• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    [Nee, ik heb hem gezoent en nu ben ik tienermoeder, nou goed? Ik heb hem een mep verkocht met m'n tas toen ik uitstapte]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Well done, well done! Creep.]

    Carlisle Cullen
    Ik keek Renesmee vaag aan en kwam toen langzaam overeind. Ik schoot als een speer langs Sam naar beneden. Ik keek zoekend om me heen, maar Edward kwam al uit de keuken gelopen. Hij had vast mijn gedachten gehoord.
    "Edward, weet jij waar Brynn is?"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    Ik had nog meer dorst, maar na een paar dieren was het tijd voor te stoppen. Een zucht verliet mijn mond toen ik mensenbloed rook. Snel schudde ik mijn hoofd en rende geluidloos weg. Even lachte ik om het feit dat ik vanaf nu dierenbloed moest gaan drinken. Jammer, maar ik kreeg er wat voor terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Edward Cullen
    Carlisle's gedachten verontrustten me en ik schoot snel de woonkamer in, waar Carlisle verscheen. 'Ik weet niet waar ze is Carlisle, ik was te boos op haar toen ik wegrende en heb haar niet in de gaten gehouden! Ik hoor haar gedachten ook niet meer, ze zijn te ver weg...'
    De deur achter me ging open tijdens mijn verhaal, ik wilde me net omdraaien toen ik een paar gedachten opving: 'nee....'

    || Embry Call
    'Nee,' schoot het door mijn gedachten toen ik Edward hoorde praten en zeggen dat Brynn was verdwenen. Verslagen liet ik mezelf tegen de glazen deur zakken, zelfs de vampierlucht kon me nu niets meer schelen. Brynn was vertrokken zonder iets te zeggen, ze wilde niet met me verder, dat was duidelijk.
    Met mijn gezicht in mijn handen wiegde ik zachtjes heen en weer. Mijn inprent had me verlaten.


    •

    Sam Uley
    Ik was langzaam de trap afgelopen, achter Carlisle aan. Ik hoorde nog net hoe Edward zei dat hij Brynns gedachten niet meer opving, toen mijn ogen iets anders in beeld kregen.
    Embry zat verslagen tegen de glazen deur. Ik bewoog me langzaam naar een andere deur toe.
    "Het spijt me Embry." Langzaam keek hij op.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [ik ga slapen, morgen ben ik bijna de hele dag weg. Ik kan 's ochtends nog wel reageren, dus dan zal ik het afsluiten met Sam.
    Jullie mogen trouwens best bedenken wat Sam zegt, zolang jullie hem maar niet te veel 'aandoen'; geen grote dingen dus.]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:06 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Spierpijn, rugpijn, enkelbanddinges gescheurd, moe en een hoop foto's. Ik reageer morgen de heledag maar nu even niet meer. Goodie night]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Daar ben ik weer, ik haal even alles in hoor (: ||

    Nvm, der is niet echt iets om in te halen! Haha (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:47 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leah Clearwater

    'Bij de grenslijn die het dichtst bij de Cullens is. Ik rook bloed, we moeten opschieten, misschien kan jij de anderen roepen. We weten niet hoe sterk dat ding is.' stelde ik voor.
    'Ik verander me alvast. Ik beloof dat ik er niet in m'n eentje naar toe ga.' De aanval van de nieuwelingen stond me nog helder voor de ogen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Jacob Black

    Ik knik en begin te zoeken naar mensen die ons komnden helpen. 'Quil! Vampier, onbekend, geen halfbloed.' zeg ik tegen hem als ik hem tegen kom. 'Ga naar Leah!' hij knikt, veranderd in een wolf en rent naar Leah. Ik draai me om opzoek naar anderen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Leah Clearwater

    Ik was al veranderd en zag Quil aankomen. Ik vroeg me af met hoeveel we moesten zijn voor we vertrokken. Misschien wel zo veel dat we Sam's roedel erbij moesten trekken.
    Doe niet zo pessimistisch, Leah mopperde Quil.
    Jaja, je hebt gelijk gaf ik morrend toe. Ergens had ik nu heel veel zin om naar hem uit te halen.


    Because I love him, do I need another reason?

    [Zullen we doen dat na Leah's gebeurtenis het zoveel maanden later is? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik moet gaan nu, ben er waarschijnlijk vanmiddag weer(doeg))


    Because I love him, do I need another reason?

    MyDreamStory schreef:
    [Zullen we doen dat na Leah's gebeurtenis het zoveel maanden later is? o-o]


    || Nah, dat mogen Shooter en de anderen wel beslissen. Wat had je in gedachten dan?!||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Dat dan Brynn terugkomt blablabla]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."