• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Een fel zonlicht scheen over mijn gezicht. Toen ik me omdraaide, viel Embry op de grond. Meteen schoot ik in de lach en profde in zijn buik. 'Nope, hij slaapt nog' grinnikte ik en ik stond op. Hm, ik mocht vast wel douchen. Snel schoot ik naar een kamer. De badkamer. Ik deed de deur opslot en zette de douche aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Nadat ik achter Bella de trap op was gelopen, mensentempo om Renesmee niet te laten schrikken en te laten wennen aan het geluid, sloeg ik mijn hand voor mijn mond en trok ik nog bleker weg dan normaal. Mijn ogen werden donkerder en een dierlijke grom trok vanuit mijn keel omhoog die ik hopeloos probeerde tegen te houden. Ze zag er verschikkelijk uit. Mijn dochter had zichzelf door die Brynn onrespectvol behandeld zonder na te denken over de consequenties. Ik dacht aan mijn gesprek met Bella en nam mijn ademhaling weer onder controle. 'Hoe is het, meisje?' bracht ik er uit, wat niet meer was als een zachte fluistering.

    Embry Call
    Ik werd wakker door de koude vloer die tegen mijn wang aandrukte, versuft tilde ik mijn hoofd op en keek rond in de kamer. Sinds wanneer lag ik op de grond, schoot er door mijn hoofd heen, en waar is Brynn?! Het rustgevende geluid van de douche gaf aan dat Brynn in de badkamer was en snel rende ik naar beneden om mijn hoofd onder de kraan te steken en af te koelen. Eenmaal boven trok ik een nieuwe spijkerbroek met een zwart, strak t-shirt aan. Neerploffend op het bed besloot ik daar op Brynn te wachten.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Mama kwam de trap op gelopen en veegde wat plukjes haar uit mijn gezicht. Ik begreep niet waarom ze zo bezorgd waren, had ik iets gedaan ofzoiets? Ik kon me eigenlijk niks meer herinneren, niet waarom ik zo'n verschrikkelijke hoofdpijn had iniedergeval. Papa kwam de trap op gelopen, en sloeg zijn hand voor zijn mond. Ik begreep het nog steeds niet. Terwijl zijn ogen donkerder werden deed ik een stap achteruit. Zijn ademhaling werd weer normaal en zijn ogen kleurden ook weer terug. "Hoe is het, meisje?" bracht hij er moeizaam fluisterend, maar liefdevol uit. Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Waarom doen jullie zo achterlijk?" vroeg ik terwijl er een vlaag van misselijkheid door me heen kwam. Instinctief rende ik naar de badkamer en draaide de deur op slot. Net op tijd gaf ik in de wc over. Een zure, vieze geur drong mijn neus binnen en ik moest huilen. Het was echt een verschrikkelijk vies gevoel.

    || Ah, er is leven! * doet dansje * ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    {Synaisthmata --> Tsubaki}


    Tijd voor koffie.

    || I like your new name ^^ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Was naar de stad in Eindhoven. Ik helemaal blij hoodie's&sweaters gekocht ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Was naar de stad in Eindhoven. Ik helemaal blij hoodie's&sweaters gekocht ^-^]


    || Leeeuk! :3 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Oké, ik ga Brady en Collin er gewoon ingooien en ik ga net doen alsof ze elkaar nog nooit echt in de ogen hebben gekeken na hun verandering.]

    Collin Littlesea
    Ik slenterde over het strand en schopte tegen een steentje. Het was een warme dag en veel leden van het pack waren al op het strand. Jared en Paul waren met elkaar aan het stoeien terwijl Sam een serieus gesprek voerde met Brady. Dat verbaasde me enigszins omdat Brady mijn leeftijd was en we allebei nogal kinderlijk waren.
    Omdat ik me verveelde, besloot ik hun kant op te gaan. Langzaam liet ik me naast Sam zakken.
    "Hey guys."
    Sam keek op en glimlachte naar me, terwijl hij daarna naar Brady keek.
    "Je zou best gelijk kunnen hebben, maar..." Ineens leek Sam zich te realiseren dat hij Brady's aandacht was verloren en dat hij die van mij nooit had gehad.

    Brady Fuller
    Ik staarde in de ogen van mijn leeftijdsgenoot en vriend. We zaten samen op school en in dezelfde klas. Ik ging altijd met hem om, maar nadat we allebei waren veranderd, hadden we nooit meer echt tijd alleen met elkaar doorgebracht. En we hadden elkaar nooit in de ogen gekeken.
    Ik hapte naar adem terwijl alles om me heen verdween. Het enige dat voor mij overbleef was Collin. Collin Littlesea.

    Sam Uley
    Langzaam kwam ik overeind en glimlachte. Die twee verdiende een gelukkig leven en dat zouden ze op deze manier met elkaar krijgen. Ik begon te lopen in de richting van mijn huisje dat ik deelde met Emily. Misschien had ze wat hulp nodig met alles dragen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel > PercyWood


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    Ik kijk op als de deur open gaat en Sam binnenloopt. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht terwijl ik de boodschappen met rust laat en naar hem toeloop. Ik omhels hem en geef hem een kus. "Goedemorgen." mompel ik zachtjes nadat ik de kus beëindigt heb.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik droogde me af toen ik uit de douche kwam, en schoot in mijn kleren. Snel zette ik de deur van het slot af en liep naar Embry. Glimlachend keek ik hem aan. 'Ik ruik dat je vrienden op het strand zijn, en de rest komt er ook naartoe, dus wij ook' grinnikte ik. 'Maar eerst, moet ik me omkleden' zei ik daarna ernstig. 'Ben zo terug' en ik schoot naar mijn huis binnen een minuut. Snel deed ik leuke kleren aan en schoot terug. 'Tadaa' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Trouwens, morgen ga ik naar de efteling. Dus dan ben ik er niet (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Rustig en beheerst probeerde ik op de badkamerdeur te kloppen terwijl Renesmee's gedachten door mijn hoofd spookten. 'Meisje, mogen we binnen komen? Mama en ik willen je helpen, altijd, dat weet je toch...' fluister ik zachtjes, terwijl ik weet dat ze het kan horen.
    Machteloos laat ik mijn voorhoofd langs de koude deur glijden en wacht rustig af totdat Renesmee besluit ons weer binnen te laten, in de badkamer en in haar leven. Ik wilde mijn dochter niet kwijt, nu niet, nooit niet.

    Embry Call

    Het jurkje dat Brynn flitsend had aangetrokken stond haar - natuurlijk - prachtig en ik sprong bijna van mijn bed om haar in mijn armen te nemen. 'Hmm, moeten we nu al weg?' brom ik plagend in haar oor, waarna ik mijn lippen even tegen haar nek zet en haar in mijn armen neem.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik grinnik om Embry en knikte. 'Ik ben gewoon zo nieuwsgierig naar je vrienden' lachte ik en ik trok hem snel mee naar buiten. Zonder erbij na te denken dat hij niet erg snel in mensenvorm kon rennen, snelde ik met hem naar het strand waar ik jongens aantrof. Even keek ik naar Embry. 'Die jongen kijkt net zo als toen jij mij ontmoette' fluisterde ik in zijn oor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call

    Terwijl mijn arm bijna uit de kom wordt gerukt sleurt Brynn me mee in haar tempo naar het strand, waar een aantal andere leden van de twee roedels zich verzameld hebben.
    'DIe jongen kijkt net zo als toen jij mij ontmoette,' fluistert Brynn zachtjes in mijn oor. Een dierlijke grom kwam uit mijn keel omhoog en meteen trok ik Brynn achter me, 'wie durft er zo naar jou te kijken?!' schreeuw ik bijna woedend uit, terwijl ik hard begin te trillen.


    •