• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Bonafonte schreef:
    Hoezo Ted? .-.
    En dat van Mrs. Grunwald en Mrs. DiLaurentis zag ik ook. ^^


    Ik weet niet precies, dat gevoel kreeg ik toen ik hem naar Hannah's moeder zag kijken. Ook heeft hij haar uit de gevangenis gekocht, dit doe je niet als je niet zeker weet of ze het niet gedaan heeft. Bovendien komt hij na dat ze weer vrij was weer langs, niet daarvoor.
    Ik geloof gewoon niet dat Ashley of Hannah het gedaan hebben, absoluut niet. En Mona? Kom op zeg, die wilde gewoon weer rondneuzen in Radley. :') Wie weet zijn daar ook nog geheime dingetjes over A of Redcoat verstopt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies, dat gevoel kreeg ik toen ik hem naar Hannah's moeder zag kijken. Ook heeft hij haar uit de gevangenis gekocht, dit doe je niet als je niet zeker weet of ze het niet gedaan heeft. Bovendien komt hij na dat ze weer vrij was weer langs, niet daarvoor.
    Ik geloof gewoon niet dat Ashley of Hannah het gedaan hebben, absoluut niet. En Mona? Kom op zeg, die wilde gewoon weer rondneuzen in Radley. :') Wie weet zijn daar ook nog geheime dingetjes over A of Redcoat verstopt.


    that does make sense... But it's still weird..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    that does make sense... But it's still weird..


    Ik heb voor de rest echt geen idee wie het anders gedaan heeft. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ik heb voor de rest echt geen idee wie het anders gedaan heeft. ;o


    Ik ook niet.

    Mona heeft het niet gedaan, er zit niks voor haar in, behalve dat ze nu een valse confessie kan maken, Radley ingaat en daarna er weer uit kan komen door het op iemand anders af te schuiven omdat het toch niet klopt. Ashley en Hanna hebben het zeker niet gedaan, de rest heeft gewoon geen motief. Alleen Caleb, maar ik vind hem geen moordenaar. Hij zou Wilden er op een andere manier inluizen.
    Ted daarentegen heeft de USB gevonden waar Ashley met Wilden opstond en nog meer dingen die haar volgens Ashley zelf konden pakken. Hij zei dat hij het niet gekeken heeft, maar ik denk van wel. De auto en het lijk zijn ook voor de kerk gevonden. Dan inderdaad nog de borgsom en zo.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik ook niet.

    Mona heeft het niet gedaan, er zit niks voor haar in, behalve dat ze nu een valse confessie kan maken, Radley ingaat en daarna er weer uit kan komen door het op iemand anders af te schuiven omdat het toch niet klopt. Ashley en Hanna hebben het zeker niet gedaan, de rest heeft gewoon geen motief. Alleen Caleb, maar ik vind hem geen moordenaar. Hij zou Wilden er op een andere manier inluizen.
    Ted daarentegen heeft de USB gevonden waar Ashley met Wilden opstond en nog meer dingen die haar volgens Ashley zelf konden pakken. Hij zei dat hij het niet gekeken heeft, maar ik denk van wel. De auto en het lijk zijn ook voor de kerk gevonden. Dan inderdaad nog de borgsom en zo.


    Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Dus Ted heeft toch wel het grootste motief, bovendien was Caleb naar zn vader zoeken toch? En anders denk ik dat Caleb het zou hebben toegegeven, zodra Ashley ervan beschuldigd werd, want hij weet hoe erg ze haar moeder nodig heeft en hoe weinig haar vader voor haar doet.


    Door dit topic wil ik echt meer weten en sneller de volgende episode kunnen kijken. D:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 15:22 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik ook niet.

    Mona heeft het niet gedaan, er zit niks voor haar in, behalve dat ze nu een valse confessie kan maken, Radley ingaat en daarna er weer uit kan komen door het op iemand anders af te schuiven omdat het toch niet klopt. Ashley en Hanna hebben het zeker niet gedaan, de rest heeft gewoon geen motief. Alleen Caleb, maar ik vind hem geen moordenaar. Hij zou Wilden er op een andere manier inluizen.
    Ted daarentegen heeft de USB gevonden waar Ashley met Wilden opstond en nog meer dingen die haar volgens Ashley zelf konden pakken. Hij zei dat hij het niet gekeken heeft, maar ik denk van wel. De auto en het lijk zijn ook voor de kerk gevonden. Dan inderdaad nog de borgsom en zo.


