• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    [Ghehe, dat moest even]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    'BRYNN,' schreeuwde ik hard toen ze het bos in schoot en uit mijn zicht verdween. 'EDWARD,' riep ik vervolgens, waarna ik zonder te aarzelen achter Brynn het bos in ren in mijn mensengedaante.
    Op het moment dat ik uiteindelijk Brynn bereik laat ze het tweede lichaam uit haar handen glijden en veegt ze zelfvoldaan haar mond af.
    Slippend kom ik tot stilstand terwijl er een kort geluidje uit mijn keel lijkt te komen als ik naar de twee mensen kijk. Mijn gezicht wordt lijkbleek en mijn ogen twee keer zo groot terwijl ik totaal verstijf.

    || Edward Cullen
    Een aantal seconden nadat ik op Renesmee's kamerdeur heb geklopt hoor ik Embry mijn naam roepen, angstig, en niet veel later hoor ik Brynn's gedachten terwijl ze drinkt.
    'RENESMEE MEEKOMEN, JE MOET HELPEN!' roep ik ongecontroleerd, terwijl ik op de geur van mensenbloed afga.
    Naast Embry kom ik tot stilstand en kijk met een felle blik naar Brynn. Met mijn linkerarm ondersteun ik Embry, die lijkbleek tegen me aan komt hangen.
    'Wat heb je gedaan,' sis ik zachtjes en knik daarbij onopvallend richting Embry.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik ging helemaal op in mijn muziek die uit de koptelefoon knalde. Met mijn hoofd tegen mijn knieën zat ik op bed en zong ik zachtjes mee, mijn manier om iets te verwerken. Had ik spijt van mijn actie? Nee, dat zeker niet. Ik was gewoon geschrokken, dat was alles. Maar volgende keer zal ik hem eens laten zien dat ik geen watje was. Ik hoorde zacht geklop dat steeds harder werdt toen ik de koptelefoon van mijn hoofd trok. De deur vloog open en pap stond in de deuropening. "RENESMEE MEEKOMEN, JE MOET HELPEN!" schreeuwde hij ongecontroleerd. The fuck? Ik stond op, ik wilde hem ook niet boos maken. "Jaja, ik kom al." ik liep, of rende achter hem aan.

    || le me takes Bella :3 ||

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:12 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Ik stond verscholen in de bossen aan onze kant van de grens te kijken naar Brynn. Ze was nog geeneens vijf minuten bij de Cullens of ze overtrad de regels al. En jammer genoeg voor haar stond ze net over de grens aan de kant van de Quileutes. Ik veranderde snel terug naar mijn menselijke vorm en begon haar kant op te lopen.
    "Ik dacht dat we een afspraak hadden." Ik staarde ijzig op haar neer.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Wat wat wat?! Ff bijwerken hoor jongens! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Ik twijfel of ik Bella ook zal nemen, ik weet dat ik 3 rollen wel aankan, aangezien ik aan geen andere rpg meedoe. Maar ik vind het zo'n leuke rol. Maar er staat wel in de regels maar 2 rollen, dus nevermind (: || [/face]



    [Als je Bella graag wil heb ik daar geen problemen mee ! Ook al staat er in de regels dat je maar 2 rollen mag, regels zijn er om gebroken te worden niet waar? ^^]


    •

    [Brynn heeft mensenbloed gedronken, Embry en Edward zijn er heen gerent, ze staat net over de grens en Sam staat er]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Is het trouwens niet Collin Littlesea en niet Littlsea?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Carlisle Cullen
    Ik rende op top snelheid de kant op waar Edward en Embry al naartoe waren gegaan. Bella was naar me toe gekomen en vertelde me dat Brynn er vandoor was gegaan, waarnaartoe? Geen idee. Gelukkig kon ik nog net Edward tussen de bomen zien verdwijnen én was het niet al te moeilijk om het spoor van een weerwolf te volgen.
    Slippend kwam ik tot stilstand. "Wat is er aan de hand?"
    "Ze heeft onze afspraak nu al verbroken." Sam stond er stijf en ijzig bij. "Ze heeft overduidelijk geen zelf controle en volgens mij wil ze het ook helemaal niet. Ik wil haar niet in de buurt van mijn stam hebben."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Zit op mobiel, kan niks klein ofzo maken]

    Brynn Maddy Danec

    Ik beet op mijn lip terwijl ik zachtjes sorry zei. Toen ik Embry zag, walgde ik van mezelf. Ik dook inelkaar omdat ik Embry pijn had gedaan. Geestelijk dan. "Het spijt me zo" fluisterde ik en ik zakte op de grond. Ik keek naar beneden, zodat mijn blonde haren voor mijn gezicht hingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aztec schreef:
    Renesmee Carlie Cullen

    Ik ging helemaal op in mijn muziek die uit de koptelefoon knalde. Met mijn hoofd tegen mijn knieën zat ik op bed en zong ik zachtjes mee, mijn manier om iets te verwerken. Had ik spijt van mijn actie? Nee, dat zeker niet. Ik was gewoon geschrokken, dat was alles. Maar volgende keer zal ik hem eens laten zien dat ik geen watje was. Ik hoorde zacht geklop dat steeds harder werdt toen ik de koptelefoon van mijn hoofd trok. De deur vloog open en pap stond in de deuropening. "RENESMEE MEEKOMEN, JE MOET HELPEN!" schreeuwde hij ongecontroleerd. The fuck? Ik stond op, ik wilde hem ook niet boos maken. "Jaja, ik kom al." ik liep, of rende achter hem aan.

    || le me takes Bella :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [@Aztec je quote jezelf x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    [Brynn heeft mensenbloed gedronken, Embry en Edward zijn er heen gerent, ze staat net over de grens en Sam staat er]


    Dankjewel trouwens (:
    Ging even te snel voor mijn zwaar vermoeide lichaam.
    Ben serieus mishandeld bij dans, niet normaal hea..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    ElfCitadel schreef:
    [@Aztec je quote jezelf x'D]


    Omdat ik mijn stukje had aangepast, sommige mensen kijken nooit terug zegmaar (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Dankjewel trouwens (:
    Ging even te snel voor mijn zwaar vermoeide lichaam.
    Ben serieus mishandeld bij dans, niet normaal hea..

    [wat voor dans doe je dan?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis