• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben nog steeds overtuigd van mijn Vuur vs Vuur strijd van Redcoat tegen A. Vooral nu we meer informatie hebben gekregen van Allison's en Cece's vriendschap. Ook een opvallende lijn uit het nummer van de intro past er zoveel bij, dat ik er zelfs een link bij durf te leggen. ''Only two can keep a secret if one of them is death.'' Wat kan slaan op een uitgedacht verhaal - Cece en Allison hadden altijd al hun geheimen, dat was al duidelijk vanaf het begin aangezien Allison alles vertelde aan Cece, dingen die de Liars niet wisten. Allison is dood, door iets en iemand, want je vermoord iemand niet zomaar. Cece zou dan ''het geheim nog hebben'' dit is een uitstekend motief om vuur met vuur te bestrijden door Red Coat te worden.
    Wren werkt obviously met Cece aka Redcoat samen. Ik denk ook dat Mona weet dat Cece ergens mee bezig is, wegens die bezoekjes en het punt dat ze achter kwam ''Where his loyalties lie.'' Mona heeft denk ik dat gesprekje met hem gehouden om te kijken of dat nog steeds zo is, haar bevestiging heeft ze nu duidelijk gekregen toen Veronica bij haar kwam. Redcoat zit ondertussen wel achter heel veel dingen, maar geloof nog steeds niet dat Redcoat ''A'' is.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik ben nog steeds overtuigd van mijn Vuur vs Vuur strijd van Redcoat tegen A. Vooral nu we meer informatie hebben gekregen van Allison's en Cece's vriendschap. Ook een opvallende lijn uit het nummer van de intro past er zoveel bij, dat ik er zelfs een link bij durf te leggen. ''Only two can keep a secret if one of them is death.'' Wat kan slaan op een uitgedacht verhaal - Cece en Allison hadden altijd al hun geheimen, dat was al duidelijk vanaf het begin aangezien Allison alles vertelde aan Cece, dingen die de Liars niet wisten. Allison is dood, door iets en iemand, want je vermoord iemand niet zomaar. Cece zou dan ''het geheim nog hebben'' dit is een uitstekend motief om vuur met vuur te bestrijden door Red Coat te worden.
    Wren werkt obviously met Cece aka Redcoat samen. Ik denk ook dat Mona weet dat Cece ergens mee bezig is, wegens die bezoekjes en het punt dat ze achter kwam ''Where his loyalties lie.'' Mona heeft denk ik dat gesprekje met hem gehouden om te kijken of dat nog steeds zo is, haar bevestiging heeft ze nu duidelijk gekregen toen Veronica bij haar kwam. Redcoat zit ondertussen wel achter heel veel dingen, maar geloof nog steeds niet dat Redcoat ''A'' is.


    Ik ging altijd theorieën zoeken en vond toen ook een twee teams theorie die ook wel interesting was :a Here it is

    En sorry, grammarnazi: Dead. Death is dé Dood zeg maar en Dead als in dood zijn of de dood op zich, niet de personificatie ervan.

    En stiekem denk ik dat ze gaan voor de twin-theory, alleen in dit geval geen twins maar supergoede vriendinnen.Laaaaame D:

    Edit: Die link is een outdated versie ervan, maar je moet maar even googelen, it's worth it.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 17:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik ging altijd theorieën zoeken en vond toen ook een twee teams theorie die ook wel interesting was :a Here it is

    En sorry, grammarnazi: Dead. Death is dé Dood zeg maar en Dead als in dood zijn of de dood op zich, niet de personificatie ervan.

    En stiekem denk ik dat ze gaan voor de twin-theory, alleen in dit geval geen twins maar supergoede vriendinnen.Laaaaame D:


    Ik haat die twee groepen theories. Dat is pas LAAAAAAMEEE. In een trailer zagen we 2 meiden, een blonde en een brunette. Ze vochten en de ene zei ' ik wou alleen dat we zussen waren'. De en duidellijk Ali/iemand die op haar lijkt. Bij de andere dacht ik eerst dat het Spencer was, nu begin ik te vermoeden dat het Mona is. Maar het is soo wrong om te zeggen dat Mona, Ali's zus is.


