• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    Brynn Maddy Danec

    Ik keek naar de vrouw met de lange, zwarte, stralende haren die een groot litteken had. Beleefd keek ik niet naar d'r litteken en glimlachte naar d'r. 'Brynn Danec' zei ik netjes en ik schudde d'r hand. Even verlangde ik naar haar bloed, maar daarna ademde ik diep in en uit en duw mijn verlangens weg.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Onopvallend geef ik een zacht knikje naar Emily. Vanaf het moment dat ik met Brynn was binnen gekomen had Emily door gehad wat er precies aan de hand was, op de een of andere manier kon ze onze situaties zo goed inschatten dat er niets gezegd hoefde te worden.
    ‘Ik heb haar ontmoet in de supermarkt, en ik wilde haar jou overheerlijke muffins laten proeven Emily,’ fluisterde ik bijna omdat ik mijn stem niet onder controle kon houden.
    Achter in de woonkamer zag ik dat Brady lag te slapen in een enorme stoel, waarschijnlijk kwam hij net terug van een van de wachtrondes en was het kleine ventje helemaal uitgeput. ‘Wachtrondes’ schoot het direct door mijn hoofd, maar met een blik op Brynn besloot ik dat het vast niet zo erg was als ik vandaag niet op kwam dagen. De straf die Sam of Jacob voor me zou verzinnen zou ik maar voor lief moeten nemen…


    {Damn, Seth moet online komen xD}

    Charlie Mila Evergreen
    Ik fiets naar huis, en ik kijk op mijn horloge. Nog ongeveer een kwartier voor ik online zou komen. Dan hoor ik ineens een auto achter me scheuren, en geschrokken kijk ik achterom. Een auto komt keihard aangescheurd, over het fietspad.
    "Fuck, fuck, Fúúck!" mompel ik, terwijl ik een bocht maak, om de auto te ontwijken. Een klap tegen de achterkant van mijn fiets, en de achterkant van mijn fiets glijd weg, en lanceert me de lucht in.
    Even lijkt het alsof de tijd stilstaat terwijl ik in de lucht vlieg.
    "Fuck," mompel ik.
    Met een klap kom ik tegen een deur aan. Ik lig er als een veromfraaid hoopje, terwijl ik overeind probeer te krabbelen. De auto, een Volkswagen met geblindeerde ramen, is allang weg.
    Ik steek een arm omhoog, en klop verward op de houten deur, terwijl ik nog steeds op de grond lig.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Rebecca Black

    Ik kwam Emily's huisje binnengerent en verstopte me achter Embry. 'Niet bewegen,' siste ik 'Paul komt me achterna'
    Ik keek naar het meisje die naast Embry stond en keek naar Embry. Mijn ogen schoten heen en weer. 'JEEY, EMBRY HEEFT IEMAND INGEPRENT!' gilde ik nlij. Toen zag ik dat Embry het niet had verteld. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    @Shooter, Seth en Charlie zouden ook imprenten :)}


    Tijd voor koffie.

    Brynn Maddy Danec

    'Ingeprent?' vroeg ik met een vragend gezicht. 'Wat is dat?' vroeg ik nieuwschierig aan Embry. Ik keek naar het meisje met lange zwarte haren die er best oud uitzag. Ik schatte d'r 19, of 20. En wie was die Paul? Ik keek naar Emily die naar Embry keek. Een beetje ongeduldig bleef ik staan wachten en keek af en toe weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Oh enne, die reactie van Charlie was bij het huis van jullie, als jullie zin hebben om te reageren ;P}


    Tijd voor koffie.

    [Oewhh, gaat Embry het vertellen? Dan verteld Brynn haar geheim :D Als ze moet demonstreren, doet ze dat maar al te graag ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Overrompeld door alle gebeurtenissen op dat moment; Rebecca die kwam binnenstormen en zo’n beetje haar mond voorbij praatte, het zachte geklop wat ik op de deur hoorde en Brynn die me verbaasd aanstaarde, bleef ik doodsstil in de kamer staan.
    Meerdere keren liet ik mijn mond open en dicht gaan, niet wetend wat ik tegen Brynn zou moeten zeggen. Ik wilde niet tegen haar liegen, maar op de een of andere manier wilde ik haar ook beschermen tegen de verschrikkelijke waarheid waardoor ze weg zou rennen of flauw zou vallen of zo iets…
    Terwijl mijn handen langzaam begonnen te trillen door mijn woede op Rebecca kneep ik mijn ogen dicht. ‘Dat is … een grapje … ja, een grapje. Een grapje dat wordt gemaakt hier in het reservaat, oude legendes en zo!’ stamelde ik er met horten en stoten uit, waarna ik mijn handen diep in de zakken van mijn trainingsbroek stopte.


    Emily Young

    Ik glimlachte en knikte naar het meisje wat zich net heeft voorgesteld. Ineens wordt het druk in de kamer, ik begroet iedereen en sluit me even af van het hele gebeuren. Ik laat een tweede lading muffins in de oven glijden en pak een glas water. Ik neem een slok en zucht even diep.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik wist dat Embry iets verborg. 'Is het...waar? De legendes hier? Van de Quileutes?' vroeg ik stralend. Eindelijk had ik iemand gevonden. Ik wist van de Quileutes, mijn vader had altijd verhalen over weerwolven etc verteld. Ik zocht altijd alle stammen op en 1 ervan waren de Quileutes. Ik straalde helemaal. Had ik Mytische wezens gevonden? Ik keek Embry diep in zijn ogen aan en herhaalde het. 'Zijn de Quileutes waar, Embry?' vroeg ik zachtjes met bewonderende ogen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    De leugen was zo ongeveer van mijn gezicht af te lezen terwijl ik mijn hoofd wegdraaide en zachtjes mompelde: ‘ik zou niet weten waar je het over hebt, die oude verhalen zijn onzin.’
    Ik zag Rebecca vanuit mijn ooghoeken haar ogen fronsen waardoor de trilling van mijn handen doortrok tot aan mijn armen. Als ik nog meer woede zou gaan voelen zou ik hier midden in de kamer transformeren naar mijn wolvengedaante. De gedachte wie ik dan allemaal gewond zou kunnen maken bracht enige rust in mijn hoofd, waardoor de trillingen steeds minder werden.
    Mijn blik schoot weer naar de slapende kleine Brady, achter in de woonkamer. Waarom hadden we zo’n leven verdiend?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:00 ]


    (kan Jake ergens heen?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Brynn Maddy Danec

    'Embry? Je liegt. Is het echt waar?' zei ik vol enthousiasme. Zodra hij had toegegeven, zou ik mijn geheim verklappen. Maar hij ontkende het. 'Zeg het me' smeekte ik. Ik werd verdrietig van het feit dat ie het me niet wouw vertellen. 'Je wilt het niet bekennen, he?' zei ik met een beetje teleurstelling en verdriet in mijn stem. Ik keek naar de grond en ik mompelde wat in het Spaans.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jacob kan binnenkomen bij Emily]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."