeft ook een naam die ik niet kan uitspreken


    Dit is mijn signature

    Mooie foto,Houdt waarschijnlijk van de zee en het strand


    Mijn geheim is geheim

    houdt van disney, is ouder dan ik, heeft veel story's en houdt van expeditie robinson xD

    Heeft een signature die erg cool is, heeft 52 badges, heeft een mooi plaatje en poste het bericht op 6 september 2012 om 9:13


    26 - 02 - '16

    Wordt eind dit jaar 17, houdt van metal, heeft een kat die pom heet, heeft een quiz over disney kastelen en woont in Micheals Hart


    Mijn geheim is geheim

    Disneyfan, aardig, woont in district 10,houdt van schrijven,is 18 jaar

    Houd van frans(?), is 13 jaar, heeft 164 posts, en heeft 32 bages, en is geregistreerd op 17 mei (Een dag voor mijn verjaardag).

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 20:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    14 jaar, best actief op het forum, 10475 post, plaatje waaruit ik niet op kan maken wat het is, is op 18 mei jarig.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Heeft prachtige username en plaatje, heeft 646 posts en is 15 jaar


    26 - 02 - '16

    Heeft leuke profielfoto, heeft nog meer leuke foto's op profiel staan, heeft über veel posts! Heeft een hele lieve kat genaamd Pom, en ziet er ouder oud dan ze is :3


    Tijd voor koffie.

    prachtige profielfoto, best veel posts, offline
    xD


    Dit is mijn signature

    Leuke profielfoto, nog niet zoveel posts, 36 badges


    26 - 02 - '16

    Ken ik van het Forum.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.