• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew Justin Cole
    Ik werp nog een boze blik op Youri en klim dan over de schutting waarna ik naar binnen loop. Daar zie ik Alexander huilen, die gast had hem echt veel pijn gedaan met zijn woorden, Alexander huilde bijna nooit. Ik bijt even op mijn lip en ga dan naast hem zitten om hem vervolgens een beetje te troosten. Hier was ik dus niet goed in maar proberen kon.

    Alexander Zeno

    "Het is niet omdat ik geen vader meer heb, maar die lul weet niet wat ik meemaak! Wat Rich- wat ik allemaal moet doorstaan." verander ik mijn zin snel. Als ik iets bij ben gekomen loop ik naar de badkamer in het huis en begin het bloed weg te halen en bekijk mezelf even. "Kijk nou wat je doet... je opgeslagen woede uitoefenen op Yousri... de woede die je tegen Richard hoort te gebruiken." praat ik tegen mezelf terwijl ik mezelf aankijk in de spoegel.

    (Ik ga me aankleden ;))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    Ik wil vragen over Richard, ik wist gewoon dat er iets niet klopte, maar net als ik mijn mond open doe staat hij op en loopt naar de badkamer. Langzaam ga ik hem achterna en kijk ik de deuropening. Ik hoor wat die zegt en nu weet ik het zeker. Er klopt iets niet met die Richard en ik kwam te weten wat. Langzaam loop ik de badkamer in en doe alsof ik niks heb gehoord. 'Kom is hier'mompel ik en maak ondertussen en wc papiertje een beetje nat. Ik dep langs de wond heen en na een paar keer zit het al vol met bloed. Ik heb nu even de kans naar de wond te kijken, gelukkig was die niet heel erg groot. 'Wil je iets hebben of zo? Of douchen of zo, noem maar op?'vraag ik en kijk hem aan. Ik kijk even naar zijn shirt waar ook wat bloed is opgekomen. 'Ik pak zo wel een schoon shirt voor je'mompel ik en kijk hem aan.

    Alexander Zeno

    Ik glimlach naar Andrew als hij me helpt met vanalles. "Doe maar een schoon shirt." zeg ik dan en blik weer even in de spiegel. "Doe klootzak gaat er aan." zeg ik dan tegen Andrew. Hij zal wel denken dat ik het over Yousri heb, een beetje ja, maar ook over Richard.
    Ik leun op de wastafel en zucht luid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Oké, die haal ik wel'zeg ik en glimlach even en draai me om. Dan zegt die nog wat en ik knik. 'Daar help ik je graag bij'zeg ik en loop vervolgens naar boven om een schoon shirt uit mijn kast te trekken. Ik loop weer naar beneden en geef Alexander het shirt. Yousri had onze dag weer lekker weten te verpesten..

    Alexander Zeno

    Ik pakdankbaar het shirt aan en trek mijn eigen, bebloede, shirt uit. Ik was wat bloed uit mijn nek en doe dan Andrew zijn shirt aan. We hebben gelukkig bijna dezelfde maat, Andrew is alleen iets groter.
    "Dank je," zeg ik met een glimlachen leg mijn hand even op zijn schouder. "Je bent een goede vriend." zeg ik dan en laat mijn hand van zijn schouder afglijden. Ik bijt even op mijn lip.
    "Ik leef wel een wijf, toen ik net jankte." zeg ik dan lachend en schudt dan mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik moet nu gaan, mag in de pauze niet hier in het OLC blijven :( Tot vanmiddag ;(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'geen dank, mijn vrienden help ik gewoon' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan waarna ik begin te lachen. 'ach misschien een beetje, maar je konder ook niks aanfoen he' zeg ik en geef een zacht duwtje tegen zijn schouder. Ik kijk even om me hen en dan weer naar Alex. 'zullen we maar weer naar de woonkamer gaan?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Daarna kijk ik even gauw in de spiegel naar mezelf en draai me dan om richting de deur.

    (aawh oke, tot vanmiddag x)

    {ik heb mijn personage in de rollentopic gezet}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Alexander Zeno

    "Andrew, janken past niet bij mij." zeg ik dan en grinnik even. "Janken is gewoon gay." mompel ik er achteraan. Ik knik op zijn vraag of we weer naar beneden gaan. "Is goed." zeg ik en loop achter Andrew aan.
    Ik moet iets bedenken om tegen Richard in te komen, om hém bang voor míj te maken. Maar hoe...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Ja daarom past het juist wel bij je, je bent toch gay'zeg ik lachend en geef hem een zacht duwtje. Daarna loop ik gauw naar beneden en kijk nog even grijnzend achterom naar Alexander. Vanavond zou ik hem wel vragen over Richard, en dan kwam die niet van me af tot die antwoord had, want er klopte gewoon iets niet. Ik zou wel te weten komen wat er was.

    Alexander Zeno

    "Zegt de grootste." zeg ik terug en ga weer op de bank zitten. Ik zag Andrew bedenkelijk kijken en grijns.
    "Zit je nu echt na te denken over wat ik zei?" zeg ik lachend en geef hem een duwtje. Ik geef toe, ik heb weirde vrienden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    Ik grijns en knik dan. 'Ja, heel erg, dat wist je toch al'zeg ik met een gay handje en schiet dan in de lach. 'Nee toch niet'zeg ik serieus en kijk hem aan. 'Wel over iets wat je zei, maar niet over hetgeen wat je net zei'mompel ik en kijk hem aan. Daarna plof ik op de bank en zat wat onderuit, misschien had die al een beetje door wat ik bedoelde en anders kwam dat vanavond wel. Al wist ik het liever nu

    [Omg een driedubbele regenboog hier bij mij! Vet mooi :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.