• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Haha achja...wat doe je eraan? x3 Sorry voor mijn late reactie maar ik moest even een rol invullen voor iets]

    Eleadora Amora Alonso

    "Het spijt me dat ze door mij teleurgesteld in je zijn..." bracht ze zachtjes uit, verstaanbaar met een kleine zucht die daar op volgden. Eleadora hield er niet van als ze mensen teleurstelden, op wat voor manier dan ook. "Ik vind het altijd zo...hoe zeg je dat...Achterbaks? Als mensen iemand alleen maar beoordelen op hun achtergrond..." Weer een kleine zucht. Eleadora drukten een kusje op zijn sleutelbeen terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn rug streek. "Ik ben blij dat je, ondanks je ouders, toch nog van me houd" zei ze zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Luke Moore

    "I don't know, because I feel veeeery comfy," zeg ik met een scheve grijns. Ik ging met mijn gezicht tot kort bij het hare.
    "En ik wordt liever neergeslagen dan dat jouw iets overkomt," zeg ik met een lage stem. Wow, wat. was. dat?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Doesn't matter XD]

    Julio Martinéz
    "Ik doe het graag" Grijns ik, waarna mijn gezicht weer betrekt. "Maar je hoeft je echt niet stom te voelen om dat van mijn ouders hoor. Het ligt niet aan jou, meer aan die sukkels. Ik weet eindelijk hoe ze echt zijn" Opnieuw klinkt er haat door in mijn stem, terwijl die juist heel liefdevol klinkt als ik het over Eleadora heb. Omdat ik dat gewoon echt voel.. "Zelfs toen je niet meer kwam opdagen gaf ik ze geen gelijk. Ondanks dat ik je wilde vergeten bleef ik tegen ze in gaan als het over jou ging"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Whoop! XD]

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora kantelden haar hoofd terwijl ze hem aankeek met een klein en fragile glimlachje op haar gezicht. "Dankje" bracht ze zachtjes uit. Zachtjes vleiden ze haar hoofd tegen zijn hals aan waarna ze diep zuchten, en het moment van zijn armen koesterden. "Wat...wat zeiden ze eigenlijk over mij?" fluisterden ze haast, alleen verstaanbaar voor hem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [LE whoop xD]

    Julio Martinéz
    "Pff.." Ik zucht. "Alles wat niet waar is" Ik weet het echt niet meer precies, omdat ik meestal halverwege hun preek alweer volop tegen ze in ging. Ik heb het meeste niet eens gehoord.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik kijk verbaasd naar hem. Wat was die lage stem. 'Uhm Luke?' Ik grijns even. 'Wat was dat?' Ik grijns en kijk hem aan. 'Wil je van me af gaan? Of ik ga op jouw zitten, ook goed,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en probeer zijn polsen vast te pakken, wat helaas niet lukt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer sorry dat ik zolang niet gereageerd heb, waar staan de reacties van Ian en Leslie! EN HELLO PEEPS! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Ik...ik...ik weet het niet," zeg ik en knipper met mijn ogen. Nooit geweten dat mijn stem zo laag kon gaan. Ik was efgeleid en ik staarde. Als ze wou kon ge me omdraaien, want zonder het te weten loste ik haar polsen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ga even]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Gemeen,' kreun ik zacht als hij kusjes in mijn nek geeft. En zijn hand glijdt onder mijn shirtje en ik bijt op mijn lip en sluit genietend mijn ogen. Ik kreun een keer zijn naam. Ik kan amper wat. Mijn nagels glijden over zijn rug heen.


    [Dat is Les in ieder geval]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas
    Ik denk even na en knik. 'Doe maar,' lach ik. Ik druk een kusje in haar nek en glimlach. Ze doet wat ze bedoelde en ik trek haar weer omhoog. Ik draai haar om zodat ze tegen me aan staat en begin grinnikend met haar te dansen. mijn armen liggen nu om haar middel. Ik grinnik en kijk haar aan. Ik zwier haar een rondje en druk mijn lippen op de hare. Dan zet ik haar weer neer zoals we eindige. 'Oké wat nu,' zeg ik weer serieus.


    [En Ian]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Thx Nowwi! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Alstu :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik voelde wel zijn grip losser worden, maar besteedde daar mijn aandacht niet op. Was Luke nou geschrokken van zijn eigen stem? 'Wat is er?' Ik kijk hem aan. Dan trek ik mijn polsen los, duw hem om en ga op hem liggen. Ik kijk hem nog steeds aan. 'Waarom reageer je zo op je stem?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    "Het geeft niet als je het je niet herinnerd...Misschien is het maar goed dat ik het niet te horen krijg...Je weet hoe ik me voel in zulk soort situaties." zei ze zachtjes terwijl ze vederlicht haar duim vervangden door haar hand terwijl ze zachtjes, net zo licht als dat ze had gedaan met haar duim, over zijn rug wreef. Zachtjes drukten ze een kus op zijn sleutelbeen. "Mijn ouders hadden je vast geweldig gevonden..."


    The expert in anything, was once a beginner.