    -

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik ging altijd theorieën zoeken en vond toen ook een twee teams theorie die ook wel interesting was :a Here it is

    En sorry, grammarnazi: Dead. Death is dé Dood zeg maar en Dead als in dood zijn of de dood op zich, niet de personificatie ervan.

    En stiekem denk ik dat ze gaan voor de twin-theory, alleen in dit geval geen twins maar supergoede vriendinnen.Laaaaame D:

    Edit: Die link is een outdated versie ervan, maar je moet maar even googelen, it's worth it.


    Oh sorry, ik heb niet goed opgelet met wat ik eigenlijk typte toen ik ''Death'' neerzetten, of course weet ik dat xD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Oh sorry, ik heb niet goed opgelet met wat ik eigenlijk typte toen ik ''Death'' neerzetten, of course weet ik dat xD


    Haha, no worries :') Ik vind de intro wel nog altijd awesome en ik ga er nog altijd van uit dat het Alison's krullen zijn en Aria die heeft donkere nagellak en die sluit Ali's ogen dan oid :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Verwelken schreef:
    (...)

    Ik haat die twee groepen theories. Dat is pas LAAAAAAMEEE. In een trailer zagen we 2 meiden, een blonde en een brunette. Ze vochten en de ene zei ' ik wou alleen dat we zussen waren'. De en duidellijk Ali/iemand die op haar lijkt. Bij de andere dacht ik eerst dat het Spencer was, nu begin ik te vermoeden dat het Mona is. Maar het is soo wrong om te zeggen dat Mona, Ali's zus is.


    Was het de brunette die het zei of de blonde?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ga nu kijken *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    What. The. Actual. Fuck.


    Ik heb echt zó veel medelijden met Ezra D: Aria had gewoon die mobiel op moeten nemen. I miss Ezria. :c. En dat laatste? Dafuq, ik wil de volgende aflevering zien. T_T


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    What. The. Actual. Fuck.


    Ik heb echt zó veel medelijden met Ezra D: Aria had gewoon die mobiel op moeten nemen. I miss Ezria. :c. En dat laatste? Dafuq, ik wil de volgende aflevering zien. T_T


    Exactly this.
    Al vind ik Jake ook wel leuk ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Exactly this.
    Al vind ik Jake ook wel leuk ^^

    Ja, hij is heel leuk en zo, maar nee. Niet voor haar. :c

    Trouwens, ben ik de enige die Paige niet vertrouwt?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I think so? :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Macabre schreef:
    (...)
    Ja, hij is heel leuk en zo, maar nee. Niet voor haar. :c

    Trouwens, ben ik de enige die Paige niet vertrouwt?


    Io vertrouw haar ook niet, al vanaf het eerste moment. Ze is ook zo desperate en plakkerig, bah D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Macabre schreef:
    What. The. Actual. Fuck.


    Ik heb echt zó veel medelijden met Ezra D: Aria had gewoon die mobiel op moeten nemen. I miss Ezria. :c. En dat laatste? Dafuq, ik wil de volgende aflevering zien. T_T


    I agree! Had enorm medelijden met hem.
    Verder best vette aflevering. Ze laten je echt geloven dat Cece Drake A is, maar ik kan het niet geloven..

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:01 ]


    You are beautiful, you are love.

    OHJA ER IS EEN NIEUWE. ik ga heel gauw kijken. Ik dacht heel de dag dat t dinsdag was vandaag


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Macabre schreef:
    What. The. Actual. Fuck.


    Ik heb echt zó veel medelijden met Ezra D: Aria had gewoon die mobiel op moeten nemen. I miss Ezria. :c. En dat laatste? Dafuq, ik wil de volgende aflevering zien. T_T

    idd. Mijn hartje brak


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind