• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Mijn oren suisden en ik kon niet heel erg veel verstaan. Ik hoorde mijn naam, hard en duidelijk. Ik had het gevoel alsof mijn geheugen wegzakte als een slappe pudding, niet echt wetend wie de man voor me nou was. Heel langzaam komt het beetje bij beetje terug, mijn zintuigen worden weer iets scherper. Papa! schiet me ineens te binnen. Hij neemt mijn gezicht in mijn handen. Er was iets, iets met.. Ohja, ik was helemaal geen klein kind meer. Ik was net uit gegaan, ik was net zoals Brynn. Ik sloeg zijn handen van mijn gezicht af, en sneller dan mijn lichaam dat aan kon wierp ik mezelf omhoog. Mijn oren begonnen weer te suizen en het scherpstellen van mijn ogen duurde langer als normaal. Nog voordat ik eigenlijk besefte wat ik net deed had ik er spijt van. Een hele boel emoties vloeide door mijn lichaam, mijn oren suisden nogsteeds en ook de misselijkheid was nog altijd aanwezig.

    Bella Cullen

    Om even over twaalf hing ik tegen Edward aan, te wachten tot Renesmee terug zou komen. De geur van braaksel en van Renesmee drong mijn neus binnen en ik sprong op. Edward was me al voor. Ik zag Brynn binnen flitsen met een niet al te wakkere Renesmee in haar armen. Ze zag er vreselijk uit, haar ogen half gesloten. "Renesmee!" schreeuwde Edward. Brynn legt Nessie op de bank en Edward snelt naar haar toe. Niet echt wetend wat ik kan doen sta ik er naar te kijken. Woedend werp ik een blik op Brynn. Edward gaat naast haar zitten en neemt haar gezicht in zijn handen, en alhoewel ze totaal niet honderd procent bij haar bewustzijn is slaat ze zijn handen weg en gaat in een rap tempo rechtop zitten. Ik zie haar gezicht vertrekken.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Edward Cullen
    'Rustig meisje,' fluister ik zachtjes, terwijl mijn handen over haar haren gaan, 'papa en mama zijn weer bij je, blijf nou maar even rustig liggen om te herstellen, het geeft niet.' Mijn handen trillen lichtjes als ik Renesmee weer terug duw in de bank zodat ze kan wennen aan haar omgeving. Gebroken kijk ik naar Bella, niet wetend wat ik met onze dochter aan moet.

    || Embry Call
    Ik trek Brynn aan haar arm naar achteren in de kamer en knijp er zachtjes in. 'Dit was geen goed idee, ik had jullie daar weg moeten halen,' fluister ik zachtjes in haar oor. 'Ik had in ieder geval op Renesmee moeten letten, weet je hoe boos Jacob op me zal zijn als hij dit hoort?!' fluister ik erachteraan. Langzaam schud ik mijn hoofd en duw mijn gezicht in Brynn's haren.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    "'Rustig meisje." fluisterde hij, ik moest moeite doen om het te verstaan. Hij liet zijn hand over mijn haren gaan, het kalmeerde me even. Ik wist het niet meer precies, waar ik was en wie ik was. Waarom ik hier was, en wie iedereen hier was. Het frustreerde me heel erg. "Papa en mama zijn weer bij je, blijf nou maar even rustig liggen om te herstellen, het geeft niet." klonk zijn stem, een stem die ik herkende. Vaag, heel erg vaag besefte ik me dat het misschien wel beter zou zijn als ik bleef liggen. Ik verzette me dan ook niet als de man mij terug duwt. Mijn benen en armen voelen slap aan en het kost me moeite om ze te bewegen. Mijn zicht is er beter op geworden, de misselijkheid is ook al op de achtergrond geraakt. En mijn geheugen, dat was echt pudding.

