• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    [Nu krijg ik zin om Collin Littlesea erbij te doen, gewoon omdat hij me schattig lijkt D:]

    Sam Uley
    Ik wilde haar niet in de buurt hebben als ze een overduidelijk gevaar vormde voor de stam, mijn stam, mijn mensen. Ik wist zeker dat Billy, Sue en meneer Ateara er ook zo over zouden denken. Carlisle keek me wanhopig aan en het leek er zowaar op dat Brynn spijt had van haar daden.
    "Ik wil haar weg hebben. Ik ben bereid haar nog een kans te geven, niet voor haar, maar voor haar Embry. Maar dat is ook echt de laatste kans. Nog één slippertje; op ons gebied komen zonder begeleiding van Embry of mensenbloed drinken en ze moet weg."

    Carlisle Cullen
    Ik haalde opgelucht adem. Brynn was dan wel niet mijn eigen dochter, ik haalde me nog steeds het lot aan van andere vampiers.
    "Dank je wel Sam."
    "Ik herhaal, ik doe het voor Embry." Hij draaide zich om en verdween langzaam het bos in.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    - Wordt opnieuw geschreven

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:23 ]


    •

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    [wat voor dans doe je dan?]


    || Ik doe van alles, maar vandaag deed ik modern (: Maandag heb ik een uurtje zang, dinsdag middag van 2 tot half 4 hiphop en woensdag ochtend van 9 tot 11 klassiek. Ik zit op een soort van flexibele school zegmaar, en dat is gecombineerd met muziek en dans en alles (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Hè! I just gave her a second chance! O.O]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hola, ik was iets te laat, even m'n stukje aanpassen !


    •

    Aztec schreef:
    (...)

    || Ik doe van alles, maar vandaag deed ik modern (: Maandag heb ik een uurtje zang, dinsdag middag van 2 tot half 4 hiphop en woensdag ochtend van 9 tot 11 klassiek. Ik zit op een soort van flexibele school zegmaar, en dat is gecombineerd met muziek en dans en alles (: ||

    [best wel heel awesome, al zou ik het niet kunnen x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Edward Cullen
    Ik keek vol bewondering naar Sam, terwijl hij Brynn nog een tweede kans gaf. Uit zijn gedachten maakte ik op dat hij daadwerkelijk om zijn stam gaf, maar nog meer om een van zijn broeders, Embry, en dat hij haar daardoor een tweede kans wilde geven.
    Naast me arriveerde Renesmee, waar ik direct beschermend een arm omheen sloeg. 'Renesmee, ik wil dat jij Brynn gaat helpen met het jagen op dieren,' besloot ik toen.

    || Embry Call
    De lijkbleke kleur begon langzaam uit mijn gezicht weg te trekken toen ik mijn blik van de twee lichamen afwendde. Sams oordeel hielp me om weer helder na te denken, mijn lichaam en geest verkeerden op dit moment in een tweestrijd. Ik moest Brynn beschermen, maar ook de mensen van de stam en daaromheen, terwijl Brynn die mensen juist het leven benam.
    Zonder wat te zeggen draaide ik om en besloot terug te sloffen naar het huis van de bloedzuigers.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Toen ik aankwam hing de zoete geur van de laatste restjes mensenbloed in de lucht. Ik probeerde het te negeren. Papa legde zijn arm rond mijn schouder. Het voelde als een teken dat hij niet boos op me was en dat voelde fijn. Maar ergens was het ook ongemakkelijk, en het liet blijken dat ik die liefde nog nodig had. Ik moest gewoon wat meer rebelser worden, net zoals Brynn. "Renesmee, ik wil dat jij Brynn gaat helpen met het jagen op dieren." zei hij richting mij. Ik knikte voorzichtig, nog steeds bang om iets verkeerds te zeggen dat weer de bom deed ontploffen. "Dat is goed." zei ik uiteindelijk stilletjes. Ik besloot om straks mijn excuses aan Carlisle aan te bieden, en rebels te doen in mindere maten. Misschien kon Brynn me vertellen hoe ik dat kon doen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:35 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Ik scheurde letterlijk uit mijn vel toen ik pas net uit hun zicht was verdwenen. Ik wist dat Edward mijn gedachten nog kon horen, maar het kon me niets schelen.
    Ik kende die mensen, ik had ze gekend. Het was vreselijk, maar heel erg deerde het me niet. Op school was ik nooit echt de leuke dude geweest waar mensen mee om zouden willen gaan. Dit tweetal hadden mij al die jaren gepest, totdat ik eindelijk voor mezelf opkwam in mijn laatste jaar. Het leverde me wel een schorsing op, maar ik had het ervoor over gehad.
    Het enige probleem was nu nog dat ik een manier moest zien te vinden om ervoor te zorgen dat mensen hun niet zouden gaan missen.

    Carlisle Cullen
    "We moeten zorgen dat het een natuurlijke dood lijkt, maar hoe?" Ik keek de andere vragend aan, terwijl ik ondertussen zelf nadacht.
    "Weet je, ze waren hier aan het wandelen. We kunnen ze natuurlijk in een ravijn gooien met wat nepbloed eromheen, niemand die al te diep zal gaan graven. Als we hun bloedtype hebben dan komen we al een heel eind."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [@Aztec, huh? Edward heeft nooit dat Volturi ding gezegd en Sam is al weg...]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    'Ga toch weg, mij kun je niks afleren' mompelde ik zacht. 'En lees je eigen gedachtes, ballerina' siste ik naar de man die Edward heette. 'Ik ga wel gewoon terug naar Spanje zodat we allemaal happy zijn!' Het sarcasme droop van mijn stem af.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ElfCitadel schreef:
    [@Aztec, huh? Edward heeft nooit dat Volturi ding gezegd en Sam is al weg...]


    || Zoals ik al eerder zei, ik ben echt heel moe en als ik iets aan het typen ben neemt het verhaal alweer een andere wending zegmaar, dus sorry sorry! Probeer het echt bij te houden! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [lol, misschien moet Renesmee er eens aan gaan denken dat Edward gedachten kan lezen x'D
    Ik heb nu ook zin om Collin en Brady aan elkaar te gaan koppelen... I'm an idiot, aren't I?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aztec schreef:
    (...)

    || Zoals ik al eerder zei, ik ben echt heel moe en als ik iets aan het typen ben neemt het verhaal alweer een andere wending zegmaar, dus sorry sorry! Probeer het echt bij te houden! ||

    [maakt niet uit, ik zat hier alleen van O.O]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || haha, sorry! Ja, dat doet ze ook wel vaak, maar net zoals haar moeder is ze een beetje onhandig denk ik. (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.