• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Dinsdag grand finale krijg ik telkens op de PLL FB ik ben nieuwsgiieeerig. Maar toch hoop ik niet laatste aflevering van seizoen? ;o zal wel weer wel zijn haha..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palmer schreef:
    Dinsdag grand finale krijg ik telkens op de PLL FB ik ben nieuwsgiieeerig. Maar toch hoop ik niet laatste aflevering van seizoen? ;o zal wel weer wel zijn haha..


    Het is de summer finale!! :d Al hoop ik niet dat ze hierna weer pauzeren en dan komen met een winter premiere :/ Ik ben btw ook al benieuwd naar de halloween ep. I've always loved those.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ ik geloof dat ze na de volgende inderdaad een season break gaan hebben tot oktober, maar ik weet het niet zeker. D:

    Btw, heeft iemand de boeken gelezen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ^ ik geloof dat ze na de volgende inderdaad een season break gaan hebben tot oktober, maar ik weet het niet zeker. D:

    Btw, heeft iemand de boeken gelezen?


    Ik heb van de boeken 1 t/m 6 gelezen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Ik heb van de boeken 1 t/m 6 gelezen :Y)

    Het einde van boek 2.... o.o ik heb 'm net uit.
    Toby died? Whut? Ik hoop maar niet dat het ook in de serie gebeurt. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Het is de summer finale!! :d Al hoop ik niet dat ze hierna weer pauzeren en dan komen met een winter premiere :/ Ik ben btw ook al benieuwd naar de halloween ep. I've always loved those.

    nowayyy

    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sydrian schreef:
    (...)

    Ik heb van de boeken 1 t/m 6 gelezen :Y)

    Ik vraag me altijd af, lijken die op de serie of niet? Ik ben bang dat er in mijn hoofd iets mis gaat als ik ze door elkaar ga doen ofzo ;3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palmer schreef:
    (...)
    Ik vraag me altijd af, lijken die op de serie of niet? Ik ben bang dat er in mijn hoofd iets mis gaat als ik ze door elkaar ga doen ofzo ;3

    ...Emily heeft een zus en Spencer en Melissa hebben blond haar, hahaha. Het valt dus heel erg mee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er staat dat er meer duidelijk wordt volgende week. Zal me niks verbazen dat we weer met meer antwoorden zitten. :')
    Trouwens waar is Jason? Is dat wel verteld?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Macabre schreef:
    (...)
    ...Emily heeft een zus en Spencer en Melissa hebben blond haar, hahaha. Het valt dus heel erg mee.

    Ohh maar in principe is het vrij hetzelfde? Niet dat ik eerder achter geheimen kom die nog in de tv serie moeten komen?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dit is zo frustrerend.
    Ondanks ik weet dat het spoilers bevat, kan ik niet stoppen met al die reacties te lezen. (cat)
    Het is echt sterker als mezelf.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Palmer schreef:
    (...)
    Ohh maar in principe is het vrij hetzelfde? Niet dat ik eerder achter geheimen kom die nog in de tv serie moeten komen?

    Ik heb tot nu toe alleen de eerste twee boeken gelezen en nee, niet echt. Het eerste boek ging vrijwel alleen om S1E01, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik heb tot nu toe alleen de eerste twee boeken gelezen en nee, niet echt. Het eerste boek ging vrijwel alleen om S1E01, haha.

    Haha wow, maar oké, dan ga ik het misschien eens proberen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    De boeken (buiten de eerste) zijn echt helemaal anders dan de serie. Ik lees nu de vierde ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben bezig met boek 8. En het schilt eigenlijk wel. Ik heb liever de serie, – dat is Keegan's schuld, hé Eef – maar de boeken zijn ook leuk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28