    Bella Cullen

    Edward keek me wanhopig en gebroken aan. Ik knikte hem toe, en dacht hardop naar hem. Als jij je nou even met die Brynn bemoeit dan zorg ik dat Renesmee in bed komt.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Edward Cullen
    'Meisje, mama blijft bij je, ze gaat je in bed leggen, we houden van je,' fluister ik dit keer iets luider tegen Renesmee, aangezien haar gedachten aangaven dat ze het moeilijk vond om het te verstaan.
    Op het moment dat Bella samen met Renesmee de kamer verlaat draai ik me om naar Brynn en Embry. Ik probeer mijn gezicht een boze frons te geven, maar dat lukt niet door mijn bezorgdheid over Renesmee.
    'Brynn,' begin ik zuchtend, 'ik weet niet wat je precies doet met Renesmee, maar zoals je ziet kan dit zo niet langer doorgaan, ik wil mijn dochter niet kwijt, ik wil haar alles geven wat ze nodig heeft maar dat betekend niet dat ze zich op deze manier moet afzetten tegen ons! We houden van haar!'
    Mijn stem slaat over en ik laat me in de bank zakken, mijn handen voor mijn gezicht.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik lachte even om Edward en Embry. Soepel liep ik naar Edward en sloeg hem zacht op zijn schouder. 'Van een keer gaat ze heus niet dood, ballerina. Heb ik ook gehad, volgende week is ze weer tiptop. En doe niet zo dramatisch' grinnikte ik. 'En Embry, dan zeg je toch dat het mijn schuld is? Is goed hoor' haalde ik mijn schouders op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    Ik loop naar Renesmee toe en schuif mijn armen onder haar knieën. Ik ondersteun haar rug en loop met haar de trap op, haar bruine grote ogen zijn op mij gericht. Ze knippert abnormaal veel. Eenmaal aangekomen in haar kamer zet ik haar op bed neer. Ik veeg een pluk haar uit haar gezicht en kijk haar even aan. Ze was niet in staat om ook maar iets te doen en ik wist dat daarom ik me maar even als moeder van een klein kind moest gedragen. Ik deed haar schoenen, torenhoge hakken waarschijnlijk geleend van Brynn uit en zet ze neer. Ik rits het jurkje aan de zijkant open en trek het voor haar uit. Ze besefte niet helemaal wat ik precies aan het doen was, en ik veegde weer een pluk haar uit haar gezicht. Ik pakte het oversized shirt, die ze gebruikte als pyjama van het hoofdeinde af en pakte de hand van Renesmee. Ze stond uit zichzelf op en ik leidde haar naar de badkamer. Eenmaal aangekomen zat ik te twijfelen, ze kon hoogstwaarschijnlijk niet zelf onder de douche staan maar haar haren kleefden van het braaksel en ik wist dat het haar goed zou doen. Ze leek het te snappen en stapte met ondergoed en al onder de douche, ze waste haar haren en zette de douche uit toen ze vond dat het genoeg was. Het was automatische, dacht ik. Ik wikkelde haar in een handdoek. "Dankje.." fluisterde ze zacht met een schone stem. Ze was nu zelf instaat schoon ondergoed en het shirt aan te trekken. Ik legde haar in bed en ze viel eigenlijk direct al in slaap.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Sorry dat ik laat reageer. Ik lach me namelijk dood bij een RPG. Moet je lezen, potato van me <'33
    Ze zeggen dat ik een kreng ben. Geweldig, niet?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Edward Cullen
    De woede die kwam opzetten maakte het dat ik recht ging staan van de bank, zodat ik Brynn met een woedende blik kon aankijken.
    'Ik weet niet wat er fout gegaan is bij jou, of wat je ouders met je hebben gedaan, of NIET hebben gedaan, maar zo gaan wij niet langer met onze dochter om. Wij HOUDEN van haar en ik eis haar nooit meer zo te zien, of je het daar nou mee eens bent of niet! Renesmee mag alles van ons, dat weet ze ook, en dan kom jij binnen om alles te verzieken!'
    Woedens wijs ik naar de deur. 'Eruit nu.'


    •

    MyDreamStory schreef:
    [Sorry dat ik laat reageer. Ik lach me namelijk dood bij een RPG. Moet je lezen, potato van me <'33
    Ze zeggen dat ik een kreng ben. Geweldig, niet?]


    || Hihi, jij en kreng? Die combinatie bestaat niet joh, ik vind je hartstikke lief tot nu toe :3 Pak popcorn en lach er maar gwn keihard om, omdat het kan! (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Mijn ouders?' fluisterde ik. Zonder op of om te kijken flitste ik weg. Weg naar de klif. Op de klif ging ik zitten met mijn benen opgetrokken. Ik keek naar het water. Zo erg was ik toch niet? Of wel? Maar ik moest toch geen extreem lieverdje worden, of wel? Wat moest ik worden? Was ik echt zoals Edward zei? Of minder erg? Renesmee was toch niet zo ziek? En mijn vader had me toch keurig opgevoed? De vragen spookten rond in mijn hoofd en ik wist het niet meer. Het water waren nu grote golven geworden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik lach me er ook dood om. Ik ben niet bepaald aardig, maar gemeen is een groot woord, vind je niet? Een opfokker kan wel. Mmh, zoals ik al zei: Kijk naar dat clipje van Christina Aguilera en luister het liedje. Dan zie je toch dat iedereen op zijn eigen manier mooi is?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Ik lach me er ook dood om. Ik ben niet bepaald aardig, maar gemeen is een groot woord, vind je niet? Een opfokker kan wel. Mmh, zoals ik al zei: Kijk naar dat clipje van Christina Aguilera en luister het liedje. Dan zie je toch dat iedereen op zijn eigen manier mooi is?]


    || Inderdaad, gemeen is een groot woord. En een beetje bitchy mag wel, is juist goed (: Ben ik zelf ook als iemand onrechtvaardig is ofzoiets (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Achja]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [I might be bad, but I'm perfectly good at it.
    En als mensen problemen met je hebben zeg je gewoon;
    DIKKE VINGURRR.]


    •

    || Hahah, (: Meh, mijn aardrijkskunde moet nog gemaakt worden. Maar gelukkig heb ik Renesmee en Bella nu een soort van open liggen, dus kan ik mooi even aan mijn hw (: Ik kijk wel soms., dus als jullie iets met hun willen mag dat (: xxx ||


    But calm, white calm, was born into a swan.