• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Als ik in een gevecht ofzo zit, kan ik iemand uitschakelen en dus laten flauwvallen. Zelfs vampieren' glimlachte ik. 'Maar wie is Renesmee? Een Hybride?' vroeg ik zachtjes en zeer geïnteresseerd. Misschien was het wel een aardig meisje. Ik aarzelde niet en drukte passioneel mijn lippen op de zijne en glimlachte tussendoor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jacob Black

    Ik glimlach triest als ze me laat zien wat er gebeurd is. 'La Push klinkt goed.' zeg ik zacht. 'Wil je bij mij achterop?' ik kijk even naar het raam waar Renesmee ook naar kijk en zie Carlisle en Edward. Ik steek mijn hand op als begroeting en negeer hun bezorgde gezichten. Ik ging Renesmee heus niks aan doen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    || Embry Call
    Verwonderd keek ik naar Brynn, ze kon dus mensen – en magische wezens – flauw laten vallen. Het lijkt me heerlijk om niet te hoeven vechten, maar je vijand op een menselijke manier kan ontwijken.
    Haar interesses voor Renesmee had ik verwacht, ze kwam natuurlijk niet zomaar iedere dag een andere hybride tegen. ‘Renesmee is een hybride van veertien jaar, geestelijk dan. Ze is geboren na een huwelijk tussen een mens en een vampier, en ze …’
    Mijn verhaal over Renesmee werd afgebroken doordat Brynn passioneel haar lippen op de mijne drukte. Nadat ze zichzelf had laten zakken keek ik haar met grote ogen en een open mond aan. Dit had ik totaal niet verwacht, voelde zij hetzelfde voor mij als ik voor haar?
    Langzaam schud ik mijn hoofd even, waarna ik haar hand stevig in de mijne neem. ‘Ik kan je haar laten zien, Renesmee bedoel ik,’ stamel ik zachtjes. ‘Maar eerst … wil je wat anders laten zien.’
    Vlot til ik Brynn op in mijn armen en druk haar daarbij onopvallend tegen mijn borstkast aan, die nog warmer is dan normaal door de onverwachte kus van zojuist.
    Met Brynn in mijn armen klim ik gemakkelijk uit het raam van Sam’s werkkamertje en loop op een klein drafje het bos in, terwijl de schemer langzaam over het reservaat trekt.

    [Dat was mijn laatste stukje van vandaag, kan m'n ogen niet meer open houden! Tot morgen lieve mensen. <3]


    •

    [So cute]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ohja, en veel sterkte! Ik denk dat ik morgen maar doe alsof ik ziek ben, geen zin om naar school te gaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Sorry, sorry, en nog eens sorry! Maar ik was ziek en ik heb het momenteel druk met school inhalen en zo... En ik heb het nogal druk met alle komende proefwerken, daarom reageer ik dus eventjes niet. ):


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Jij ook sterkte en veel geluk ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Famous1xx schreef:
    (Sorry, sorry, en nog eens sorry! Maar ik was ziek en ik heb het momenteel druk met school inhalen en zo... En ik heb het nogal druk met alle komende proefwerken, daarom reageer ik dus eventjes niet. ):


    [Veel succes met je school! School is belangrijker dan Quizlet, dus zorg eerst maar dat je daar alles op 'n rijtje hebt! ;D]


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik knikte zacht. "Cool." ik glimlachte bij het idee om even weg te zijn en draaide me weer om naar Jacob. Ik nam geeneens meer de moeite om te zwaaien of ook maar om te kijken. Diep van binnen brak het me om zo gemeen tegen mijn familie te zijn. maar uiteindelijk kwam Edward, uh ik bedoel pap het toch wel te weten. "Let's go dan maar." zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht, het voelde goed om een keer rebels te doen. Ik voelde de ogen van Carlisle en Edward op me branden, maar ik negeerde het.