    Hier ben ik het wel mee eens, behalve één klein dingetje.
    Mona's motief om naar Radley te gaan. Let's be honest, iedereen weet dat Mona zichzelf niet heeft aangegeven uit de goedheid van haar hart omdat ze toch naar Radley moet ipv een gevangenis. Maar ik denk dat ze er iets mee te maken heeft. Ik ben er ook van overtuigd dat Mona nog steeds bij A-Team zit. Mona is ook wel de persoon die je een mes in je rug steekt daarom denk ik dat ze zichzelf heeft aangegeven om later iemand er weer in te luizen op de één of andere manier. Wat ze al eerder heeft gedaan vanuit Radley, dus de mogelijkheid is er. Daarbij komt ook nog dat we weten dat Mona genoeg slechte dingen heeft gedaan, en dat zie ik Ted op de één of andere manier niet doen. Ik denk dat hij best wel iemand kan bedreigen, misschien zelfs met een pistool tegen Wilden's hoofd gestaan, maar ik geloof niet dat hij in staat is om iemand echt te vermoorden. Ik denk dat hij er meer mee te maken heeft en misschien wel de volgende is waar het op afgeschoven zou kunnen worden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    omg, ik las een paar dingen op Tumblr, en toen ging ik de aflevering opnieuw kijken. Rond 5.15 minuten, als Wren de tekening neerlegt voor Mona, zieje aan de rechterkant op de tafel iets staan dat lijkt op Aria. Coincidence?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sparia schreef:
    omg, ik las een paar dingen op Tumblr, en toen ging ik de aflevering opnieuw kijken. Rond 5.15 minuten, als Wren de tekening neerlegt voor Mona, zieje aan de rechterkant op de tafel iets staan dat lijkt op Aria. Coincidence?


    Echt waar, gaan ze weer beginnen over de Aria = A/Redcoat? Ik geloof dat niet. Period.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sparia schreef:
    omg, ik las een paar dingen op Tumblr, en toen ging ik de aflevering opnieuw kijken. Rond 5.15 minuten, als Wren de tekening neerlegt voor Mona, zieje aan de rechterkant op de tafel iets staan dat lijkt op Aria. Coincidence?

    Hey, ja, ik zie het ook. D: thefuq.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Valentino schreef:
    (...)

    Echt waar, gaan ze weer beginnen over de Aria = A/Redcoat? Ik geloof dat niet. Period.

    Ik geloof ook niet dat Aria Redcoat is, maar er zal vast wel een reden voor zijn dat het 3 of meer keer in beeld kwam. Net zoals 'will the circle be unbroken' in de tafel. Maar Aria is zeker weten niet Redcoat of A. Dat zou niet logisch zijn, het maakt niet uit hoe je het uitlegt, het kan gewoon niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sparia schreef:
    (...)
    Ik geloof ook niet dat Aria Redcoat is, maar er zal vast wel een reden voor zijn dat het 3 of meer keer in beeld kwam. Net zoals 'will the circle be unbroken' in de tafel. Maar Aria is zeker weten niet Redcoat of A. Dat zou niet logisch zijn, het maakt niet uit hoe je het uitlegt, het kan gewoon niet.


    Nee precies, daarom haat ik het als die mensen daar weer over gaan speculeren.
    Denk alleen maar aan de Halloween Train.
    Er zal vast wel een reden voor zijn inderdaad, maar niet dat ze A of Redcoat is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hey :'D.
    Ik ben vandaag begonnen met het kijken van PLL. Slecht ik weet het.
    Maar ik heb zegmaar de aller-aller eerste aflevering gemist. Nog diegene voordat ze Allison dood aantreffen.
    Heeft iemand een linkje daarnaartoe?

    Limits schreef:
    Hey :'D.
    Ik ben vandaag begonnen met het kijken van PLL. Slecht ik weet het.
    Maar ik heb zegmaar de aller-aller eerste aflevering gemist. Nog diegene voordat ze Allison dood aantreffen.
    Heeft iemand een linkje daarnaartoe?


    Voila. Er zijn ook verschrillende players, ik gebruik altijd vidbull. Open er meestal 2. Eén start bij het begin en de ander zet ik alvast op 10 minuten, dan heb ik geen last van het feit dat ie moet bufferen, want dan switch ik gewoon van speler ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Voila. Er zijn ook verschrillende players, ik gebruik altijd vidbull. Open er meestal 2. Eén start bij het begin en de ander zet ik alvast op 10 minuten, dan heb ik geen last van het feit dat ie moet bufferen, want dan switch ik gewoon van speler ;p


    Dankje (:
    Ik snap namelijk niet wie die Jenna is. Want het lijkt net of iedereen haar haat enzo.

    Limits schreef:
    (...)

    Dankje (:
    Ik snap namelijk niet wie die Jenna is. Want het lijkt net of iedereen haar haat enzo.


    Daar kom je pas achter in de afleveringen erna.


    Your make-up is terrible