• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    James van Briel

    Ik grinnik. 'Mijn lippen zijn ook heilig, dus ze mogen elkaar aanraken.' zeg ik lachend en druk er snel weer een kusje op. Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marten Yusthin Kloster

    Ik sta op en leg de handdoek naast me neer. 'Ik ga droge kleren aan doen.' zeg ik tegen Hope en Jade. Ik loop naar mijn kamer en doe snel droge kleren aan. Ik ga verdrietig op mijn bed zitten. Mijn moeder denkt nu dat ik dood ben. Ik zie de camera liggen en raap hem op. Zo hard als ik kan smijt ik hem op de grond en onderdelen vliegen alle kanten op. Een traan rolt over mijn wangen. Hoe kon ik hier weg?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bluhhh, ik kan vanaf morgenmiddag niet reageren tot en met zondagmiddag omdat ik naar Frankrijk ga. Ik kom morgenavond daar aan :3 en dan overnachten we daar want op zaterdag gaan we naar Disney! En ik heb er zin in C: en dan gaan we zondag weer terug rijden en komen we in de middag ofzo aan. En ik ga jullie wel missen hoor :P maar Disney is ook vet gaaf :Y)

    so baayyyybaaaaayyy lovely people <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaloers, haha. Heel veel plezier ik Frankrijk!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Veel plezier in Frankrijk! Ik moet 12 oktober waarschijnlijk gaan trainen, dus dan ben ik best lang weg, want alleen het rijden duurt minimaal een halfuur.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ( ik ben morgen de hele dag niet online, Familiefeest. ik ben er zondag weer:) wil iemand trouwens met Marten praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Marilyn wil wel.
    Morgen ben ik waarschijnlijk online, maar zondag ga ik voor een schoolopdracht macarons bakken met mijn beste vriendin.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (oke:) komt zij naar hem toe of andersom?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ehm..beslis jij maar.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (haha, lol, kom maar naar marten dan kan ik nog heel ff snel me omkleden:) )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Okidoki.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [hoi ;3 IK HEB WIFI ;D waar moet ik op reageren? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [hoi ;3 IK HEB WIFI ;D waar moet ik op reageren? ^.^]


    (op james^^(boven aan deze pagina))

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik loop random rond in het huis en buiten het huis en zie dan ergens Marten, ik loop naar hem toe. Om eerlijk te zijn voel ik me een reus met mijn 1 meter 79 als ik bij hem in de buurt ben.
    Maar dat ligt vast aan mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Nadat ik weer wat dingen gesloopt had, loop ik naar mijn raam en kijk naar buiten. Het was ogeveer twee meter tot de grond. Ik haalde diep adem en spring uit het raam. Een pijnscheut vut mijn enkel, maar ik sta gewoon op. De tranen rollen over mijn wangen en ik kijk om me heen. Ik veeg mijn tranen weg als Marilyn eraan komt gelopen. Ik ben wel blij dat ik droge kleren had aangedaan, anders ging ze daar ook nog vragen over stellen. Hopelijk liep ik ni niet anders met mijn enkel. 'Hoi.' zeg ik zacht en mijn blik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!