• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik bijt Op mijn lip en kijk hem aan. 'En ik wil niet dat jouw iets overkomt. Als ze je slaan...' Ik kijk hem aan. 'Sla niet terug. Luke, denk na, blijf rustig en zorg dat je er met het minste vanaf komt. Alsjeblieft.' ik kijk hem aan, glimlac zwakjes en sluit dan mijn ogen. Waarom moest hij zo nodig risico nemen?


    Luke Moore

    "Ik sla niet terug omdat ik dat ozo graag wil, Amy. Ik ben/was een probleemkind, met een probleemjeugd. Mijn leven is niets anders dan problemen. En die liggen Altijd, en dan ook ALTIJD aan mezelf. Ik sla terug omdat ik me verdedig. En denk niet dat mijn ouders en die eerste keer al genoeg waren voor mij. Oh nee het was nog erger," zeg ik met tranen in mijn ogen...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Whaha, oke, dat is echt flauw.... *Ik ben droog* Whahaha, oke, dat was echt niet grappig...]

    Joshua Gayle

    Ik knik en loop de weg die ze me wijst en loop naar de zaal in onderweg druk ik nog wat kusjes in haar nek en op haar mond, al snel ben ik bij de zaal en loop naar binnen, maar zie een meisje en een jongen en bijt op mijn lip en loop vlug de zaal uit. 'Verkerde zaal, welke nu?' vraag ik dan hees en grinnik even en kijk haar nog steeds vol lust aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grinnik en loop wer terug. 'Ben ik voor niks in de hoek gaan staan.' zeg ik dan lachend. 'Net alsof ik een klein kleutertje ben die iets fout heeft gedaan.' zeg ik dan en lach even. 'Oke, hoe beginnen we dan.' zeg ik grijnzend en ga vlak voor hem staan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind wat Luke gaat vertellen zielig, ook al doe ik het zelf]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Hij drukt kusjes in mijn nek en op mijn mond en hij loopt dan de zaal in met me. Ik kijk op en zie dan Naomi en Ian. O... Ik lach zachtjes. Josh loopt de zaal weer uit en vraagt welke zaal nu. Nog steeds is de lust overduidelijk in zijn ogen te zien. Ik weet nu wat hij bedoelt toen hij zei dat hij zich anders niet meer kan inhouden. Want als ik nu stop zou zeggen... Kleine kans dat hij stopt. 'Modern?' stel ik dan voor. Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Oké, dus eigenlijk ben ik er al zeker van dat het zo gaat gebeuren. Ach ja, ik slik de pil. Ik denk namelijk niet dat ze hier condooms hebben... Of misschien wel. Geen idee. Maar ik heb zo het idee dat Josh niet geduldig daarna gaat zoeken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik ben blijterig, heb net ilm gekeken ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik open mijn ogen en ga gelijk recht op zitten als ik Luke zie. 'Sorry zo bedoelde ik het niet...' Ik zwijg. 'Ik wil gewoon dat je leven terug komt...' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Je hoeft geen proleemkind meer te zijn. Mensen veranderen. Ik verander ook. Jij hoeft niet meer die status probleem kind te hebben, als je daar zelf ook aan werkt en in geloofd...' Ik sla mijn ogen neer. 'Wat is er dan nog meer?' ik blijf naar mijn knieën staren. Me afvragend of ik het wel wilde weten. Het leek hem zoveel pijn te doen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Gayle

    Ik glimlach en loop vlug met haar de modernzaal in en draai de deur opslot en druk dan mijn lippen weer vol lust op de hare en laat mijn tong over haar onderlip glijden en knijp even kort grijnzend in haar kont terwijl ik haar nog steeds vast heb.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik Lach en kijk haar aan. 'Sorry.' ik denk na. 'We kunnen be-' ik word onderbroken door een deur die opengaat. Leslie wordt getild door een jongen. Ik trek een wenkbrauw op. Ze gaan even snel als ze gekomen waren. Ik schiet in de lach en kijk Naomi met een veel betekende blik aan. Ik schiet in de lach. 'Oke. We gaan weer verder,' grinnik ik. 'We kunnen doen dat je Op mijn schoot zit, als een blij stel en dan met een koprol of iets over mijn schouders heen duikt. Als je over me heen gedoken bent beginnen we te vertellen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 23:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Hij doet de deur op slot en ik voel de lust als hij zijn lippen weer op die van mij drukt. Zoals hij me al zojuist aankeek wist ik het al. Maar ach, zolang hij niet te ruw doet, vind ik het goed. Ik open mijn mond en er ontstaat een vurige tongzoen. Hij knijpt in mijn kont en ik ga met mijn hand door zijn haar. Ik gromde heel heel zachtjes toen hij in mijn kont kneep.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik Lach en kijk haar aan. 'Sorry.' ik denk na. 'We kunnen be-' ik word onderbroken door een deur die


    [Ik denk dat die nog niet af is, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik Lach en kijk haar aan. 'Sorry.' ik denk na. 'We kunnen be-' ik word onderbroken door een deur die opengaat. Leslie wordt getild door een jongen. Ik trek een wenkbrauw op. Ze gaan even snel als ze gekomen waren. Ik schiet in de lach en kijk Naomi met een veel betekende blik aan. Ik schiet in de lach. 'Oke. We gaan weer verder,' grinnik ik. 'We kunnen doen dat je Op mijn schoot zit, als een blij stel en dan met een koprol of iets over mijn schouders heen duikt. Als je over me heen gedoken bent beginnen we te vertellen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Gayle

    Ik besluit het wat rustiger aan te doen en laat haar op de grondzakken en pak haar hoofd tussen mijn handen terwijl ik haar doorzoen, maar haal dan toch mijn lippen van de hare. 'Zeg het me als ik te snel ga.' zeg ik dan zacht hees in haar oor en druk dan weer zacht mijn lippen op de hare en leg nu mijn handen op haar heupen en trek haar dicht tegen me aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en ga op zijn schoot zitten. 'Dit gedeelte vind ik al leuk.' zeg ik dan lachend en druk weer kort mijn lippen op de zijne. 'Hou je gewicht goed naar voren anders vallen we om.' zeg ik dan lachend en duik dan over zijn schouder heen en maak een soort salto waarna ik op de grond beland op mijn voeten en kijk dan Ian grijnzend aan. 'Dat ging beter dan ik had verwacht voor de eerste keer.' zeg ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 23:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij laat me op de grond zakken en kust me verder. Zijn handen om mijn gezicht en verbreekt dan de kus. Hij zegt dat ik het moet zeggen als hij te snel gaat. Ik knik, zijn stem in mijn oor gefluisterd gaf me weer eens een rilling. Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik kus gewillig verder. Mijn handen gaan over zijn borstkas. Hij heeft een geweldig lichaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.