• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    Alison Love
    'Euh, nee,' antwoord ik dan snel. 'Ik heb die pijnstiller gewoon genomen. Het zekere voor het onzekere.' en ik glimlach dan om mijn woorden kracht bij te zetten. Maar ze zijn niet echt geloofwaardig, in mijn oren tenminste niet. 'En je bent dus wezen sporten?' ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    ik geloof haar niet echt, maar knik toch. Ze wist dat ze me alles kon vertellen. Ik knik op haar vraag. 'Ja, heb jij nog wat gedaan na het filmpje maken?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik schud mijn hoofd. 'Eigenlijk niet echt. Ik was gewoon een beetje op mijn kamer. Marten kwam nog even willekeurig langs. Ik ben nog kwaad geworden op de ontvoerder, dat Marten zijn filmpje niet verstuurd is, en Ehm.. Toen kwam jij.' ik glimlach naar hem en ga dan ook op mijn bed zitten. In kleermakerszit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik knik begrijpend als ze zegt dat ze boos was op de ontvoerder. 'Waar zou Marten nu zijn?' vraag ik me hardop af. Ik vond het echt sneu voor hem, ookal kende ik hem pas net.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Moet eeeeten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( eet smakelijk^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik open de deur van de kamer die ik deel met Alison, maar zie James en Alison, dus doe ik de deur weer dicht en loop naar de woonkamer.
    Ik neem plaats op de bank en begin me te vervelen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Iemand mag wel tegen Jade of Elan gaan praten.]

    (Marten praatte tegen Jade)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik wil net antwoord geven op James als de deur van de slaapkamer open gaat. Ik zie een glimp van Marilyn maar ze verdwijnt ook weer.. Oké? Ze mag best wel binnenkomen. Het is toch zeker ook haar kamer. Dan richt ik me weer op James. 'Eh, nee ik heb geen idee. Voordat het goed en wel tot me doordrong was hij alweer verdwenen. En voordat ij doorhad dat ik hem eigenlijk achterna had moeten gaan.. Thsjaa. Toen was het eigenlijk een beetje te laat.' ik ga naast James zitten en leun tegen hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    De deur gaat open en meteen weer dicht. Oke? Ze mag wel binnenkomen hoor. 'Dan vindt hij vast anderen bij wie hij steun kan vinden.' zeg ik zacht. Ik sla mijn armen, heel voorzichtig in de hoop haar geen pijn te doen, om haar heen en knuffel haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik glimlach en merk dat de pijnstiller helpt. 'Weet je dat ik van je knuffels houdt,' zeg ik dan glimlachend. En ik ga nog dichter bij James zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en druk dan een kus op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grinnik zacht 'Ik hou ook van knuffels, dus dat moeten we dan maar extra vaak doen.' fluister ik grijnzend in haar oor. Ik geef een kusje op haar neus en aai over haar hoofd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (boe?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik glimlach naar James. Wanneer hij een kusje op mijn neus geeft doe ik gelijk een hand voor mijn neus. 'Hheeeee! Mijn neus is heilig!' en ik lach dan. Mijn neus is helemaal niet heilig. 'En jij drukt er zomaar een kusje op!' ik haal mijn hand weer weg en kijk hem dan met een scheve lach aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.