• oke, dit spel bestaat eigenlijk niet maar ik denk dat de meeste spellen hierop niet bestaan dus dit zijn de spelgerels:
    gewoon zoals de titel al zegt, omschrijf degene boven je met maximaal 5 woorden. geen nutteloze grappen er tussendoor maar je mag wel gewoon iets over jezelf vertellen om het de volgende wat makkelijker te maken.
    zoiets als 'ik heb donkerblond haar ,kortgeknipt, en ik vind mezelf een trut' (just joking) maar je moet wel een beetje serious blijven.
    En op iemands profiel gaan om te kijken wat je over hem kunt zeggen is niet verboden (kan er toch niet voor zorgen dat dat niet gebeurt)


    Dit is mijn signature

    Leuke foto,Woont op platform 9/3.4 , Kent de spreuk van de dood,Houdt van harry potter


    Mijn geheim is geheim

    Hunger games fan, interessante foto, filosofische signatuur die mij ergens aanspreekt.

    Ik hou van Scandinavische detectives en thrillers, met name Zweedse. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuke username, best wel mooi plaatje, regelt meetings.


    26 - 02 - '16

    Erg mooie afbeelding
    leuke signature of toch dat laatste stukje
    doet aan fitness
    Haar kat Pom is ook mooi
    Is geregistreerd op 16 nov 2010 om 9u43


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Veel posts, houdt van katten aan de avatar te zijn, veel badges = actief lid, leuke mening op fora.

    Sorry, ging nog om Feline. Again:

    Like u'r sigantuur, username waar ik volgens mij op had gestemd op een forum van jou, actief lid op forum, vind avatar cute. (is het een lama? Zo lijkt het in het klein een beetje, lol)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    naam doet me denken aan vissen... bericht gewijzigd.
    harry potter fan


    Dit is mijn signature

    Mooi plaatje, mooie username, niet zoveel posts


    26 - 02 - '16

    Heeft een hele lieve vriend en een hele lieve kat.


    Life is full of fake people

    Ken ik niet zo goed. (That's actually 5 words! 8D)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (hier word veel op gereageert plotseling)
    heeft een naam die me doet denken aanvalentijn, best veel posts

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 17:33 ]


    Dit is mijn signature

    Is ofline
    heeft de post verandert om 17u33
    weinig posts
    37 badges
    Username doet me denken aan pirates of the caribbean (Don't know why)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heeft een leuke profielfoto waarvan ik geen idee heb wat het is maar ik gok op een hond, heeft 49 badges en 7116 posts.


    Don't be like the rest of them, darling

    Degene boven mij heeft een leuk profiel plaatje, leuke username, is online, heeft meer dan 10000 post en doet veel me aan rpg's


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Supermooie username, online, 47 badges op het moment, leuke signature, 1563 post op dit moment.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Is fan van tokiohotel en ik denk ik ook van het liedje Starships. Heeft 28 badges en een best wel leuke pf.


    26 - 02 - '16