• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Gezellig,' grinnik ik. Ik begon alvast een beetje te dansen. Dan stop ik weer en kijk haar aan. 'Nu serieus. Het moet echt hoed wOrden,' zei ik enthousiast. Ik kijk haar aan. 'Hoe beginnen we? Liggend, staand, jij komt aan lopen, ik kom aanlopen. Kies maar.' Ik denk na. Wat voor een verhaallijn gingen we doen? 'Wat voor een verhaallijn doen we?' ik glimlach en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua

    Ik kijk haar aan en grijns en voel dan haar hand over mijn borst gaan steeds verder naar beneden, maar blijf haar strak aankijken terwijl ik p mijn lip bijt, ze weet zeker hoe ze me gek krijgt. Ik kijk haar aan en druk mijn lippen weer op de haren en laat haar handen hun gang gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik zie hem op zijn lip bijten. En ik herken dat teken. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik kus hem gewillig terug en mijn hand laat ik dan stil liggen op zijn kruis. Ik grijns tegen zijn lippen en bijt dan speels op zijn onderlip. Josh is voorspelbaar. Maar soms ook weer totaal niet. Ik beweeg mijn hand af en toe zachtjes als een soort streling.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga even douchen. Tot zo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en glimlch. 'Hmmm, maak het me niet zo moeilijk ik ben hier niet goed in.' zeg ik dan lachend en denk na. 'Over een jongen en meisje, beide een moeilijk verleden, maar zodra ze elkaar tegen komen wordt alles weer beter, heft het leven weer een betekenis, zoiets in die richting?' vraag ik dan grijnzend enging meer over het verhaal van mij en Ian. 'Ons verhaal.' mompel ik dan zacht en denk weer verder na.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua

    Zacht rolt er een kreun over mijn lippen en weet dat ik mezelf nu niet meer kan inhouden, er lag toch een deken over ons heen dus. Ik laat nu een van mijn handen onder haar shirt glijden en leg die op haar borst en kneed die zachtjes. 'Wat jij kan, kan ik ook.' zeg ik dan hees en begin kusjes in haar nek te drukken en ga zo langzaam omlaag.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ja prima. Klinkt goed.' Ik trek haar naar me toe en druk een kus op haar voorhoofd. 'Niet zo onzeker!' Ik grijns even en laat haar weer los. 'Begin jij in die hoek en ik in d ander?' Ik kijk haar vragend aan. 'En staan we met de rug naar elkaar toe?' Ik denk even na. Dat zou wel vet ziij ja. 'En dan dansend naar elkaar toe en dan botsen we zogenaamd op elkaar of zoiets.' ik kijk haar vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Als hij zacht kreunt grijns ik. Hij laat dan zijn hand onder mijn shirtje glijden. A o... Paybacktime geloof ik. Hij legt hem op mijn borst en begint die dan zacht te kneden. Ik geniet ervan maar kan nog voorkomen dat ik kreun. Zijn hese stem klinkt sexy en zijn woorden zijn onheilspellend. Dan begint hij kusjes te drukken in mijn nek. En ik bijt op mijn lip. Mijn nek is mijn zwakke plek. En dat weet Josh. Zijn lippen gaan naar beneden. Geen idee waar ze eindigen. Nu beweeg ik niet meer af en toe mijn hand maar gewoon constant. Een streling. Proberen hem gek te krijgen. En ik weet dat het me lukt. Maar zelf kreun ij ook af en toe door de combinatie van zijn hand onder mijn shirtje en zijn lippen in mijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik knik en denk toch na. 'Het is een goed idee, maar is het niet beter om eerst omste beurt ons eigen verhaal te vertellen en dan pas met tegen elkaar opbotsen, anders begrijpt nieman het verhaal, maar ik vind het wel een goed idee.' zeg ik dan met een glimlach. 'Dit lijkt wel modern zo.' zeg ik dan lachend, maar ga toch al in een hoek staan en denk na over de bewegingen die ik ga doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ja is ook goed. Of we doen alles achter ste voren. Beginnen samen en doen alles in flashbacks?' Ik denk even na. Dat zou ingewikkeld kunnen zijn, maar als het goed gedaan en uitgevoerd werd was het heel vet. Ik kijk haar aan en glimlah. Ze stond al in de hoek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Gayle

    Ik stop en kijk haar dan aan. 'Laten we ergens anders heen gaan, ik il niet dat de anderen kunnn meegenieten.' zeg ik dan grijnzend met een hese stem en til haar en en leg mijn hnden op haar kont om haar te ondersteunen als ik de kamer uit ben kijk ik haar aan vol lust. 'Waarheen?' vraag ik dan weer hees met een grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en loop wer terug. 'Ben ik voor niks in de hoek gaan staan.' zeg ik dan lachend. 'Net alsof ik een klein kleutertje ben die iets fout heeft gedaan.' zeg ik dan en lach even. 'Oke, hoe beginnen we dan.' zeg ik grijnzend en ga vlak voor hem staan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh tilt me op met zijn handen ondersteund hij me bij mijn kont. In zijn ogen is lust te lezen. Heel veel lust. En ik vind het niet erg. Hij vraagt waarheen met een hese stem. En hij grijnst. 'Streetdancezaal?' stel ik voor. [JaikweetdatIanenNaomdaarzijn:D] en ik zeg welke kant die zaal op is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat ben je van plan Les, waarom streetdancezaal, ik wil het eerst weten! Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zou het gewoon grappig vinden als Josh gewoon met Les zo naar binnen loopt. :') ik heb flauwe humor oké!

    En dat Naoom en Ian denken. Dafuq wat gaan die doen? :') en dan gaan Les en Josh gewoon naar andere zaal XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.