    || Ik ga naar school, 4 uur ben ik weer terug :/ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Maar wat is dat inprenten nou?' vroeg ik nieuwschierig. 'Is het een enge ziekte? Om ik ben tegen ziektes! Het is toch geen ziekte he?' slikte ik. Embry droeg me en ik keek nerveus naar mijn haar. Watnou als het een enge ziekte was? En als het geen ziekte was? Vragen spookte door mijn hoofd en ik keek Embry aan. 'Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar kost het jou geen moeite om mij te dragen?' vroeg ik door. Ik lachtte even in mezelf omdat ik anders nooit zoveel vragen had gehad. Normaal liet ik het leven zijn weg leiden, en dat was het.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    ‘ Zeg, zijn mijn spieren niet goed genoeg te zien?’ grinnik ik zachtjes, ‘ daarnaast weeg jij bijna niets, je bent net een klein veertje.’
    Op een open plek, middenin het bos, waar de laatste zonnestralen over de gekleurde bloemen streken, zette ik Brynn voorzichtig op haar voeten neer.
    Met een grote zucht liet ik mezelf neervallen op de zachte bosgrond en sloot mijn ogen.
    ‘ Inprenten, is het mooiste wat je kan overkomen. Het is sterker dan ware liefde, het is dat ene moment dat je een meisje aankijkt en je niets anders wil dan je leven aan haar wijden. Haar beschermen, haar verzorgen, haar liefhebben, haar altijd vasthouden…’
    Even aarzel ik, maar toch fluister ik daarna zachtjes: ‘ en ik … ik ben ingeprent met jou.’
    Met mijn ogen gesloten bleef ik op de open plek liggen, terwijl de grassprietjes in mijn nek kietelden. Mijn ademhaling ging onregelmatig, wat waarschijnlijk te zien was aan mijn borstkast. Nooit eerder was ik zo onzeker geweest over mezelf, zo bang voor het oordeel van een meisje over mezelf.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Dat is echt superlief!' zei ik vrolijk en ik ging naast Embry liggen. 'Netzoals jij' glimlachte ik en ik drukte een kusje op zijn lippen. Ik dacht even na over die Renesmee. Toen Embry over haar had verteld, dacht ik aan mijn moeder. Die was overleden bij mijn geboorte. 'Maar ik vind het echt heel erg voor Renesmee, dat d'r moeder is gestorven. Trouwens, dat was bij mijn moeder. Is haar moeder gestorven?' zei ik zachtjes. Ik haalde mijn hand door Embry's haar en drukte een kusje op zijn hoofd. 'Dus eigenlijk zijn we nu een soort van vriend en vriendin?' vroeg ik langzaam met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 14:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Geschrokken opende ik mijn ogen en staarde haar verbaasd aan. Zonder ook maar een ding te zeggen over het krijgen van een relatie stelde ze net voor mijn vriendin te worden!
    Met een grote glimlach op mijn gezicht sla ik mijn armen rond haar middel en trek haar dicht tegen me aan. ‘We zijn nu een soort van vriend en vriendin ja,’ grinnik ik zachtjes, ‘en ik laat je nooit meer gaan!’ fluister ik er duister maar plagend achteraan.
    Nadat ik een korte kus op haar haren heb gedrukt kijk ik haar serieus aan. ‘ De moeder van Renesmee is niet gestorven, haar vader heeft haar nog op tijd kunnen infecteren met het vampiergif, waardoor ze het heeft overleefd … Het spijt me heel erg dat dat bij jou moeder niet is gelukt …’
    Bij de gedachte hoe ellendig Brynn zich gevoeld moest hebben toen haar moeder stierf begin ik zachtjes te trillen van woede. Ik had er moeten zijn om haar te beschermen, flitst het door mijn hoofd.
    Snel knijp ik mijn ogen dicht om mijn concentratie bij Brynn te houden, weg van mijn woede.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik beet even op mijn lip en voor mijn ogen werd het even zwart. Snel keek ik weg zodat Embry niet in mijn ogen kon kijken en al het verdriet en de pijn zag. 'Geeft nikd, ik heb haar toch nooit gekent' mompelde ik zacht. Ik had moeite om niet weg te rennen, ergens waar ik me uit kon leven, zodat ik alle pijn terugkreeg die mijn moeder had gehad. Even schudde ik mijn hoofd om alle gedachtes weg te schudden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Zachtjes slikte ik even toen ik Brynn's lichaam voelde aanspannen in mijn armen, waardoor het getril van mijn eigen lichaam ook toenam.
    'Het spijt me dat ik er niet was Brynn, het spijt me dat ik er niet was om je te helpen, om je te troosten, om er voor je te zijn...'
    Langzaam trek ik haar dichter naar me toe en druk mijn gezicht in haar frisse haren, snuif haar geur op en probeer het getril van mijn eigen lichaam onder controle te houden.


    •