• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Eindelijk bij gekeken! Hier is wat ik denk.

    Ten eerste, er komt geen twin in voor. Ze hebben het uitgewerkt met Ali en Cece in plaats van Courtney. Je kan het ook wel zien aan haar naam. Ali probeerde ook haar persoonlijkheid over te nemen en ze daagde elkaar uit voor wie het gekste kon doen, denk ik. Misschien heeft Cece Ali zelfs uitgedaagd om haar eigen dood in scene te zetten.
    Ten tweede, Big A en red coat zijn twee verschillende mensen die misschien wel of niet tegen elkaar werken of met elkaar.
    Ten derde, Cece is NIET red coat. Ik denk dat Jenna/Melissa/Shana (misschien alledrie) red coat zijn. Vooral omdat er in A's lair een blonde pruik was, denk ik niet dat ze van origine blond is. Daarbij tekende Wren op het plaatje een rode jas, bij een brunette. Ze maken het veel te duidelijk nu dat Cece red coat is en ik denk dat ze tegen haar spannen.


    Ik werk het topic morgen even bij trouwens.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 2:54 ]


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Eindelijk bij gekeken! Hier is wat ik denk.

    Ten eerste, er komt geen twin in voor. Ze hebben het uitgewerkt met Ali en Cece in plaats van Courtney. Je kan het ook wel zien aan haar naam. Ali probeerde ook haar persoonlijkheid over te nemen en ze daagde elkaar uit voor wie het gekste kon doen, denk ik. Misschien heeft Cece Ali zelfs uitgedaagd om haar eigen dood in scene te zetten.
    Ten tweede, Big A en red coat zijn twee verschillende mensen die misschien wel of niet tegen elkaar werken of met elkaar.
    Ten derde, Cece is NIET red coat. Ik denk dat Jenna/Melissa/Shana (misschien alledrie) red coat zijn. Vooral omdat er in A's lair een blonde pruik was, denk ik niet dat ze van origine blond is. Daarbij tekende Wren op het plaatje een rode jas, bij een brunette. Ze maken het veel te duidelijk nu dat Cece red coat is en ik denk dat ze tegen haar spannen.


    Ik werk het topic morgen even bij trouwens.


    Dat is echt heel erg goed bedacht!
    Slimme Nikki ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben het met je eens, Nikki ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hatsumomo schreef:
    Eindelijk bij gekeken! Hier is wat ik denk.

    Ten eerste, er komt geen twin in voor. Ze hebben het uitgewerkt met Ali en Cece in plaats van Courtney. Je kan het ook wel zien aan haar naam. Ali probeerde ook haar persoonlijkheid over te nemen en ze daagde elkaar uit voor wie het gekste kon doen, denk ik. Misschien heeft Cece Ali zelfs uitgedaagd om haar eigen dood in scene te zetten.
    Ten tweede, Big A en red coat zijn twee verschillende mensen die misschien wel of niet tegen elkaar werken of met elkaar.
    Ten derde, Cece is NIET red coat. Ik denk dat Jenna/Melissa/Shana (misschien alledrie) red coat zijn. Vooral omdat er in A's lair een blonde pruik was, denk ik niet dat ze van origine blond is. Daarbij tekende Wren op het plaatje een rode jas, bij een brunette. Ze maken het veel te duidelijk nu dat Cece red coat is en ik denk dat ze tegen haar spannen.


    Ik werk het topic morgen even bij trouwens.


    Daar heb je een punt, dat ze dat ook veel te duidelijk maken. Maar als Redcoat en A niet samenwerken of iets, waarom zou A dan Redcoat's pruik hebben? Bovendien, was er ook nog ''Vivian'', Allison's alter ego. Dus wanneer het gaat om een Brunette, denk ik eerder aan Vivian.
    Wat Vivian dan te maken heeft met wat er gaande is, weet ik dan verder niet. Misschien wijzen die hints eerder op nog meer geheimen van Allison voordat ze doodging dan daadwerkelijk de personen die ontmaskerd moeten worden?
    Ik denk dat eigenlijk, mocht het zo zijn dat Cece, Allison zo erg heeft uitgedaagd, dat het dan eerder mis is gegaan dan dat het allemaal in scene is gezet. Dit zou dan ook een reden zijn voor Cece om in actie te komen, omdat zij erbij betrokken was.
    Ik denk dat als Cece niet Redcoat is en het echt een minder obvious persoon is met bruin haar, dat Redcoat, Paige is. Paige probeerd er alles aan te doen om Emily mee te krijgen naar Stanford en ze weet van new ''A'', sowieso is zij het type om alles te doen om er zeker van te zijn dat Emily okay is, dus waarom zou ze dan niet als Redcoat gaan spioneren?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 9:15 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik denk ook dat Cece red coat niet is. Dat zou te veel voor de hand liggen, maar ik denk wel dat zij de liars koeioneert.
    Geen ze volgende aflevering trouwens red coat niet revelen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Io vertrouw haar ook niet, al vanaf het eerste moment. Ze is ook zo desperate en plakkerig, bah D:

    Thank god. :'D

    Ik dus ook niet, maar er was een episode waar ik er 100% zeker van was dat ze niet echt volledig de waarheid spreekt, of zo. Ik weet niet precies meer welke maar ze zat met iemand in een auto (Emily? Not sure). Ze stapten uit, praatten een beetje en toen ging Paige even weg. Toen ze later weer terug naar de auto gingen, was de band lek. :'D
    Hele vage uitleg, maar het zit niet meer zo vers in mijn geheugen, lol. Nah.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Thank god. :'D

    Ik dus ook niet, maar er was een episode waar ik er 100% zeker van was dat ze niet echt volledig de waarheid spreekt, of zo. Ik weet niet precies meer welke maar ze zat met iemand in een auto (Emily? Not sure). Ze stapten uit, praatten een beetje en toen ging Paige even weg. Toen ze later weer terug naar de auto gingen, was de band lek. :'D
    Hele vage uitleg, maar het zit niet meer zo vers in mijn geheugen, lol. Nah.


    Die aflevering ken ik nog goed :p maar wat dacht je dan dat ze zei wat de waarheid was?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Die aflevering ken ik nog goed :p maar wat dacht je dan dat ze zei wat de waarheid was?

    Ah nee, ik bedoel gewoon over het algemeen, haha. Maar dat zorgde er gewoon voor dat ik er alleen maar zekerder van werd. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Thank god. :'D

    Ik dus ook niet, maar er was een episode waar ik er 100% zeker van was dat ze niet echt volledig de waarheid spreekt, of zo. Ik weet niet precies meer welke maar ze zat met iemand in een auto (Emily? Not sure). Ze stapten uit, praatten een beetje en toen ging Paige even weg. Toen ze later weer terug naar de auto gingen, was de band lek. :'D
    Hele vage uitleg, maar het zit niet meer zo vers in mijn geheugen, lol. Nah.


    Ik vertrouw Paige ook niet, vooral vanwege het pigskin gedoe van Ali. Maar als ik de lijst van mensen moet opnoemen die ik niet vertrouw haha. die is wel heel lang.


    Your make-up is terrible

    Ik heb even de lijst weggehaald, ook vanwege usernames en ik ben te lui om te schrijven waar iedereen is, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb wat plaatjes en gifs en theorieën. 8D



    Mrs. Grunwald and Ms. Dilaurentis lijken echt op elkaar.


    Wren die de red coat inkleurt.

    De volgende drie, Mona, Dr. Palmer en Spencer die dezelfde koekjesdoos hebben.




    Ik denk dat Dr. Palmer die om een reden op zijn schoot had, om het ons te laten zien.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:26 ]


    Your make-up is terrible


    Waarom Cece niet Redcoat is:
    Mona zegt dat Cece haar als redcoat kwam opzoeken in Radley, maar ze dacht dat het Ali was en wist niet meer waar ze over hadden gepraat. Mona vergeet niks en het is duidelijk dat ze haar medicatie niet nam. (je ziet het in een episode waarin ze het verstopt en de laatste geloof ik waar Wren het zegt)
    Die Nigel van de vluchtdingetje zegt dat het Cece was, maar als je daarna de scene ziet waarin hij tegen iemand praat, is het duidelijk Jenna. Je ziet namelik haar zonnebril en stok liggen.


    Daarbij probeert A er constant iedereen in te luizen, eerst Ian, toen Garrett, zelfs Emily.

    Ik denk trouwens dat Ted Wilden vermoord heeft.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 13:26 ]


    Your make-up is terrible

    Ik denk ook dat het Ted was, ja.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik vertrouw Paige ook niet, vooral vanwege het pigskin gedoe van Ali. Maar als ik de lijst van mensen moet opnoemen die ik niet vertrouw haha. die is wel heel lang.

    Hm ja, dat heb ik ook, denk ik.
    Wren, bijvoorbeeld. Ik vertrouwde hem en zocht nooit echt iets achter hem, lol. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoezo Ted? .-.
    En dat van Mrs. Grunwald en Mrs. DiLaurentis zag ik ook. ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.