• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    Jacob Black

    Ik blijf naar Leah kijken die weg rent. Dan komt ze terug. 'Waar is die bloedzuiger!?' zeg ik met grote ogen. 'Wat doet ze hier?' ik kijk zoekend naar het bos alsof ik verwacht dat daar zo'n bloedzuiger naar ons staat te kijken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    || Goedemorgen iedereen, ik houd ervan om goedemorgen te zeggen, laat mij haha (; Als ik naar dat feestje ben vanavond, dan zorg ik wel dat Renesmee of Bella of Emily niks belangrijks aan het doen is, want anders zitten jullie zegmaar vast.. Veel succes en plezier op school everyone! x ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Goeeedemorgen iedereen! Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als Aztec! Mijn lessen beginnen vandaag pas om half 3 (dat betekent om 1 uur al naar de trein) en eindigen om kwart voor 6 (dat betekent half 8 thuis en dan nog eten!) dus ik reageer pas heel laat vandaag ! Ik probeer ook een keer op school te reageren als ik er dan ben ! Maar ik zal Embry en Edward even geen grote rol geven, als er echt iets belangrijks moet gebeuren wat Edward doet in een klein verhaaltje dan moet je dat zelf maar even typen, no probs! Fijne dag allemaal! <3]


    •

    Carlisle Cullen
    Ik keek naar Edward en glimlachte. "Dat begrijp ik Edward, maar als je het niet erg vindt dan ga ik verder met wat ik aan het doen was." Edward knikte en liep mijn studeerkamer weer uit. Esmé wreef nog even over mijn schouders en liep toen achter Edward aan. Zodra ze allebei de kamer uit waren, boog ik me naar mijn computer. Ik zocht naar de medische bestanden van het Forks ziekenhuis waar iedere dokter die daar werkte in kon komen. Ik ging uitzoeken wat de bloedtypes waren van het tweetal.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Renesmee Carlie Cullen

    Toen Edward en Esmé de werkkamer van Carlisle uitkwamen stond ik op. De grijze, warme deken viel van me af en ik vouwde hem op. De deken legde ik op de bank en liep langzaam naar de werkkamer van Carlisle, om het een beetje uit te stellen. De deur stond op een klein kiertje. Ik nam een minuutje om even tot rust te komen en deed de deur een stukje open. Carlisle keek op en een vlaag van schuldgevoel en schaamte overviel me. Ik wurmde me tussen de deur door en liep stilletjes een stukje vooruit.

    || Ik heb gwn een beetje medelijden met haar, kweet nog wel hoe moeilijk dat voor mij was, sorry zeggen als je wist dat je iets helemaal fout gedaan had xd ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Carlisle Cullen
    Ik hief langzaam mijn hoofd op toen de deur open ging. Ik opende mijn mond al om tegen degene te zeggen dat ze weg moesten gaan, totdat ik zag dat het Renesmee was. Langzaam liep ze een stukje naar voren.
    "Renesmee, wat is er?"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Is het goed als ik Sam zo even binnen laat stormen?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik durfde bijna niet naar hem te kijken, zo erg schaamde ik me. "Renesmee, wat is er?" ik slikte even en beet op mijn lip. Langzaam hief ik mijn hoofd op, en weer een vlaag van schaamte toen ik hem aankeek. "Het spijt me." zei ik zachtjes. Ik speelde met mijn handen en ging weer verder. "Van vanmiddag." perste ik eruit. Ik voelde me opgelucht, dat wel. Maar alsnog voelde ik me niet goed.

    || Ja, van mij mag het hoor (: ||

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 15:21 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Zo snel als mijn lichaam kon bewegen rende ik de kant op van de Cullens. Hoe erg ik Brynn ook niet mocht, ik wilde haar toch bedanken. Het was dan wel onvergefelijk datgene dat ze had gedaan, toch was er iets in mij dat zei dat ze juist iets goeds had gedaan.

    Carlisle Cullen
    "Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp, Nessie. Heb je het nu over dat respectloos zijn?" Langzaam knikte ze. Ik kwam overeind uit mijn stoel en liep naar haar toe. "Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ja, je was respectloos, maar we hebben allemaal wel een fase gehad waarin-" Ik werd onderbroken door iemand die de kamer kwam binnengestormd. "Sam?"

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 15:24 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Renesmee Carlie Cullen

    "Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp, Nessie." ik hief mijn hoofd op, was hij het dan nu al weer vergeten? "Heb je het nu over dat respectloos zijn?" langzaam en voorzichtig knik ik. Hij kwam uit zijn stoel en liep naar me toe. "Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen." ik keek op. "Maar-" begon ik. "Ja, je was respectloos, maar we hebben allemaal wel een fase gehad waarin-" hij stopte midden in zijn zin. Sam kwam de kamer binnen. Zou ik nu weggaan?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ik moet zo stoppen omdat ik moet werken van 17:00 tot 20:30 D:]

    Sam Uley
    "Waar is ze? Waar is Brynn?" Ik keek ze beiden vragend aan.
    "Edward en Renesmee waren de laatste bij haar..." Carlisle keek me verontschuldigend aan. "Misschien loopt ze ergens in het bos rond?"
    Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb haar niet gezien op mijn weg hierheen en ik heb nog wel een omweg genomen in de hoop dat ik haar tegenkwam."

    Carlisle Cullen
    Sams laatste woorden beangstigden me. "Waar zou ze dan zijn..? Renesmee, weet jij waar ze is?" Ik keek vragend mijn kleindochter aan.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ( verveling....)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Renesmee Carlie Cullen

    "Waar is ze, waar is Brynn?" ik dacht even na, sinds dat ze de twee jongens had vermoord heb ik haar niet gezien."Edward en Renesmee waren de laatste bij haar..." zei Carlisle. Wat moet Sam ineens met Brynn, vroeg ik me af. "Misschien loopt ze ergens in het bos rond?" Sam schudde zijn hoofd. Ik luisterde al niet meer, wat als ze volstrekt losgeslagen was en nu ergens in Canada rondliep, zich voedend aan iedereen die ze tegenkwam. Ik zag het haar wel doen eigenlijk. "Waar zou ze dan zijn..? Renesmee, weet jij waar ze is?" hoorde ik zachtjes op de achtergrond. "Renesmee?" zei Carlisle nu iets harder. Ik schrok op uit mijn gedachtes. "Hmm?" mompelde ik. "Weet jij waar ze is?" het duurde even voordat de vraag bij me doordrong. "Nee, sorry." ik sloeg mijn ogen neer.

    || Ik moet ook zo weg, feestje tot 10 uur ofzoiets (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Nogsteeds op mobiel, zit in trein en een of andere debiel van 40 zit naast me en legt steeds zijn hand op mijn knie. Gore pedo]

    Brynn Maddy Danec

    Ik liep ergens in de bossen van... Canada? Ik hoorde een hert. Een grote. Het was absoluut walgelijk, maar Embry wouw het. Ik rende ernaartoe en zette mijn tanden erin. Het was nog niet zo slecht, maar mensenbloed was lekkerder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ieuw, heb je die gast gemept?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis