• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    || Edward Cullen
    Langzaam bekroop een gevoel van irritatie en woede me wanneer ik zag hoe nonchalant Brynn met zo'n gevoelige situatie omging. Ik duwde Renesmee iets naar achteren en stapte naar voren.
    'Luister eens Brynn, wij proberen je te helpen en op te nemen in onze familie, daarvoor mag je respect tonen en dankbaar zijn. In plaats daarvan laat je je vriend geschokt en teleurgesteld weglopen, geef je ons een rotgevoel en breng je mijn dochter in de rebelse stemming, wat totaal onnodig is! siste ik erachteraan.
    'Denk eens na over wat écht belangrijk is!'
    Met een ruk draaide ik om en pakte Renesmee bij haar arm. 'Naar huis,' fluisterde ik, 'Embry opvangen'.


    •

    || Meh, ik ga zo slapen hoor jongens! Typ nog 1 of twee stukjes en morgen doe ik wel iets voor Bella denk ik (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Nou, prinsesje, dan ga ik toch lekker weg?' Siste ik. Ik rende door de bossen, aan de kant van de "Cullens". Toen ik zeker wist dat mijn geur weg was, stond ik stil. Ik had er genoeg van.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Huh? Ik weet nu even niet waar dat van Brynn over gaat?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Renesmee Carlie Cullen

    Papa duwde mij wat naar achter en stapte naar voren. Ik zag dat hij geïrriteerd was en keek Brynn smekend aan. "Luister eens Brynn, wij proberen je te helpen en op te nemen in onze familie, daarvoor mag je respect tonen en dankbaar zijn." begon hij. Dat was waar, ze had wel wat dankbaarder mogen zijn. "In plaats daarvan laat je je vriend geschokt en teleurgesteld weglopen, geef je ons een rotgevoel." ik wist eigenlijk al wat hierna kwam. Ik had ook niet zo dom moeten zijn alles hardop te denken, mijn gedachten waren hier nooit veilig. "En breng je mijn dochter in de rebelse stemming, wat totaal onnodig is!" siste hij erachteraan. "Maar dat doet ze - " niet, wou ik eigenlijk nog zeggen maar papa zijn stem ging er al over heen. "Denk eens na over wat écht belangrijk is!" ik voelde me zwaar stom nu, ik was zo'n muurbloempje vergeleken met Brynn. Nog steeds kon ik het niet uit mijn hoofd zetten, hoe graag ik ook zo'n attitude wilde. Op sommige momenten kon ik mijn gedachtes niet meer onder controle houden, gooide mijn hoofd alles eruit en lag het onbeschermd. Met een ruk draaide pap zich om en greep mijn arm vast. "Naar huis," fluisterde hij. "Embry opvangen." ik sjokte langzaam vooruit en versnelde mijn pas daarna.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Brynn had het tegen Edward]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Carlisle Cullen
    Zodra Sam weg was, was ik zo snel mogelijk naar huis gerend, na even gekeken te hebben wie de jongens waren. Ik moest erachter zien te komen welk bloedtype de jongens hadden zodat ik een cover-up kon gaan maken. Ik startte mijn computer op en zocht ondertussen tussen mijn papieren of ik de namen van de jongens ergens tegen kwam. Esmé kwam langzaam de kamer binnengelopen en keek naar me vanaf een afstandje.
    "Carlisle, ik kan zien dat er iets aan de hand is." Ik keek op en zuchtte.
    "Brynn heeft twee jongens vermoord en Sam heeft het gezien. Hij heeft haar een tweede kans gegeven, voor Embry, maar ik weet niet hoe lang ze dit nog volhoudt."
    Edward kwam mijn studeerkamer binnengestormt. "Ik heb het gehad met die griet."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Edward Cullen
    Nadat ik Renesmee op de bank in de woonkamer had gezet, haar veelbetekend had aangekeken en een keer door haar haar had gewoeld flitste ik naar de werkkamer van Carlisle.
    'Ik heb genoeg van die griet!' Stootte ik uit, terwijl ik woedend rondliep. 'Ze maakt Renesmee tot een totaal ander persoon, wat helemaal nergens voor nodig is Carlisle!'

    || Embry Call
    Verslagen liet ik me zakken op de veranda van de Cullens. Deed ik dit allemaal wel goed? Moest ik Brynn wel beschermen tegen gedrag dat ze zelf veroorzaakt? Moet mijn kracht van het beschermen niet liggen bij mensen die het echt nodig hebben?
    Verslagen liet ik mijn hoofd in mijn handen zakken, starend naar de dorre takjes onder mijn rode allstars.


    •

    || Ik wil wel met Bella op Embry reageren, maar ik ga zo echt slapen. Zal ik het doen en dan dat we morgen verdergaan? Of zal ik het even laten zodat je verder kunt @Shooter? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik glimlachte toen papa me zachtjes op de bank neerzette. Mijn benen legde ik zijwaarts neer zodat ik wat comfortabeler zat daarna pakte ik het boek waarmee ik bezig was van de tafel af. Papa keek me veelbetekenend aan en woelde door mijn haar. Ik giechelde en blies de plukjes voor mijn ogen weg. Flits, en hij was weg. Ik sloeg het boek open en las verder waar ik was gebleven.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Laat het anders maar eventjes, ik val ook bijna om van de slaap dus ik reageer waarschijnlijk toch niet meer ! Laat Embry maar 'n nachtje eenzaam & nadenkend voor 't huis zitten;p]


    •

    Shooter schreef:
    [Laat het anders maar eventjes, ik val ook bijna om van de slaap dus ik reageer waarschijnlijk toch niet meer ! Laat Embry maar 'n nachtje eenzaam & nadenkend voor 't huis zitten;p]


    || Hahah, oke! Welterusten dan maar alvast, gelukkig heb ik morgen een korte dag (: half 1 ben ik uit en met veel geluk ben ik dan om 1 uur thuis. Wel heb ik een feestje ergens om 5 uur tot 10 maar daarna kan ik nog wel want: heuj, het is bijna weekend! xx |
    |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ik ga story's lezen en heb een idee: Watnou als Brynn een tijdje weg is en Embry is eenzaamN maar dan ziet Embry d'r weer doordat ze komt en ze drinkt dierenbloed? Maar dan is ze ineens weer onbeheerst etc. Snelle uitleg en sorry voor de typfouten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Ik ga story's lezen en heb een idee: Watnou als Brynn een tijdje weg is en Embry is eenzaamN maar dan ziet Embry d'r weer doordat ze komt en ze drinkt dierenbloed? Maar dan is ze ineens weer onbeheerst etc. Snelle uitleg en sorry voor de typfouten]

    [De wat? Zullen we het er morgen over hebben? I wanna sleep]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leah Clearwater

    Ik was trappelend aan het janken. Ik keek Jacob wanhopig aan en hoopte dat hij veranderde, wat hij niet deed. Ik rende het bos in, veranderde en kleedde me aan. Ik liep terug, ging voor hem staan en zei met een doodse stem: 'Vampier, geen bekende, geen halfbloedje.'


    Because I love him, do I need another reason?