• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    [Ben benieuwd wat Jacob gaat zeggen o-o]

    Brynn Maddy Danec

    Ik glimlachte en grinnikte omdat de jongen ineens mijn spullen pakte. 'Hm, bedankt, naar het reservaat' glimlachte ik. De jongen zou toch wel een vriendin hebben? 'Ik ben Brynn Danec, nieuw hier' vertelde ik hem. Ik stak mijn hand uit, maar toen realiseerde ik me dat hij de tassen vast had dus liet ik mijn hand maar weer zakken. 'Hoe zit het nou met dat meisje? Waarschijnlijk staat ze nogsteeds daar' grinnikte ik een beetje nieuwschierig. Ik was niet bang om vragen te stellen, waarom wel?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Sierlijk landde ik vanuit de boom op de grond. Ik hoorde een dierlijk gejammer achter me en draaide me om. Bella, oftewel mijn moeder had een hert te pakken gekregen. Het was storend, dat ze een halve kopie van mij was. Ik had dan wel een deel van mijn vaders genen meegekregen, dat scheelde wel weer. Vroeger had ik er totaal geen moeite mee om haar mama te noemen, of Edward papa. Maar een tijdje terug realiseerde ik me ineens dat het zo raar was, ik was van dezelfde leeftijd. Niet dat iemand behalve de Cullens en Jacob het echt hoorde, want Charlie had ik ook al een hele tijd niet gezien. Het was natuurlijk ook erg vreemd, binnen 7 jaar volwassen. We zijn al een tijdje ergens ander gaan wonen, aangezien het wel erg begon op te vallen. Maar iedereen miste Forks, dus uiteindelijk zijn we maar weer terug gekomen. Ze denken er nu zelfs over om ,e te gaan voorstellen als 'het nieuwe adoptiekind'. Zodat ik ook nog een jaartje school kan meemaken, en ook nog iets anders zie dan thuis. "Ness, waar denk je over?" Mam keek me vragend aan. "Niks." zei ik vlug terwijl ik vooruitschiet en een hert te pakken krijg. Ik zucht als ik mijn lippen aflik.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Brynn Danec. Zoals alles aan haar, was ook haar naam perfect.
    Met een gespeelde nonchalante grijs keek ik toe hoe ze haar hand ophief en hem weer wilde laten zakken. Vlug pakte ik met mijn linkerhand de boodschappentassen van mijn rechterhand over en greep haar hand voordat ze hem liet zakken. ‘Embry Call’ zei ik helder waarna ik haar hand losliet, ‘en dat meisje daarbinnen hoeft maar met haar haren te wapperen en er staan zo tien andere jongens om haar heen’.
    Langzaam begon ik richting de huisjes van het reservaat te sloffen, terwijl ik met een grote grijns over mijn schouder keek om te kijken of ze me volgde.


    [ Mag ik misschien ook Emily spelen? ]

    [ Ben btw ook even weg, om 7 uur weer terug! Doeidoei (: ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik wees Embry de weg, maar het leek erop dat hij het al kende. Er was een pijnlijke stilte en ik besloot maar wat te zeggen. 'Waar woon jij eigenlijk?' vroeg ik met een vragend gezicht. Hij deed wel aan sport, dat was te zien. Ik haalde even een hand door mijn haren heen en haalde het plukje dat voor mijn ogen zat weg. Snel deed ik mijn haren in een staart. Ik rook wat, het was zeker weten muffins. Van een paar meter afstand, schatte ik. Even sloot ik mijn ogen om de geur goed op te pikken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Geïnteresseerd keek ik toe hoe Brynn speelde met haar haren en uiteindelijk besloot ze in een staart te doen zodat ze niet voor haar ogen vielen. Niet dat het me iets uitmaakte, ze zag er nog steeds even ongelofelijk uit als een aantal seconden geleden.
    ‘Ik woon samen met mijn moeder aan de andere kant van het reservaat, het kleine blauwe huisje vlakbij het strand is van ons,’ als verduidelijking wees ik met mijn rechterhand vol boodschappentassen naar rechts.
    Ik merkte dat Brynn duidelijk wilde maken dat we er waren en voor ze me een signaal had gegeven had ik de boodschappentassen op de veranda neergezet.
    Zichtbaar snoof ik de lucht even op en keek glimlachend naar een van de huisjes die iets verder stonden. ‘Zo te ruiken heeft Emily muffins gebakken, die zijn zeker aan te raken!’ grinnik ik zachtjes, terwijl ik haar een knipoog geef en mijn hand op mijn buik leg.


