• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    Jacob Black

    Ik zet haar op mijn moter en klim er zelf ook op. 'Hou mij maar vast.' zeg ik en ik werp nog een blik op het raam. Het was duidelijk dat Edward ons afluisterde en het aan Carlisle vertelde. Ik zette hem aan en begon te rijden. 'Gaathet goed?' zeg ik tegen Renesmee. Ik ga nog iets harder rijden en probeer op de weg te letten. Ik stop zodra we er zijn en stap af. 'Welkom.' grijns ik en ik til haar van de moter. 'Was het leuk?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik hield me stevig vast aan Jacob. Ga maar lekker hard wilde ik zeggen maar ik hield me in, ik had liever niet dat pap of Carlisle me op het laatste moment nog tegen zou houden. De wind wapperde door mijn lange bruine haren. Het voelde goed met Jacob, geen verplichtingen en verwachtingen helemaal niks. Toen we net een paar minuten onderweg waren voelde ik mijn mobiel al trillen. "Recordtijd.." mompelde ik zacht. Ik haalde mijn mobiel uit mijn zak. Uiteraard was het smsje van Edward. Gaat alles oke? Ik zuchte diep en antwoorde kortaf ja. "Gaat het goed?" vraagt Jacob. Ik knik maar realiseer me dat hij dat niet kan zien. "Prima, alleen de bezorgdheid van Ed- ik bedoel pap verpest mijn goede humeur altijd." mompelde ik zachtjes. Ik besloot me er maar van af te zetten en genoot van het ritje. De rest van de reis lach ik om de grapjes die Jacob maakt. Hij stopte voor het huis van Emily, waar we meestal heengingen. "Welkom." grijnst hij terwijl hij me van de motor af tilt. Ik moet lachen om zijn droogheid. "Was het leuk?" vroeg hij. "Helemaal super!" zei ik enthousiast.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Maar, kun je me Renesmee laten zien?' vroeg ik zachtjes. Ik had nog nooit iemand zoals ik gezien, en ik wilde het maar al te graag. Ik sprong snel op en rook een andere geur, in combinatie met nog een geur. 'Wie zijn die twee andere? Bij Emily, geloof ik. Of iets verderop' vroeg ik aan Embry. Ik snoof de geur nog is op. De ene geur kwam me bekend voor. Die leek op die van Embry. De andere was nogal moeilijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik stond stokstijf stil toen ik mijn neus ophaalde. Ergens tussen de geur van Jacob en mensen in zweefde iets, onbekends. De geur had ik een keer eerder geroken. Nahuel, schoot me te binnen. Hybride, kwam daarna. Hetzelfde zoals ik, hetzelfde zo als ik! "Ruik je dat?" vraag ik opgewonden terwijl ik begon te springen. Jacob keek me stomverbaasd aan, maar voordat hij ernaar kon vragen was ik al weg. Ik volgde de geur en kwam ineens oog in oog met een meisje te staan. Ik schatte haar 15, ongeveer 2 jaar ouder dan mij. Fysiek dan. Achter haar zag ik Embry staan.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:39 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Laat Renesmee anders naar Brynn komen ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Laat Renesmee anders naar Brynn komen ;D]


    || Is goed, dan pas ik mijn laatste stukje wel even aan (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Zonder enige angst liep ik naar het meisje, en raakte haar op haar arm aan. 'Ongelooflijk' zei ik met stralende ogen. 'Ben jij Renesmee?' vroeg ik aan haar en ik keek haar aan. Ze had prachtige haren en een mooi gezicht. Ook d'r figuur was mooi en haar ogen waren fantastisch. Ik voelde een steek van jaloezie door mijn buik maar algauw was het weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik knikte zacht. "En jij bent?" vraag ik vrolijk terwijl ik het meisje in me opneem. Ze was mooi, had prachtig blond haar en haar kleding zag er leuk uit.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Brynn Danec' glimlachte ik. 'Jij bent een Hybride! Eindelijk heb ik iemand gevonden!' piepte ik blij en zonder erover na te denken trok ik d'r in een knuffel. Blij liet ik haar los en keek bewonderend naar haar haren. 'Je hebt prachtige haren' fluisterde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Het meisje trok me mee in een knuffel. Ik voelde me maar een beetje ongemakkelijk bij, maar liet het toe. Ik glimlachte kort naar haar. "Het is ook erg fijn om iemand van je eigen soort te ontmoeten." stiekem was ik ook best blij, maar ik wilde niet al te opvallend zijn in mijn gedachten. Ze liet me los en keek naar mijn haren. "Je hebt prachtige haren." fluisterde ze. Ik begon een beetje te blozen, ik kon niet goed tegen complimenten. "Dankjewel, ik zou best wel willen ruilen met dat van jou!" zei ik eerlijk. "Ik ben altijd al een beetje jaloers geweest op mensen met blond haar." gaf ik toe.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jacob Black

    Ik kijk haar stomverbaast aan als Renesmee begintt te springen en vraagt of ik iets ruik. Ze rent weg en ik haal mijn schouders verbaast op. Ik zet de moter weg en loop naar de plek waar Renesmee ook heen ging. 'Hoi Embry!' mompel ik en ik kijk naar de twee meisjes die elkaar knuffelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Brynn Maddy Danec

    'Maargoed, het is echt fijn om iemand te ontmoeten' Ik keek naar de jongen die breed en gespierd was. Ik schonk Renesmee nog een glimlach en ging weer naast Embry staan. 'Wie is die jongen, Embry?' vroeg ik zachtjes toen ik Embry's hand vastpakte. Even kwam hij me bekend voor, maar ik kon niks bedenken waarvan ik hem kende.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Calie Cullen

    Ik ging naast Jacob staan en beantwoorde een ton aan smsjes, allemaal van een overbezorgde vader.

    { Sorry voor de vele onelines van me, geen inspi + moe }


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Paul Lahote

    Het enigste stuk dat ik had gezien was dat het meisje Renesmee wouw fijnknijpen. Woedend veranderde ik in een wolf en duwde het meisje om. Grommend keek ik haar dreigend aan. Nietwetend wie ze was.

    [Paul heeft geen idee]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Brynn Maddy Danec

    Ik slaakte een gil en kon mijn gave niet gebruiken, ik had mezelf niet onder controle. Gedachtes schoten door mijn hoofd. Wie was deze wolf? Wouw hij me beschermen of me vermoorden? Ik ging maar voor het vermoorden. Wat had ik dan gedaan? Niks toch?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."