• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik boog me voorover over het potje en nam de lepel uit haar handen.
    Ik nam een hap ijs en begon te grijnsen.
    "Je hebt gelukt dat het niet op is" zei ik met een onschuldig gezicht.
    Ik zag het meisje van daarnet aan de overkant lopen van de straat met haar moeder een zwaaide met een vrolijk gezicht naar haar.
    Ze zwaaide op dezelfde manier terug waarna hij moeder mijn kant uitkeek.
    Alsof er niets was gebeurd at ik een frietje op en keek in het rond.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik staar hem aan. 'Dat is niet eerlijk! Jij hebt een grote hap ijs en ik een klein frietje!' Ik mocht niet zeuren, weet ik, maar toch. Ik neem nog een hap ijs en kijk dan naar alles wat over is. Hooguit twee happen. Ik kijk er sip naar en eet het op. Dan pak ik een frietje van hem en stop die in mijn mond. Ik kijk even naar zijn blik en glimlach als ik het meisje zie. Dan kijk ik hem weer aan, pak demonstratief het pakje met snoepjes en stop de laatste paar snoepjes gelijk in mijn mond. Al mijn eten was op, dus hij kon niet terug jatten. Ik grijns.
    'Bedankt voor al het eten. Ik verhonger niet vandaag.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Guy Richard Campbell

    Ik knik en glimlach. Anna Bailey Miller... 'Hoezo was je vandaag minder vrolijk?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. 'Kwam dat door mij,' vraag ik aarzelend. 'Want de meeste zijn juist heel vrolijk omdat ze een nieuwe weg inslaan of vinden het spannend.' Ik kijk haar aan. Ik laat mijn ogen even door de kamer dwalen en kijk dan weer naar Anna. Een glimlachje vormt zich weer op mijn gezicht. Ik kijk Anna vragend aan en kijk daarna om me heen. Ik kijk even uit het raam. Na een tijdje maak ik mijn blik los van het raam en kijk Anna weer aan. Dat blijf ik doen, omdat ik wacht op antwoord en het gewoon geen straf is om naar haar te kijken.

    Anna Bailey Miller
    "Ik ken de school al, dus zo nieuw is het niet voor mij, alleen een andere richting" zeg ik dan met een lachje en ik kijk hem aan. "Naja, om nou te zeggen dat ik niet zo vrolijk was, eerder in de war" zeg ik dan "ik ben altijd best streng voor mezelf geweest als het op jongens aan komt en vallen voor een leraar was al helemaal uit den boze" zeg ik dan. "En toen stapte jij binnen" zeg ik dan. "Eerst dacht ik nog dat je misschien een leerling was, maar toen bleek dus dat je mijn leraar bent en toen was ik al helemaal in de war, want hoe kan zoiets mij nou overkomen dacht ik de hele tijd. Oh en toen trok je op een gegeven moment je shirt ook nog uit" zeg ik dan "En er waren af en toe wat momentjes dat we elkaar aankeken en dat er iets gebeurde, bij mij in elk geval. Op een gegeven moment moest ik de zaal echt even uit en toen heb ik Sanne, mijn beste vriendin, dus in nood opgebeld omdat ik geen idee had wat ik nou moest doen" zeg ik en ik blijf maar doorpraten. "En toen zei zij dus dat ik vooral niks moest doen en dat het wel over zou gaan, naja, blijkbaar heb ik me daar dus niet aan gehouden" zeg ik en ik glimlach even naar hem.

    [samenvatting? Ik heb wel erg veel gemist :p]


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    [samenvatting? Ik heb wel erg veel gemist :p]


    [Ik denk eigenlijk van niet xd Alleen zijn Guy en Anna nu kinda samen, aleeja, ze hebben gekust, maar dat mag dus niemand weten. Verder is er echt niet veel gebeurd xd]

    Catherine Harmony Hope Smith

    Ikloop weeral door de gangen en hoor kabaal van ergens komen. Ah ze zullen het ook nooit leren om stil te zijn. Ik zucht. Mijn gedachten dwalen weer af naar het feit dat ik ballet terug wil gaan geven.

    [Iemand die met haar wil praten en vooral over dat ballet? Liefst leerkracht of DJ als die persoon online is?]

    Kate Skye Woods
    'Ehh, Gino' antwoord de jongen dan. 'Ik doe aan hiphop, is dit je eerste jaar hier op school?' Vraagt hij dan. Ik knik. Ik was niet echt bepaalt goed in met mensen omgaan. Ik kijk hem daarom maar aan. Ik had mijn masker al op gezet en die deed ik dacht ik de rest van het schooljaar niet meer af, maar een vriend was altijd leuk. 'Ja dit is mijn eerste jaar hier op school en ik doe ook aan Hiphop.' Zeg ik eerlijk. 'Maar ik denk dat ik verder moet. Ik moet mijn boeken nog halen en allemaal andere dingen doen.' Zeg ik terwijl ik een glimlach over mijn gezicht tover. 'Zie ik je dan later?' Vraag ik hem nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Ja vanaf nu blijven we voor altijd zo staan.' Zeg ik met een uiterst serieus gezicht. Zonder enige moeite loop ik met Penelope nog in mijn armen naar een lunchtafel. 'Jij moet nog steeds dansen.' zeg ik tegen haar en ga op de tafel zitten waarna ik haar van mijn schoot af schuif naar de plek naast me. 'Dat was trouwens gelogen net, wij blijven niet zo staan dat zou ook zo saai zijn.' 'En stiekem ben ik ook niet zóó sterk.' fluister ik er in haar oor achteraan.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Guy Richard Campbell

    Ik grijns Om haar verhaal. Ze praat maar door. Ik grinnik en kijk haar aan. 'Tja... Ik houd ervan mensen in verwarring te brengen,' lach ik en kijk haar aan. 'Nee grapje. Ik had het ook. Nou ja dat wil zeggen. Je trok telkens mijn aandacht en ik zat de hele tijd na te denken over je. En dan niet op een manier als leerling. Ik werd er gek van en dan kwamen inderdaad die momenten dat we elkaar aankeken. Daarom ging ik ook even weg.' Ik grijns en kijk haar aan. 'Ik heb me nooit echt aan de regels gehouden.' Ik zucht en glimlach even naar haar. 'Wat wil je van me weren?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie willen er met Audrey of met Josh praten?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [Wie willen er met Audrey of met Josh praten?? :Y)]

    [Ik? =)]

    [moet tennissen. Reageer daana]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, maar toen ik even later naast hem op tafel zat wist ik dat hij het niet meende.
    "Hoezo moet ik nog dansen ?" vroeg ik lachend, "Wat deed ik net denk je ?".
    Ik keek hem aan met een gezicht dat zegt; Yeah, good joke.
    "Oké, ik kan dat op 2 manieren opnemen, of je liegt want je ziet er alsins sterk uit en alles, of ik ben zwaar".
    Ik strekte mijn armen even uit waarna ik mijn benen op de stoel voor me legde.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    [Ik? =)]


    [Oke, met Audrey die doet Clip Dance of met Josh die doet HipHop en wie is jouw personage? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    (...)

    [Oke, met Audrey die doet Clip Dance of met Josh die doet HipHop en wie is jouw personage? :Y)]


    [Catherine de directrice met Josh misschien een jongen steekt sneller iets uit en ik had geschreven dat ze kabaal hoorde xD]