• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Le blub ik ben er weer]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Na een tijdje stop ik met praten en kijk gewoon een beetje voor me uit. En af en toe glijdt mijn blik naar het plafond zodat ik wat afwisseling heb met wat ik zie. Ik zucht een keer en denk na over wat er allemaal is gebeurd vandaag. Mijn hoofd bonkt nog steeds. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik nu dood ben, zo voelt het namelijk wel omdat ik gesloopt ben door alle emotie die ik voel. Of eigenlijk niet meer voel omdat ik ermee doodgegooid ben. Hoe ironisch. Dood voelen en doodgegooid zijn met emotie's. Ik zucht nog een keer en sluit een keer mijn ogen. De pijn is wel zowat weg, maar het bonken is gewoon afleidend. Doet me hinderen tijdens het denken. Want mijn gedachten zijn op volle toer bezig. De hele tijd mijn keuze nadenkend. Toen ik mijn geheugen kwijt was, is me wel duidelijk geworden hoeveel Nala om me geeft. Ik weet niet hoeveel Naomi dat doet. Toen ze me vanmiddag vertelde dat ze er geen spijt van heeft en het zo weer zou doen. En dat ze me toen ook nog kuste. Ik denk eraan terug en kan zowat haar lippen weer voelen. Maar dat heb ik nu opzij gezet. Ik heb voor het goede gekozen. Nala gelukkig, Ian gelukkig, Naomi gelukkig. Ik? Geen idee. Ik voel alles en tegelijk niets. Ik weet het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whaha le blub XD]

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora giechelden terwijl ze het elastiek uit haar haren gritsten en een rondje draaiden terwijl het water overal tegen aanspatten. Iets wat haar op dit moment weinig kon schelen. Een lach rolden over haar lippen naar buiten toen de waterstraal recht in Julio zijn gezicht terrecht kwam. "Kou he?" zei ze scheinheilig met een onschuldige blik in haar ogen waarna ze grinnikten. Eleadora kantelde de fles op zijn kop, toekijkend hoe de laatste paar druppels op de grond vielen, en ze de plastic fles uit haar hand liet vallen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Sorry XD Kwam in me op XD Maar ik ga wel serieus aan mijn hw]

    Julio Martinéz
    "Neeeee joh" Zeg ik op een ontkennende toon, alsof het allemaal suuuuper logisch is dat het niet koud is. Voooraaal niet koud. Ik grijns hoofdschuddend en als ook mijn flesje leeg is laat ik die uit mijn handen vallen. "Duuuss.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik moet gaan, ik heb de verjaardag van mijn broers ^^ ze zijn vandaag jarig. En ik ben er bijna en ben niet van plan online te komen. Tenminste, niet als ik daar ben. Kom vanavond nog wel terug. Ciao!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Chiao! Have fun!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Herkenbaar XD Geeft niet, ik ben der ook mee bezig :Y)]

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes waarna ze naar Julio toeliep en haar armen om hem heensloeg. Hem stevig tegen haar aandrukten en hem knuffelden. Hem nooit meer willend laten gaan. Hem niet meer willen verliezen door één enkele fout, verpest door zijn ouders. Een zacht zuchtje verliet Eleadora haar lippen terwijl ze vederlicht over zijn rug streelden met haar duim, blij dat ze hem weer zo vast kon houden. Zachtjes begroef ze haar hoofd in zijn borstkast. Ze had hem gemist, en zonder hem, had ze het hier zeker niet overleefd.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Er kronkelt automatisch een glimlach om mijn lippen. "Ik dacht dat je me niet meer aan wilde raken" Fluister ik. Maar het klinkt absoluut niet alsof ik het erg vind dat we zo staan, het is meer een vredig zuchtje. Ik vind het ook echt niet erg, juist fijn.. Om Eleadora zo tegen me aan te hebben voelt fijn. En dat mijn rug daarbij meewerkt is ook wel zo handig. Ik leg mijn armen zacht en voorzichtig ook om Eleadora heen, in het kuiltje van haar onderrug, en laat ze daar liggen terwijl ik mijn hoofd tegen de hare aan leg. Op haar schouder gaat niet lukken, daar ben ik te groot voor.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine grinnik verliet haar mond, waarna ze haar hoofd kantelde terwijl een klein glimlachje op haar lippen speelden en de rossige blosjes nogsteeds op haar wangen zaten. "Ik heb je gewoon zo gemist" fluisterden ze zacht, oprecht, maar wel verstaanbaar voor hem. Eleadora vleiden haar hoofd in het kuiltje van zijn hals terwijl ze even haar ogen sloot en het moment koesterden. "Ik dacht dat ik je nooit meer zou zien"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [OMG IK HEB EEN 7,4 VOOR EEN WISKUNDE SO! Ik ben blij :Y)]

    Julio Martinéz
    "Dat dacht ik ook.." Fluister ik, maar wel verstaanbaar. "Ik was mezelf zelfs al aan het inpraten dat ik je ook niet meer wilde zien omdat je me liet vallen" Ik weet dat het niet nodig was, maar toen dacht ik er oprecht zo over. Nu niet meer. Nu weet ik dat het de schuld is van mijn ouders, maar daar denk ik liever niet aan. Ik heb Eleadora nu in mijn armen, terwijl we samen voor een danscarrière gaan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik had een keer een 3 voor mijn Wiskunde PW XD]

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte "Ik ook. Ik had mezelf voorgenomen je te vergeten, niet meer aan de fijne momenten te denken, en verder te leven. Zonder jou. Maar ik wist dat ik dat niet kon, en dat het een zware tegenslag en uitdaging zou zijn." sprak ze zachtjes terwijl ze teder met haar duim over zjin borstkast wreef. "Ik snap eigenlijk niet wat je ouders tegen me hebben. Dat is een van de dingen die ik echter nooit heb gesnapt..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Amy Michels

    'Ja maar ik ben ik. En ik sta niet bekend als de sterkste.' Ik kijk hem aan en glimlach even. 'En dit waren de laatste keren dat ik jouw sloeg.' Ik kijk hem serieus aan. 'Begrijp je dat?' Ik bijt op mijn lip en glimlach dan even. 'En nu een kusje.' Ik probeer erbij te komen, maar dat lukt me niet. Dus val ik weer terug op het bed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ik zoek wel weer iemand anders om op de vuist mee te gaan." zeg ik met een knipoog en gaf haar een kusje. Ik had de dominantie, altijd gehad, en wachtte tot ze zou gaan zeuren om eraf te gaan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Mm.. Mijn laatste en laagste cijfer voor ak is een 1 XD]

    Julio Martinéz
    "Je rang.." Fluister ik. "En hun verwachtingen van mij" Mijn stem raakt langzaam vervult met haat, maar ik onderdruk het zo goed als ik kan. "Dat is álles. Ze oordelen alleen maar waar je staat, niet wie je bent. Maar geloof me, ik nam het voor je op. Omdat ik niet zo nep ben als.. als.. hun" Ik zucht weer en pak Eleadora iets steviger vast, maak onze knuffel net iets closer. "En ze verwachtten kennelijk dat ik het helemaal met ze eens was waardoor ze weer teleurgesteld in me waren"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    'Niks vechten. Ik sla je liever dan dat een jongen dat doet.' Ik wilde met mijn hand lang zijn wang strijken, maar hij had me nog vast. Ik kijk even naar mijn handen en kijk hem dan schuin aan. 'Was je nog lang van plan om me vast te blijven houden?' Ik schuif iets meer naar boven, zodat hij nu op mijn bovenbenen zit. Ik kijk hem even aan en glimlach liefjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne