• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb wel eens een aantal afleveringen gezien,maar of ik het echt volg?Nee


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik zit nu in boek 13, en er is echt heel weinig hetzelfde met de serie. Het is wel heel verwarrend om de boeken en de serie tegelijkertijd te lezen/kijken, dus als je wilt beginnen, zou ik dat na de summer finale doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sparia schreef:
    Ik zit nu in boek 13, en er is echt heel weinig hetzelfde met de serie. Het is wel heel verwarrend om de boeken en de serie tegelijkertijd te lezen/kijken, dus als je wilt beginnen, zou ik dat na de summer finale doen.

    Okáy, dan weet ik dat (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het eind is boek 8...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik keek het rond Hemelvaart voor het eerst met een vriendin. Ik wou thuis kijken via tvmuse.eu, alleen er moest iets van flash player voor worden geïnstalleerd. Op mijn nieuwe laptop vise versa, maar ik moet dat met mijn pa 'ns een keer gaan doen als de nieuwe security scan e.d. erop zijn geïnstalleerd. Ik baal ervan dat ik niet kan kijken, want ik moet ontzettend veel inhalen. Ik ben nu nog maar bij aflevering 4 of 5 van seizoen 1. Mweh.

    Maar de serie is toch nog niet gestopt, of wel?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Ik keek het rond Hemelvaart voor het eerst met een vriendin. Ik wou thuis kijken via tvmuse.eu, alleen er moest iets van flash player voor worden geïnstalleerd. Op mijn nieuwe laptop vise versa, maar ik moet dat met mijn pa 'ns een keer gaan doen als de nieuwe security scan e.d. erop zijn geïnstalleerd. Ik baal ervan dat ik niet kan kijken, want ik moet ontzettend veel inhalen. Ik ben nu nog maar bij aflevering 4 of 5 van seizoen 1. Mweh.

    Maar de serie is toch nog niet gestopt, of wel?

    Dat kunnen ook van die pop-up adds zijn. Probeer het eens via hier?

    En nope, nog lang niet. :'D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Filettino schreef:
    Ik keek het rond Hemelvaart voor het eerst met een vriendin. Ik wou thuis kijken via tvmuse.eu, alleen er moest iets van flash player voor worden geïnstalleerd. Op mijn nieuwe laptop vise versa, maar ik moet dat met mijn pa 'ns een keer gaan doen als de nieuwe security scan e.d. erop zijn geïnstalleerd. Ik baal ervan dat ik niet kan kijken, want ik moet ontzettend veel inhalen. Ik ben nu nog maar bij aflevering 4 of 5 van seizoen 1. Mweh.

    Maar de serie is toch nog niet gestopt, of wel?


    Cucirca.com of watchseries.eu of downloaden op kickass.to of torrentz.com (; Seizoen 1-3 zijn namelijk goed te downlosden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben nu bij seizoen 3 aflevering 2, maar ik ga zoizo zondag alles gekeken hebben, behalve de aflevering die woensdag uitkomt. (: We gaan die met veel meisjes kijken, dus dat wordt grappig, haha.

    Ik kijk op watchseries en daar kan je alles vinden. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Macabre schreef:
    (...)
    Dat kunnen ook van die pop-up adds zijn. Probeer het eens via hier?

    En nope, nog lang niet. :'D


    Nee - het is wel een goede site, dus die ga ik opslaan, dank je :'D - als ik op,,play'' druk, vragen ze weer een versie van Flash Player. Ik moet het gewoon een keer installeren. (: Maar anyways bedankt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Loian schreef:
    Het eind is boek 8...


    In het Nederlands ja, in het Engels zijn de boeken er al tot 13.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    vanavond finale, i'm so excited i can't hide it (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palmer schreef:
    vanavond finale, i'm so excited i can't hide it (cat)


    Niet, morgen pas! (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben op dit moment in het midden van seizoen 3. Dit is echt de beste serie die ik ooit heb gezien.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sydrian schreef:
    (...)

    In het Nederlands ja, in het Engels zijn de boeken er al tot 13.


    Waarom heet het dan 'Finale'?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vanavond finale awwww. 'k Kan hem wel morgen pas zien, maar ok. Excited!