• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    MyDreamStory schreef:
    [Dat dan Brynn terugkomt blablabla]


    || Dat kan ze ook wel nu hoor, het is niet aan mij om te beslissen. Maareh, ga je haar dan wel normaal laten doen of niet?
    I prefer more trouble :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ze kan niet normaal doen ;D, maar Brynn moet eerst wennen aan het dierenbloed drinken en dat wilt ze niet als iemand erbij is. Dan raakt ze weer opgefokt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Ze kan niet normaal doen ;D, maar Brynn moet eerst wennen aan het dierenbloed drinken en dat wilt ze niet als iemand erbij is. Dan raakt ze weer opgefokt]


    || We beslissen wel als iedereen er is (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Bella Cullen

    Ik hoorde stemmen uit de woonkamer komen, die van Sam ook. Al snel begreep ik dat het over Brynn ging, ik had haar nog niet echt gezien maar van de verhalen die ik net van Edward had gehoord was ze niet heel erg beleefd en aardig. Renesmee daarentegen mocht haar wel heel erg, volgens Edward. Ik hoorde een zachte stem achter me. "Mam?" vroeg ze zachtjes. Ik draaide me om en zag een verbaasde Renesmee. "Wat is er allemaal aan de hand nu?" ik sloeg mijn ogen neer. "Ik weet het niet liefje." zei ik een paar tellen later. "Ze komt niet meer terug hè?" ik wist waarom ze teleurgesteld was, het was niet perse omdat ze Brynn nou zo aardig vond. Wat ze overigens wel echt vond, maar dat terzijde. Het was omdat ze een soortgelijke had ontmoet. Weliswaar een paar jaar ouder, maar toch. "Ik weet het niet lieverd." ik aai door haar lange, zachte haren. "Sorry van daarnet." zei ze zacht en vol spijt in haar stem. Ik begreep eerst niet waar ze het over had, maar toen viel het kwartje. "Dat maakt niet uit, joh!" ik nam haar in mijn armen en gaf haar een stevige knuffel. "Kom, we gaan kijken wat er aan de hand is." eenmaal aangekomen trof ik een groepje mensen aan, in een hevige discussie. Ik zag Carlisle en Edward, Embry die voor zich uit zat te staren en Esmé die zich afzijdig hield. Rosalie en Emmet hadden zich ondertussen ook in het gesprek gemengd. Ik ging met Renesmee naast Edward staan en pakte zijn hand vast.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    {Charlie, kan die ergens inspringen? Is Seth al een keer online geweest?}


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    {Charlie, kan die ergens inspringen? Is Seth al een keer online geweest?}


    || Ja, die kan zeker wel inspringen! Seth heb ik nog niet gezien. Volgens mij had ze het druk met school ofzoiets. Ik heb Emily voor je als je wilt (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Doe mij Claire er maar bij (: Dan kan ik weer vooruit]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [zonder Quil wordt dat heel knap]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jacob Black

    Ik begin verder te zoeken naar Seth en Embry. Waar kunnen hun zijn? Misschien hebben we Sam's roedel ook nog wel nodig. Eerst mijn eigen maar. 'Seth! Embry! Waar zijn jullie?' roep ik hard.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ElfCitadel schreef:
    [zonder Quil wordt dat heel knap]


    [Claire is geliefd bij alle leden van de Quileutes, dus ik kan makkelijk vooruit. Nichtje van Emily, bakt de heletijd cupcakes en muffins met Emily etc. Dus is wel een beetje logisch dat ik dan vooruit kan.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Wow, beetje dood hier (: Weltrusten voor strakjes alvast, ga namelijk zo slapen (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [trusten. Ik kijk weer eens Criminal Minds x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [En ik? Ik heb honger]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( ik ben topics aan het volspammen:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Ik zet deze zowel op elk topic, hij is gewoon geniaal ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:54 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."