• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    Moonly schreef:
    (kan Jake ergens heen?)


    Renesmee!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (haha, ik ga wel naar Renesmee, of wil je anders naar Jacob toekomen? Dan kan ik eerst douchen^^ hij is... Ergens in ht bos denk ik.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (haha, ik ga wel naar Renesmee, of wil je anders naar Jacob toekomen? Dan kan ik eerst douchen^^ hij is... Ergens in ht bos denk ik.)


    Is goed, ik verzin wel wat!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Brynn’s stem klonk wanhopig en teleurgesteld toen ze me vroeg of ik tegen haar loog, iets wat me van binnenuit totaal brak. De trillingen in mijn handen en armen waren binnen een klap verdwenen en opnieuw boorde ik mijn blik in die van haar.
    Zachtjes begin ik achteruit te schuifelen, naar Sam’s werkkamer in Emily’s huisje. Emily zou het hopelijk begrijpen dat ik op dit moment privacy wilde met Brynn. Ik kon niet middenin een kamer vol met mensen aan een meisje dat ik net had ontmoet vertellen dat ik in een wolf kon veranderen!
    Toen ik de deur had geopend van Sam’s werkkamer bleef ik staan, met de deurknop in mijn handen en wachtte geduldig tot Brynn zou volgen.


    {Charlie ligt nog steeds voor de deur xD}


    Tijd voor koffie.

    Brynn Maddy Danec

    Ik volgde en keek rond. Daarna keek ik naar Embry die nogal zenuwachtig was. Braaf keek ik weer naar Embry en dacht na. Zou het echt zijn? Zouden de weerwolven bestaan? De gedaantewissellaars? De Kinderen Van De Maan? De wolven? Zou Embry er een zijn? En wat was inprenten? Voor de gek houden? Gedachtes schoten door mijn hoofd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Brynn keek me recht aan, waardoor ik geen andere keuze meer had dan de waarheid vertellen. Ik zette langzaam en aarzelend een aantal stappen naar voren, waardoor ik een aantal centimeter van haar verwijderd was, ook al torende ik hoog boven haar uit.
    ‘Ik weet niet wat jij weet, maar veel legendes van de Quileutes zijn waar. Ja, er zijn hier mensen die van gedaante kunnen verwisselen met een wolf. Ja, er bestaan vampiers waar wij de ‘normale’ mensen tegen beschermen.’
    Even pauzeer ik kort om na te denken over het moeilijkste gedeelte van het verhaal.
    ‘En ja, ik ben zo iemand,’ fluister ik er daarna – bijna onhoorbaar zacht – achteraan.

    [Sorry dat ik niet op Charlie reageer, maar Embry moet heel even vertellen aan Brynn wat er aan de hand is! Hij is nogal van slag waardoor hij niet op andere dingen reageert!]


    Brynn Maddy Danec

    'Ooit gehoord van Hybride's? Halfbloedjes? Half vampier - half mens? Eet voedsel noch bloed? Heeft een gave?' vroeg ik hem. Ik glimlachte en pakte langzaam zijn hand. 'Dat ben ik' fluisterde ik zachtjes en ik pakte ook zijn andere hand. 'Vind je het erg?' vroeg ik daarna.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Over een paar minuten ben ik er weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik zat op mijn gebruikelijke plek voor het raam in de woonkamer. Leunend tegen een stapel kussens vermaakte ik me met muziek en een goed boek. Edward zat aan de tafel achter me op de computer. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, maar voordat ik helemaal door had wat ik dacht hoorde ik zijn stem. "Je kan me nog steeds wel pap noemen." ik hoorde de zachte teleurstelling in zijn stem. Op de achtergrond hoorde ik ook een motor afslaan, die van Jacob. Ik stond vlug op en gooide mijn lange bruine haar over een schouder. "Dag pap" zei ik en ik gaf hem een kus op zijn wang. Ik snelde Carlisle, die ik ook moeilijk opa kon noemen voorbij. Al rennend pakte ik mijn jas. "Neem je je -" Carlisle hoefde zijn zin geeneens af te maken. "Jahaa!" gilde ik terug terwijl ik mijn iphone in mijn achterzak stope. Ik stormde naar buiten en sloot de deur haastig achter me dicht. "Jacob!" zei ik vrolijk.

    [ Ik weet niet waarom, maar ik denk dat ik Renesmee nog even 14 laat, als de Jacobspeelster dat goed vind. ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    ‘Renesmee,’ fluister ik dan zachtjes, ‘je bent hetzelfde als Renesmee!’
    In een opwelling trek ik mijn handen los en sla ze dan om Brynn heen, haar dicht tegen me aan trekkend. ‘Hoe kan ik dat nou erg vinden? Ik heb je net verteld dat ik in een wolf kan veranderen! Ik ben allang blij dat je niet bent weggerend of bent flauw gevallen!’ grinnik ik zachtjes in haar oor.
    Met mijn handen op haar schouders duw ik haar een klein stukje van me af, zodat ik haar in haar ogen kan kijken. Mijn mond zakt een stukje open wanneer ik de drang voel om haar te kussen, als ik mezelf herinner dat ik haar nog niet heb verteld wat ik voor haar voel, dat ze mijn inprent is.
    Snel sluit ik mijn mond en kijk haar dan even verontschuldigend aan.
    ‘Dus, jij hebt ook een gave?’ vraag ik dan vlug, om op een ander onderwerp te komen.

    [Blijf niet lang meer online, begin aardig moe te worden > pfeiffer.]


    Shooter schreef:


    [Blijf niet lang meer online, begin aardig moe te worden > pfeiffer.]


    [ Awh, sterkte daarmee! Mijn zusje heeft dat ook :"( ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    [face=arial][ Awh, sterkte daarmee! Mijn zusje heeft dat ook :"( ]


    Dankjewel!
    Heb er gelukkig niet heel veel last van, alleen op momenten dat ik een keer niet goed slaap (zoals gisteren dus) :p[/face]


    Jacob Black

    Nadat ik me een tijdje verveeld heb pak ik mijn moter om even naar de Cullens te gaan. Zodra ik er ben komt Renesmee naar me toegerend. Ik glimlach even en stap van de moter af. 'Hallo Renesmee! Hoe gaat het?' ik glimlach weer en kijk naar hun huis.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Renesmee Carlie Cullen

    "Het gaat wel.." zei ik afwezig terwijl ik even achterom keek. Edward stond met een bezorgd gezicht naast Carlisle voor het raam. Ik kon niet liplezen, dus voor mij was het onmogelijk omhet gesprek te volgen. "Zullen we, naar La Push gaan?" begon ik. "Ik wordt echt helemaal gek hier." ik gaf hem mijn hand en liet hem zien wat er net gebeurd was. Ik had geen zin om hem het hele verhaal uit te gaan leggen.


    But calm, white calm, was born into a swan.