    Brynn Maddy Danec

    Ik moest lachen toen Embry een hand op zijn buik legde. 'Als ik even mijn spullen binnen zet, kunnen we erheen, als je wilt. Hoeft niet, ik begrijp wel dat ik totaal een vreemde ben' grinnikte ik. Ik maakte de deur open en zette mijn spullen in de keuken. Even dacht ik na. Zou Embry het weten van Hybride's? Nee, vast niet. Ook niet goed om hem het te vertellen. Snel liep ik naar buiten en glimlachte weer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ben ik weer, schrijf snel even een post :3 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Emily Young

    Buiten hoorde ik de stem van Embry en van een meisje. Ik zette de schaal met muffins op tafel en borg mijn ovenhandschoenen op.

    [ Sorry voor kort stukje, moet ff hw maken maar kijk nog steeds wel en reageer ook wel (: ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Geduldig bleef ik buiten op de veranda wachten totdat Brynn klaar was met het opruimen van haar boodschappen. Ik had er totaal geen problemen mee om haar mee te nemen naar het huis van Emily, ik zal mijn inprent toch een keer moeten voorstellen aan de rest van de stam…
    Vlug controleerde ik mijn haar in de weerspiegeling van het raam en bekeek m’n kleding: wit shirt, lange grijze trainingsbroek en grijze allstars. Ik had er ooit beter uitgezien, maar het was nu eenmaal zo, ik had me immers aangekleed voor een date met Catherine, niet mijn inprent!
    ‘Ik moet je wel waarschuwen,’ begon ik aarzelend te vertellen toen Brynn glimlachend naar buiten stapte, ‘als de rest van m’n vriendengroep langs komt kun je misschien schrikken door onze eetgewoonten.’ Licht blozend sprong ik van de veranda en zette koers naar Emily’s huisje.


    Leah Clearwater

    Ik verveelde me kapot, ik had geen idee waar Seth was en Jake was vast weer de ingeprente gast aan het uithangen. Ik slenterde wat rond, en besloot weer eens naar Emily te gaan. Ze was nog steeds mijn beste vriendin en achternicht. Ik was best ver weg dus stroopte ik met soepele bewegingen mijn kleren uit en bond ze om het koord om mijn enkel. Met een paar hete sidderingen over mijn rug stond ik al op vier poten. Al rennend riep ik in gedachten: 'Hallo? Anybody here?'


    Because I love him, do I need another reason?

    (ik ga)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Ohh, dat gezicht van Leah als ze merkt dat er weer iemand imgeprent is, echt saaaad :<]

    Brynn Maddy Danec

    'Ik heb ook rare eetgewoontes' mompelde ik zacht en ik liep met Embry mee. Ik rook nog is en rook heerlijke muffins. zachtjes likte ik mijn droge lippen nat. Ik grinnikte bij het idee dat niemand hier van mytische wezens wist. Hoe zouden ze hier zijn? De jongens zekerweten netzoals Embry gespierd en knap, dat was wel zeker. En die Emily kon koken, dat rook je. Even dacht ik na over bloed. Daar had ik zin in, maar ik moest me inhouden. Misschien morgen of vanavond.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 1:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    De hele weg naar Emily’s huisje keek ik vanuit mijn ooghoeken naar Brynn en de manier hoe ze alles in het reservaat bekeek alsof het het allermooiste was wat ze ooit had gezien.
    Bovenop de veranda, met mijn rechterhand op de deurknop, bleef ik plotseling staan. Kort kneep ik mijn ogen dicht en bad dat er binnen niks bijzonders te zien was, ik was er nog niet klaar voor om aan Brynn te vertellen wat we waren en wat er allemaal bij kwam kijken als ze mijn vriendin zou worden… Als ze dat überhaupt zou willen…
    Met een lichte aarzeling in mijn ogen keek ik achterom, ‘nogmaals een waarschuwing, soms zijn we echt … beesten.’ Ze zou eens moeten weten hoe waar deze zin was, beesten, want dat waren we werkelijk, diep van binnen, waar niemand aan wat kon veranderen.
    Met ogen bleven nog een keer op haar gezicht rusten voordat ik dapper de deur openduwde en over de drempel stapte.


    Emily Young

    "Hey Embry, wie heb je meegebracht?" vroeg ik terwijl ik me omdraaide naar de deur. Ik streek een lok achter mijn oren en nam het meisje in me op. Op de manier hoe hij naar haar keek kon ik al iets afleiden, hij had haar imgeprent.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:15 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.