• oke, dit spel bestaat eigenlijk niet maar ik denk dat de meeste spellen hierop niet bestaan dus dit zijn de spelgerels:
    gewoon zoals de titel al zegt, omschrijf degene boven je met maximaal 5 woorden. geen nutteloze grappen er tussendoor maar je mag wel gewoon iets over jezelf vertellen om het de volgende wat makkelijker te maken.
    zoiets als 'ik heb donkerblond haar ,kortgeknipt, en ik vind mezelf een trut' (just joking) maar je moet wel een beetje serious blijven.
    En op iemands profiel gaan om te kijken wat je over hem kunt zeggen is niet verboden (kan er toch niet voor zorgen dat dat niet gebeurt)


    Dit is mijn signature

    Is online, denk ik nieuw op Quizlet door het aantal post, en houdt van het nummer Starships (?)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Is mod en best wel actief, houdt van the hungergames, heeft een stel mooie oude usernames, houdt misschien ook wel een beetje van voetbal aangezien ze daar een story over heeft.


    26 - 02 - '16

    Heeft 60 badges, 10008 posts, heeft misschien een relatie (door signature?), fan van het liedje pyramid van Charice(?) en is actief op forum.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Heeft een twitter / fb en tumblr, heeft een ubercool profiel, heeft een prachtige username, al een tijd actief op Q aan het aantal forumberichten te zien en is online nu.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 15:28 ]


    He's a lion. Who Can Talk.

    Is Tokio Hotel en Amy Winehouse fan, houd van zingen, is redelijk nieuw op Q? en heeft een storie over Tom Kaulitz.


    You are beautiful, you are love.

    Heeft een ursername die me aan Suske en Wiske doet denken. Mooie profielfoto.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Schrijft aan een heel leuk verhaal, houdt van wolven, heeft een mooie username, heeft 38 badges en is actief op het forum.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heeft een mooie username, lijkt mij vriendelijk, heeft 1215 posts, en is volgens mij wel redelijk actief quizletter


    26 - 02 - '16

    Is online, heeft een mooie username, heeft (blijkbaar) een vriend, & een awesome kat met een awesome name en 10031 posts.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Is blond, is druk, is klein, heeft haar haar in een boblijn geknipt, stalkt Ankje op school (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Heeft een leuk profiel, username en plaatje. Heeft 4596 keer gepost en heeft 44 badges


    26 - 02 - '16

    Heeft een awesome vest/capuchon, een mooie username en al 60 badges.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is lief, is awesome, heeft nu 12678 posts en 43 bages, loves snape en kan mijn rpg personage's niet weerstaan :3



    Namstar schreef:
    Is blond, is druk, is klein, heeft haar haar in een boblijn geknipt, stalkt Ankje op school (cat)


    :C Niet meer.. Ankje is naar de havo-top.. Ben ik klein? :c


    Don't be like the rest of them, darling

    wil niet leren...

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 18:10 ]


    .it's up to you to make dreams come true

    Heeft een grappige username, is tokio hotel fan, is géén one direction fan, niet veel posts maar wel aardig wat badges.


    Aan niets denken is ook denken.